Přejít na obsah

Vibrace při volnoběhu


Michal93

Doporučené příspěvky

C3avte hosi mam taku otazku ako je to mozne ze niekedy mi auto vybruje jako hovado a niekedy mi nevibruje vobec a ma to poriadne stve niekedy to auto vybruje jako vybrovacia hracka a niekedy je zasa tichucko bez vibracii nechapem.

 

Mam novu spojku komplet lamelu,pritlacak,zotrvacnik,piestik,lozisko

                                          sylenbloky motora nove

                                          sylenbloky prevodovky nove vsetko to mas asik najazdene cca 15000 km 

a teraz rozmyslam ako som tu cital ze ci nebude v haji nejaka triska ale nepocitujem ziadnu zmenu ani na spotrebe alebo ze by sa nieco dialo s autom 

Editováno: , autor: vonsakjakub
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 roky později...

Zdar panstvo.... 

mám takovou bolest co se týče vibrací motoru na volnoběh....

mám 1.9 TDI AWX najeto 320000 spojka původní

 

motor začal na volnoběh vibrovat a mít do cca 1600 ot klepavý projev...

 

Na VAGu v 13 kanalů jsou přepady  v normě 1,8; 1; 0,4; 0,4; nic přes 2,5 nebo nad limit..... takže na vstřiky mi to nepřijde, protože motor má zvuk pěknej jede na 4 válce....

...než to došlo do tohoto stadia, tak se dělo že když jsem hodně přidal plyn za jízdy od v nízkých otáčkách tak se ozývala pravidelná vibrace během jízdy s dlouhou periodou nespojenou ani s otáčkami motoru nebo s rychlostí  točením kol.....

stačilo ubrat plyn a lehce to šolíchat a byl pokoj.....

 

Nyní to už došlo i do stádia, že mi šla velmi špatně zařadit jednička nebo zpátečka při volnoběhu i s meziplynem to moc nešlo...

Vibrace motoru jsou stejné se sešláplou spojkou i bez ní.....

Nad 2000 se to sklidní,že je to neznatelný...pouze když hodně přidám je zde opět vibrace s dlouhou periodou(cyklem) je to takové hučení zesilující se pak zeselabující se s periodou cca 3sek...težce se to popisuje...

 

Bohužel mi moje servisáky pozavírala policie...takže jsem bez servisu kterýmu mužu věřit....

 

Myslíte že toto může být způsobeno spojkou resp setrvákem...?

Díky předem za reakce

 

zdr

V.

 

 

 

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono ačkoli třeba hodnoty vstřiků můžou být ve VAGíně v normě, nemusí to notně znamenat, že jsou v pořádku. Není pouze rozhodující, kolik proteče a kolik se vrací zpět nafty

Důležité na vstřiku je jak dává (šířka proudu, směr, atd) - když tak ať mě odborní na vstřiky opraví (nevím, jak přesně vyjádřit)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar pánové, tak spojka je vyměněná.....vibrace ustaly auto jede jako nový....

 

ze začátku klouzala při max. krouťáku a do toho se hlásila porucha dobíjení......

 

po řádném proroštování a pokřtění spojky je po ujetí zatím cca 20km klid a vše je cajk...behem večera dodám foto původní spojky resp.zejména setrváku...

 

Moc díky Vám všem co jste mi pomohli, jsem dlužník!!!!

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na dvou fotkách je vidět, že setrvák je decentrován - evidentní příčina vibrací

Musím ještě podotknout, že mnoho lidí odrovná setrvák nejen způsobem jízdy, ale častým stáním v kopci se zažareným kvaltem bez zatažené ruční brzdy. V tvém případě to tak ale nebylo, protože 320tis na jednu spojku je velice dobrý výkon(jen na okraj tématu)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pánové mám super jobovku....

 

dneska začalo auto chytat až na druhej pokus

občas otočim kličkem a nic jen vše pohaslo a až na paty chytlo

 

Přijedu do service kde mi delali spojku chci jim to ukazat jak to blbe startuje,,,,a uto už nechytlo vubec

nechal jsem kliček ve spínačce a najednou bez otočení kličkem začalo startovat samo od sebe, vyndám klíček a ono furt to točilo starterem!!!!!!!!!!

než doběhli pro destiku aby se odpojila baterka  zandal jsem a  otočil klíč do polohy 2  a přestalo to......

 

pak chci zastartovat a zase nic pak z ničeho nic bez klíčku to začlo startovat  znova....

 

po prohlidnutí se zjistilo ted se podržte, že se skřípl do fremy pod setrvák kabel co vede nahoře od silovýho přívodu ke starteru a spínací plus ke strateru....

 

tak jsme to celý rozebrali převodka se oddálila od fremy, našli  jsme prodřený drát (ten slabší) naspojkovali a auto už nechytá vubec

otočím kličkem a ani tuk ani kotva se nehne

 

už jsme nemeli silu to dal delat, byly jsme tam doted..

 

ale zažili jste někdy neco takovýho ?????

proč to nechytá...všechny pojistky i ty pod tapcem nad nohama jsou OK...a nic

 

napadá me zitra  zmeřit plus po otočení klíčkem zda jde do starteru stava od spinačky...ale proč po naspojkování to nešlape....boha

 

opravdu je to na mašli.....

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přerušili jste spínací proud od klíčku do startéru. Pojistky nehledej, nemají s tím nic společného, přes žádné startér nejde

Zvedni auto a propoj plusko (ten silný kabel) a spínací (ten slabší kabel) - přímo na startéru (stačí kus kabelu, kombinačky)

Startér by měl točit. - pozor při této činnosti. Pokud bude točit, už jen najdi, kde je přerušen spínací kabel - ten slabší

Dále - nutno zkontrolovat kostřící kabel k motoru  !!!

Musí být v pořádku, ev.znovu ukostřit (s rozkostřením motoru při výměně spojky se setkávám často). Vcelku jednoduchá záležitost ten startér - defakto k němu vedou jen dva kabely a kostra

Rekapitulace zapojení startéru:

1.správné ukostření motoru

2. správné plus - vede tlustý kabel od baterky ke startéru a altíku

3. spínané plus - vede hubený kabel od polohy startování od klíčku

Pokud jsou všechny tři body výse v pořádku a ani při propojení plusů přímo na startéru nefunguje, je chyba ve startéru (mohli jste ho odvařit při tom dlouhém startování)

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ZDar tak jsem nakonec v tom zustal sam neb nechanici se k tomu vubec nemeli....

 

strater na kratko startoval

 

po rozpojení spinaneho plus od kličku to po tuknutí o plus chytalo taky ......kabel byl pruchozi až ke spínačce ale spínačka nespínala

 

tak jsem chvili jezdil tak že jsem startoval jak zlodej :-) drát do pojistky a pak do svorky 50B na spínačce :-) dá tam tlačítko muže super startovat na tlačítko raz dva :-):-)

 

 

tak sem vymenil spínačku  a auto už startuje

 

SUP1 zejména Tobě MOC velké díky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Editováno: , autor: spacewerk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Prosím o radu.. Škoda superb 1.9tdi 74kw vibrace interiéru pouze na volnoběh a při prudkém brzdění na neutrál (s rychlostí ne) pri otáčkách nad 1000 vibrace utichnou pri rozjezdu dopředu to nedělá nic ale pri rozjezdu na zpátečku vibrace obrovské (zejména ve couvání do kopce) spojka v pořádku výstřiky na diagnostice v pořádku jaké jsou další možnosti? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...