hatepecko Vloženo 31. Srpen 2008 Vloženo 31. Srpen 2008 ahoj potrebuji se dostet na + kabel co je od spinaci skrinky do radia ale neche se mi vyndavat radio protozte ho urcite uz nevratim tak jak ho tet mam.nevite kam je vedeny a jekou ma barvu?dik Citovat
Ciryl Vloženo 1. Září 2008 Vloženo 1. Září 2008 Zřejmě máš na mysli vypínané plus při úplném vytažení klíče... tak tedy od spínačky je to hnědo-zelený vodič (svorkové označení 86s), jelikož jde od spínačky jen na pojistku, doporučoval bych se napojit až za ní (poj. SB10), za touto pojistkou je vodič hnědo-červený. Citovat
hatepecko Vloženo 4. Září 2008 Autor Vloženo 4. Září 2008 a nevite jakou barvu ma kostra co jde do radia a kde je pripojena.dik Citovat
profor Vloženo 4. Září 2008 Vloženo 4. Září 2008 No tak to sa mýliš, kostra má vždy farbu hnedú a je mu jedno kde ju zoberie Citovat
Albín Vloženo 23. Únor 2014 Vloženo 23. Únor 2014 Ahoj všichni škodováci,potřeboval bych zjistit zda vypínané + pro autorádio má nějakou svojí pojistku,kámošovi přestalo fungovat rádio,tak jsem to zkoušel a nakonec jsem mu tam dal moje rezervní které se napojilo jen na stále + a kostru v iso zásuvce k autorádiu,to hraje,ale do vypínaného + klíčkem nejde proud a kde je pojistka jsem nezjistil. Na pozici 45 je pojistka pro autorádio,ale ta je na to stálé +. Prosím poraďte. Samozřejmě že jsem forum prohledával,ale nenašel můj problém. Citovat
dolly20 Vloženo 25. Listopad 2014 Vloženo 25. Listopad 2014 Mám úpně ten samý problém. Už jsem z toho nešťastný. Mám rádio tedy připojeno na tvrdo, ale vybíjí se mi baterie. Potřebovat aby mi fungovalo těch spinaných 12V jako to bylo dřív a nebyl žádný problém. Zná někdo tu cestu těch drátů na pojistku popřípadě jaká pojistka to je? Díky za info ;-) Citovat
Albín Vloženo 25. Listopad 2014 Vloženo 25. Listopad 2014 Měl by to být S-kontakt,pojistka č. 10 http://forum.skodahome.cz/topic/12862-zapojen%C3%AD-pojistek/ Citovat
PetrPn Vloženo 14. Červenec 2021 Vloženo 14. Červenec 2021 (editace) Dobrý den. Prosím pomoc, už nevím co mám dělat. Pořídil jsem Fabii Combi s originálním rádiem MS-202. Původní majitel mi říkal, že autorádio nehraje, že tam bude někde problém v elektrice. Zkusil jsem to a autorádio hrálo. Občas. Někdy hrálo třeba hodinu nebo dvě v kuse, pak se samo vypnulo a bylo potřeba ho vypnout i tlačítkem, nechat 5-10 minut odpočinout, zapnout, a zase normálně fungovalo. Někdy třeba po nasednutí do auta a zapnutí tlačítkem se nezapnulo (neaktivoval se ani displej s názvem rozhlasové stanice a FM frekvencí), takhle to bylo třeba 2-3 dny po sobě, a pak zase hned po nasednutí do auta a zapnutí naskočilo normálně a hrálo. Když už hrálo, tak většinu doby hrály jen repro ve dveřích spolujezdce a v řidičových ne (mám sociální výbavu Classic, takže repro vzadu nemám). Podsvícení ovšem fungovalo vždy. Rozhodl jsem se tedy že to zahodím a pořídím rádio nové. Koupil jsem JVC KD-X151. Píchnu ho tam, rádio nic. OK, podívám se na to, původní rádio mělo piny jinak, dvojité + (pozice 5 a 7) tam bylo jen jedno. To druhé viselo na čokoládě v šachtě pro rádio. Sundal jsem jí, nakrimpoval jsem na to pin, nacvakal jsem to všechno do ISO konektoru podle továrního schématu (což se shoduje i se zapojením nového rádia), připojím, rádio nic. Ani podsvícení nefunguje. Proměřil jsem to tedy multimetrem a mám všude 12V, kromě pozice 4, což je právě + od spínací skříňky. A že si ho teda cvičně zkusím napojit od jiného + v konektoru. Jakmile to udělám začnou mi cvakat zámky ve dveřích. Teda kolíky od zámků se nevysouvají a nezasouvají, ale prostě mi cvaká ve dveřích (možná safe lock?). Když vytáhnu pojistku č. 49 od centrálu tak už to necvaká a já si můžu cvičně připojit + na pozici 4 třeba od 5 nebo 7. Připojím nové rádio a ono funguje, včetně podsvícení. Hraje krásně, čistě, dokonce hrají repro v obou dveřích. A teď co s tím? Prolezl jsem schémata odpředu dozadu a zpět, a to propojení s kladným pólem (86s) od spínací skříňky (ve schéma označeno jako A21) jsem našel právě jen u rádia a že jde ze spínací skříňky do centrální řídící jednotky do konektoru XS4 pozice 2. Nikde jinde. Tak nevím proč mi cvakají ty zámky. Nebo že by to někdo v tom kabelovém svazku za přístrojovou deskou odpojil a ono se to tam teď někde dotýká kostry a dělá bordel? Je evidentní že se v tom někdo vrtal, což je poznat už jen na tom že u konektoru autorádia je to celkem čokoládové království a taky tím, že původní rádio MS-202 hrálo i po vytažení klíčku, čili že bylo zapojeno natvrdo na +. Děkuji za všechny podněty které by mohly vést k rozuzlení. EDIT: Byl jsem si změřit napětí na pojistce SB10 (S-kontakt) a 12V tam mám, tzn. napětí se musí ztrácet někde po cestě ke konektoru autorádia. Když si změřím na ISO konektoru rádia kontinuitu obvodu na pinech 4 (86s) a 8 (kostra) tak mi multimetr nepíská, čili to spínané + je mrtvý. Pak ale nevím proč mi cvakají ty zámky když si tam to + napojím odjinud. Editováno: 15. Červenec 2021, autor: PetrPn Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.