Přejít na obsah

Variace na 2.0 CR


Jenik3

Doporučené příspěvky

Ahoj,

mam dotaz k motorum 2.0 CR od koncernu a k jejich modifikacim.

 

Muj hodny zamestnavatel mi chce poridit novy vuz, kterym bude A4 nebo Passat. V prvnim z nich je motor naladen na 88Kw a kroutak dosahuje 290Nm v tradicnim rozpeti 1750-2500 rpm. Passat je na tom o chlup lepe. 100Kw a 320/ 1750-2500.

 

Bohuzel z tech a onech duvodu to nemuze byt motor jako ma nova OIII tedy 110Kw a 320/1500-3000. Nemuzu si stezovat, musim brat to, co je.

A ted ta otazka: je mozne, ze Audi ma tento motor degadovany na 88Kw pouze softwarem? JInymi slovy bude postacujici, kdyz se prehraje SW a vykon+kroutak budou opet na beznych hodnotach? Nejsem zavodnik, tudiz nepotrebuju mit kroutak 380Nm a nedejboze tam neco urvat. Zustavam pri zemi a 320Nm mi bohate staci.Prirozene, ze by bylo fajn, aby ta sila byla dostupna i pri 3000 rpm, ale to asi u techto (starsich) motoru nejde.

 

Cetl jsem kdesi a mistni to jiste budou vedet lepe, ze koncern dopuje 2.0 az ke 130Kw. Tam se pry jedna o jine turbo, vstriky a kdesi cosi. Zkratka neni to jen o SW uprave.

 

A jeste jedna doplnujici otazka. Auto je na operativni leasing, tedy zustava v majetku leasingovky. Lze SW upravy vratit do puvodniho stavu?

 

Diky, H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě dát zaměstnavatel na výběr tyto auta, tak vůůůbec nic neřeším a byl bych spokojen se seriovkou VW nebo A4 :)

Jasne, jde mi o to, zda si vzit A4 a pak to lehce chipnout nebo mi tu reknete, ze chip nepomuze a vezmu Passata.

Priznam se, ze to v Nemecku na dalnici obcas tlacim ke 200kmh. Je to totiz strasne dlouha a nezazivna cesta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč se nezeptáš v nějakém Audi foru? A je to vůbec stejný motor EA288? Já bych řekl, že není a proto vlákno přesouvám. A ano, rozdíly někdy bývají i v "hardwaru".

Je-li to az tak vazny problem, ze vec probiram tu. Klidne to tema zrus.

Ja prave nevim, jake to jsou motory. Auto se doda nekdy v dubnu-kvetnu tohoto roku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kontaktoval bych uživatele motorpower, ten se v tom asi vyzná nejlépe a může ti pak auto kvalitně upravit...

já měl 2.0 TDI CR a uprava ze 100kw na 144kw. vím, že upravoval 81Kw TDI 2.0 CR a dostalo se z toho 140kw.

 

tady ti posílám muj graf, ty motory jsou podobny asi...

https://www.dropbox.com/s/hrw2qmnw8z4dffc/Octavia%202.0%20TDI%20CR.pdf

po čipu to pak táhlo nějak takhle, ani sem to nerval do červenyho.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kontaktoval bych uživatele motorpower, ten se v tom asi vyzná nejlépe a může ti pak auto kvalitně upravit...

Diky, to se muze hodit. Nicmene, moje pozadavky na chiptuning jsou opravdu minimalni.

Zavodeni necham mladsim. Ja se chci bezpecne dopravit do cile.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak co vlastně chceš a víš co vůbec chceš? zvýšení vykonu není o závodění, fakt není vhodné mít plynový pedál na 100% stlačený, ale o tom že ten vykon tam prostě máš a můžeš ho použít třeba v krizoví situaci, bezpečné předjíždění a nebo příjemné svezení, za další od kdy je nafta ve V4 závodní? a psát že rychle jenom jezdí mladý, to je zase hlod...

a pokud se bojíš, že ti po čipu něco odejde, tak radši o tom ani nepřemýšlej, protože se ani nevyspíš ...

 

jasně že SW jde zpátky vrátit...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...