Publikováno Únor 22, 201411 r Ahoj, mam dotaz k motorum 2.0 CR od koncernu a k jejich modifikacim. Muj hodny zamestnavatel mi chce poridit novy vuz, kterym bude A4 nebo Passat. V prvnim z nich je motor naladen na 88Kw a kroutak dosahuje 290Nm v tradicnim rozpeti 1750-2500 rpm. Passat je na tom o chlup lepe. 100Kw a 320/ 1750-2500. Bohuzel z tech a onech duvodu to nemuze byt motor jako ma nova OIII tedy 110Kw a 320/1500-3000. Nemuzu si stezovat, musim brat to, co je. A ted ta otazka: je mozne, ze Audi ma tento motor degadovany na 88Kw pouze softwarem? JInymi slovy bude postacujici, kdyz se prehraje SW a vykon+kroutak budou opet na beznych hodnotach? Nejsem zavodnik, tudiz nepotrebuju mit kroutak 380Nm a nedejboze tam neco urvat. Zustavam pri zemi a 320Nm mi bohate staci.Prirozene, ze by bylo fajn, aby ta sila byla dostupna i pri 3000 rpm, ale to asi u techto (starsich) motoru nejde. Cetl jsem kdesi a mistni to jiste budou vedet lepe, ze koncern dopuje 2.0 az ke 130Kw. Tam se pry jedna o jine turbo, vstriky a kdesi cosi. Zkratka neni to jen o SW uprave. A jeste jedna doplnujici otazka. Auto je na operativni leasing, tedy zustava v majetku leasingovky. Lze SW upravy vratit do puvodniho stavu? Diky, H.
Únor 22, 201411 r Proč se nezeptáš v nějakém Audi foru? A je to vůbec stejný motor EA288? Já bych řekl, že není a proto vlákno přesouvám. A ano, rozdíly někdy bývají i v "hardwaru".
Únor 22, 201411 r Mě dát zaměstnavatel na výběr tyto auta, tak vůůůbec nic neřeším a byl bych spokojen se seriovkou VW nebo A4
Únor 22, 201411 r Autor Mě dát zaměstnavatel na výběr tyto auta, tak vůůůbec nic neřeším a byl bych spokojen se seriovkou VW nebo A4 Jasne, jde mi o to, zda si vzit A4 a pak to lehce chipnout nebo mi tu reknete, ze chip nepomuze a vezmu Passata. Priznam se, ze to v Nemecku na dalnici obcas tlacim ke 200kmh. Je to totiz strasne dlouha a nezazivna cesta.
Únor 22, 201411 r Autor Proč se nezeptáš v nějakém Audi foru? A je to vůbec stejný motor EA288? Já bych řekl, že není a proto vlákno přesouvám. A ano, rozdíly někdy bývají i v "hardwaru". Je-li to az tak vazny problem, ze vec probiram tu. Klidne to tema zrus. Ja prave nevim, jake to jsou motory. Auto se doda nekdy v dubnu-kvetnu tohoto roku.
Únor 22, 201411 r Není třeba nic rušit, proto jsem to jen přesunul. A ptám se proto, že by mohla být větší šance na nějakou relevantní odpověď přímo u zdroje. Variant 2.0 TDI CR je mraky.
Únor 24, 201411 r Autor da se, ze to tema je prilis specificke a nikdo na nej neodpovida. Myslim, ze ho muzes zrusit.
Únor 24, 201411 r kontaktoval bych uživatele motorpower, ten se v tom asi vyzná nejlépe a může ti pak auto kvalitně upravit... já měl 2.0 TDI CR a uprava ze 100kw na 144kw. vím, že upravoval 81Kw TDI 2.0 CR a dostalo se z toho 140kw. tady ti posílám muj graf, ty motory jsou podobny asi... https://www.dropbox.com/s/hrw2qmnw8z4dffc/Octavia%202.0%20TDI%20CR.pdf po čipu to pak táhlo nějak takhle, ani sem to nerval do červenyho. Upraveno Únor 24, 201411 r od kokta7
Únor 24, 201411 r Autor kontaktoval bych uživatele motorpower, ten se v tom asi vyzná nejlépe a může ti pak auto kvalitně upravit... Diky, to se muze hodit. Nicmene, moje pozadavky na chiptuning jsou opravdu minimalni. Zavodeni necham mladsim. Ja se chci bezpecne dopravit do cile.
Únor 24, 201411 r tak co vlastně chceš a víš co vůbec chceš? zvýšení vykonu není o závodění, fakt není vhodné mít plynový pedál na 100% stlačený, ale o tom že ten vykon tam prostě máš a můžeš ho použít třeba v krizoví situaci, bezpečné předjíždění a nebo příjemné svezení, za další od kdy je nafta ve V4 závodní? a psát že rychle jenom jezdí mladý, to je zase hlod... a pokud se bojíš, že ti po čipu něco odejde, tak radši o tom ani nepřemýšlej, protože se ani nevyspíš ... jasně že SW jde zpátky vrátit... Upraveno Únor 24, 201411 r od kokta7
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.