Přejít na obsah

1.6i BFQ při prvním přidání plynu se dusí studený motor


cz pida

Doporučené příspěvky

no jenže to může být tím upraveným SW od CIMBU, psal že sériový pSW o sepnutí mikrospínače volnoběhu při ubrání plynu nastaví cca 15 st. zástih, upravený SW dělá hned předstih.....s mym problémem to prý ale nemůže souviset tak nevim.....přemýšlím, jestli to nenchat přehrát zpět na origo jestli se ěnco nezmění...jen nevim kde, jet kvůli tomu z Jablonce do boleslavi se mi nechce.

 

 

edit 20.00

tak jak psal Janda, ca. 20 vteřin co běželo sekundární čerpadlo vzduchu jsem auto nechal jen na volnoběhu a pak jsem úplně v pohodě odjel...uvidím co ráno......jestli to tak bude ještě příštích pár dní tak to bude alespoň nějakej posun..holt tesovat to můžu jen 2 - 3y denně tak je to na delší bádání :-(

Editováno: , autor: cz pida
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem včera vyměnil s kolegou na zkoušku čerpadlo sek. vzduchu a trubku od něj k EGRu´(ten ještě o víkendu vyčistím) a ještě i plynovej pedál  a ráno bylo vše OK, start a jel jsem jakoby nic....kolega ale s mejma dílama taky a tak to byla nejspíš náhoda, uvidíme co zítra :-)

 

tak dneska zase dobrý...a kolega nadále taky....to nechápu

Editováno: , autor: cz pida
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dneska jsem vyndala vačistil EGR a klapku...bylo co docela hodně zadělaný, dal jsem všechny nový těsnění a pak klasika...vymazání adp. hodnot a základní nastavení a zatím to vypadá dobře resp. lépe než před tím...auto se chovalo od úterý co jsem povymněnoval věci dobře a teď je tpo ještě lepší.....doufám že už bude klid....možnáještě zasleoim EGR aby to bylo ještě lepší., ale to už je jiné vlákno....všem zůčastneným ještě jednou díky  za pomoc, názory a postřehy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Trochu se zpožděním ale zpětně tu čtu ty příspěvky. Mám už docela dlouho na chlup stejnej problém jako ty přesně jak popisuješ, s tím že já mám 1.6 74kW AKL tedy s jednou lambdou a bez egr a bez sekundárního vzduchu. Přijde mi tedy divné že si to vyřešil čerpadlem sekundárního vzduchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

veř mi, je to tak...přesně jak napsal Janda....v životě byměto nenapadlo.....neříkám ale že to bylo jen a pouze tím...řekněme 50% problému + k tomu lehce špinavá klapka, starej vzducháč, starý svíčky, děravej výfuk  a čidlo teploty...holt a všechno tohle dohromady bylvelkej průs....momentálně vše OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...