Březen 3, 201411 r Autor no jenže to může být tím upraveným SW od CIMBU, psal že sériový pSW o sepnutí mikrospínače volnoběhu při ubrání plynu nastaví cca 15 st. zástih, upravený SW dělá hned předstih.....s mym problémem to prý ale nemůže souviset tak nevim.....přemýšlím, jestli to nenchat přehrát zpět na origo jestli se ěnco nezmění...jen nevim kde, jet kvůli tomu z Jablonce do boleslavi se mi nechce. edit 20.00 tak jak psal Janda, ca. 20 vteřin co běželo sekundární čerpadlo vzduchu jsem auto nechal jen na volnoběhu a pak jsem úplně v pohodě odjel...uvidím co ráno......jestli to tak bude ještě příštích pár dní tak to bude alespoň nějakej posun..holt tesovat to můžu jen 2 - 3y denně tak je to na delší bádání :-( Upraveno Březen 3, 201411 r od cz pida
Březen 5, 201411 r Autor tak jsem včera vyměnil s kolegou na zkoušku čerpadlo sek. vzduchu a trubku od něj k EGRu´(ten ještě o víkendu vyčistím) a ještě i plynovej pedál a ráno bylo vše OK, start a jel jsem jakoby nic....kolega ale s mejma dílama taky a tak to byla nejspíš náhoda, uvidíme co zítra :-) tak dneska zase dobrý...a kolega nadále taky....to nechápu Upraveno Březen 6, 201411 r od cz pida
Březen 8, 201411 r Autor tak dneska jsem vyndala vačistil EGR a klapku...bylo co docela hodně zadělaný, dal jsem všechny nový těsnění a pak klasika...vymazání adp. hodnot a základní nastavení a zatím to vypadá dobře resp. lépe než před tím...auto se chovalo od úterý co jsem povymněnoval věci dobře a teď je tpo ještě lepší.....doufám že už bude klid....možnáještě zasleoim EGR aby to bylo ještě lepší., ale to už je jiné vlákno....všem zůčastneným ještě jednou díky za pomoc, názory a postřehy
Květen 18, 201411 r Trochu se zpožděním ale zpětně tu čtu ty příspěvky. Mám už docela dlouho na chlup stejnej problém jako ty přesně jak popisuješ, s tím že já mám 1.6 74kW AKL tedy s jednou lambdou a bez egr a bez sekundárního vzduchu. Přijde mi tedy divné že si to vyřešil čerpadlem sekundárního vzduchu.
Květen 19, 201411 r Autor veř mi, je to tak...přesně jak napsal Janda....v životě byměto nenapadlo.....neříkám ale že to bylo jen a pouze tím...řekněme 50% problému + k tomu lehce špinavá klapka, starej vzducháč, starý svíčky, děravej výfuk a čidlo teploty...holt a všechno tohle dohromady bylvelkej průs....momentálně vše OK
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.