Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ahoj potrebuji se dostet na + kabel co je od spinaci skrinky do radia ale neche se mi vyndavat radio protozte ho urcite uz nevratim tak jak ho tet mam.nevite kam je vedeny a jekou ma barvu?dik

Zřejmě máš na mysli vypínané plus při úplném vytažení klíče... tak tedy od spínačky je to hnědo-zelený vodič (svorkové označení 86s), jelikož jde od spínačky jen na pojistku, doporučoval bych se napojit až za ní (poj. SB10), za touto pojistkou je vodič hnědo-červený.

  • Autor

a nevite jakou barvu ma kostra co jde do radia a kde je pripojena.dik

No tak to sa mýliš, kostra má vždy farbu hnedú a je mu jedno kde ju zoberie

  • 5 let později...

Ahoj všichni škodováci,potřeboval bych zjistit zda vypínané + pro autorádio má nějakou svojí pojistku,kámošovi přestalo fungovat rádio,tak jsem to zkoušel a nakonec jsem mu tam dal moje rezervní které se napojilo jen na stále + a kostru v iso zásuvce k autorádiu,to hraje,ale do vypínaného + klíčkem nejde proud a kde je pojistka jsem nezjistil. Na pozici 45 je pojistka pro autorádio,ale ta je na to stálé +. Prosím poraďte. Samozřejmě že jsem forum prohledával,ale nenašel můj problém.

  • 9 měsíců později...

Mám úpně ten samý problém. Už jsem z toho nešťastný. Mám rádio tedy připojeno na tvrdo, ale vybíjí se mi baterie. Potřebovat aby mi fungovalo těch spinaných 12V jako to bylo dřív a nebyl žádný problém. Zná někdo tu cestu těch drátů na pojistku popřípadě jaká pojistka to je? Díky za info ;-)

  • 6 let později...

Dobrý den.

 

Prosím pomoc, už nevím co mám dělat. Pořídil jsem Fabii Combi s originálním rádiem MS-202. Původní majitel mi říkal, že autorádio nehraje, že tam bude někde problém v elektrice. Zkusil jsem to a autorádio hrálo. Občas. Někdy hrálo třeba hodinu nebo dvě v kuse, pak se samo vypnulo a bylo potřeba ho vypnout i tlačítkem, nechat 5-10 minut odpočinout, zapnout, a zase normálně fungovalo. Někdy třeba po nasednutí do auta a zapnutí tlačítkem se nezapnulo (neaktivoval se ani displej s názvem rozhlasové stanice a FM frekvencí), takhle to bylo třeba 2-3 dny po sobě, a pak zase hned po nasednutí do auta a zapnutí naskočilo normálně a hrálo. Když už hrálo, tak většinu doby hrály jen repro ve dveřích spolujezdce a v řidičových ne (mám sociální výbavu Classic, takže repro vzadu nemám). Podsvícení ovšem fungovalo vždy. Rozhodl jsem se tedy že to zahodím a pořídím rádio nové. Koupil jsem JVC KD-X151. Píchnu ho tam, rádio nic. OK, podívám se na to, původní rádio mělo piny jinak, dvojité + (pozice 5 a 7) tam bylo jen jedno. To druhé viselo na čokoládě v šachtě pro rádio. Sundal jsem jí, nakrimpoval jsem na to pin, nacvakal jsem to všechno do ISO konektoru podle továrního schématu (což se shoduje i se zapojením nového rádia), připojím, rádio nic. Ani podsvícení nefunguje. Proměřil jsem to tedy multimetrem a mám všude 12V, kromě pozice 4, což je právě + od spínací skříňky. A že si ho teda cvičně zkusím napojit od jiného + v konektoru. Jakmile to udělám začnou mi cvakat zámky ve dveřích. Teda kolíky od zámků se nevysouvají a nezasouvají, ale prostě mi cvaká ve dveřích (možná safe lock?). Když vytáhnu pojistku č. 49 od centrálu tak už to necvaká a já si můžu cvičně připojit + na pozici 4 třeba od 5 nebo 7. Připojím nové rádio a ono funguje, včetně podsvícení. Hraje krásně, čistě, dokonce hrají repro v obou dveřích. 

 

A teď co s tím? Prolezl jsem schémata odpředu dozadu a zpět, a to propojení s kladným pólem (86s) od spínací skříňky (ve schéma označeno jako A21) jsem našel právě jen u rádia a že jde ze spínací skříňky do centrální řídící jednotky do konektoru XS4 pozice 2. Nikde jinde. Tak nevím proč mi cvakají ty zámky. Nebo že by to někdo v tom kabelovém svazku za přístrojovou deskou odpojil a ono se to tam teď někde dotýká kostry a dělá bordel? Je evidentní že se v tom někdo vrtal, což je poznat už jen na tom že u konektoru autorádia je to celkem čokoládové království a taky tím, že původní rádio MS-202 hrálo i po vytažení klíčku, čili že bylo zapojeno natvrdo na +. 

 

Děkuji za všechny podněty které by mohly vést k rozuzlení. 

 

EDIT: Byl jsem si změřit napětí na pojistce SB10 (S-kontakt) a 12V tam mám, tzn. napětí se musí ztrácet někde po cestě ke konektoru autorádia. Když si změřím na ISO konektoru rádia kontinuitu obvodu na pinech 4 (86s) a 8 (kostra) tak mi multimetr nepíská, čili to spínané + je mrtvý. Pak ale nevím proč mi cvakají ty zámky když si tam to + napojím odjinud.

Upraveno od PetrPn

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.