Přejít na obsah

PetrPn

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení PetrPn

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dobrý den. Prosím vás, je nějaký rozdíl v předních tlumičích? Mám 1.9 SDI a něco jsem zaslechl, že vzhledem k tomu že dieselové motory jsou těžší tak by tam měl být údajně nějaký rozdíl v tlumičích pro diesely a benzíňáky. Myšleno že tlumiče pro dieselové verze mají být silnější. Děkuji.
  2. Vozidlo v podstatě celou dobu jeho provozu používal autoservis (neautorizovaný) jako své náhradní vozidlo pro zákazníky, čili servis si na něm dělali sami a servisní knížku to asi nikdy nemělo. Tak tady podle toho přichází v úvahu jen Stříbrná diamantová metalíza 1B1B.
  3. Dobrý den. Potřeboval bych pomoci s určením barvy. Mám Combi s rokem výroby 2004 (facelift). Štítek v kufru pod kobercem vedle rezervy je už v takovém stavu, že z něj nic nelze vyčíst. Pohledově je auto stříbrné. Ve velkém TP mám napsáno jen Šedá-Metal. Děkuji.
  4. Dobrý den. Prosím pomoc, už nevím co mám dělat. Pořídil jsem Fabii Combi s originálním rádiem MS-202. Původní majitel mi říkal, že autorádio nehraje, že tam bude někde problém v elektrice. Zkusil jsem to a autorádio hrálo. Občas. Někdy hrálo třeba hodinu nebo dvě v kuse, pak se samo vypnulo a bylo potřeba ho vypnout i tlačítkem, nechat 5-10 minut odpočinout, zapnout, a zase normálně fungovalo. Někdy třeba po nasednutí do auta a zapnutí tlačítkem se nezapnulo (neaktivoval se ani displej s názvem rozhlasové stanice a FM frekvencí), takhle to bylo třeba 2-3 dny po sobě, a pak zase hned po nasednutí do auta a zapnutí naskočilo normálně a hrálo. Když už hrálo, tak většinu doby hrály jen repro ve dveřích spolujezdce a v řidičových ne (mám sociální výbavu Classic, takže repro vzadu nemám). Podsvícení ovšem fungovalo vždy. Rozhodl jsem se tedy že to zahodím a pořídím rádio nové. Koupil jsem JVC KD-X151. Píchnu ho tam, rádio nic. OK, podívám se na to, původní rádio mělo piny jinak, dvojité + (pozice 5 a 7) tam bylo jen jedno. To druhé viselo na čokoládě v šachtě pro rádio. Sundal jsem jí, nakrimpoval jsem na to pin, nacvakal jsem to všechno do ISO konektoru podle továrního schématu (což se shoduje i se zapojením nového rádia), připojím, rádio nic. Ani podsvícení nefunguje. Proměřil jsem to tedy multimetrem a mám všude 12V, kromě pozice 4, což je právě + od spínací skříňky. A že si ho teda cvičně zkusím napojit od jiného + v konektoru. Jakmile to udělám začnou mi cvakat zámky ve dveřích. Teda kolíky od zámků se nevysouvají a nezasouvají, ale prostě mi cvaká ve dveřích (možná safe lock?). Když vytáhnu pojistku č. 49 od centrálu tak už to necvaká a já si můžu cvičně připojit + na pozici 4 třeba od 5 nebo 7. Připojím nové rádio a ono funguje, včetně podsvícení. Hraje krásně, čistě, dokonce hrají repro v obou dveřích. A teď co s tím? Prolezl jsem schémata odpředu dozadu a zpět, a to propojení s kladným pólem (86s) od spínací skříňky (ve schéma označeno jako A21) jsem našel právě jen u rádia a že jde ze spínací skříňky do centrální řídící jednotky do konektoru XS4 pozice 2. Nikde jinde. Tak nevím proč mi cvakají ty zámky. Nebo že by to někdo v tom kabelovém svazku za přístrojovou deskou odpojil a ono se to tam teď někde dotýká kostry a dělá bordel? Je evidentní že se v tom někdo vrtal, což je poznat už jen na tom že u konektoru autorádia je to celkem čokoládové království a taky tím, že původní rádio MS-202 hrálo i po vytažení klíčku, čili že bylo zapojeno natvrdo na +. Děkuji za všechny podněty které by mohly vést k rozuzlení. EDIT: Byl jsem si změřit napětí na pojistce SB10 (S-kontakt) a 12V tam mám, tzn. napětí se musí ztrácet někde po cestě ke konektoru autorádia. Když si změřím na ISO konektoru rádia kontinuitu obvodu na pinech 4 (86s) a 8 (kostra) tak mi multimetr nepíská, čili to spínané + je mrtvý. Pak ale nevím proč mi cvakají ty zámky když si tam to + napojím odjinud.
×
×
  • Vytvořit nový...