Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj.

 

Předem říkám, že se v autech moc nevyznám, takže prosím omluvte pojmy. :) Už jsem zoufalý a v servisu mi dvakrát řekli, že nevědí.

 

Při prudším brždění, případně při přenesení váhy na pravé přední kolo (zatáčky, kruháč, brždění z kopce dolů), začne v tom kole cosi kovově přerušovaně drhnout. Frekvence se mění s rychlostí jízdy. Většinou jak se to stane, tak to je pak slyšet i při mírném dobržďování, dokud nezastavím a nenechám auto chvíli stát. Zvuk je velmi podobný sjetým destičkám, ale je dutější, plechovější. Není to ale spojité jako u destiček, nýbrž přerušované. Jakoby tam něco drhlo. Destičky a kotouče jsou prý v pořádku.

 

Začalo to dělat krátce (as měsíc, dva) po poslední výměně destiček včetně kotoučů a uložení (? tady si nejsem jistý pojmem - staré vypdalo jako plastové/silikonové kolečko uchycené na třech místech ke kovovému kolečku, asi 15cm průměr, prý se teď uže dělá jinak).

Mezitím se už dvakrát nebo třikrát měnila kola (zimní/letní) včetně geometrie a kovové části byly několikrát sprejem promazány.

 

Bylo mi řečeno, že nemusím mít strach, ale stejně mám, když to můžou být brzdy.

A taky je nepříjemný ten "hluk", který je slyšet jak vevnitř, tak venku.

 

Je to Fabka asi 8 let stará, cca 100tis km najeto.

 

Nějaké tipy? Rady? Co by to mohlo být?

Není těžké to "nasimulovat".

 

Díky moc.

Nedávno na škodě 120 jsem měl podobné problémy. Při rozborce a sborce předních kotoučů mechanici zapomněli na jednu podložku pod šroub, který drží třmen brzdy. Šroub bez podložky se při dotažení normálně nedotýkal kotouče, ale byl tak blízko, že při brzdění nebo v zatáčkách se ke kotouči dostal a brousil se. Byl to dutý kovový zvuk. Když jsem tam zajel, tak nevěděli, protože se to na zvedáku neprojevilo, ale až odšroubovali třmeny, tak viděli zbroušený šroub o kotouč a rýhu v kotouči na vnitřní straně. Takže takový tip, který se stal mně :)

že by zvlněný kotouč nebo vůle v ložisku? Ložiskoo na pravém kole odchází dříve-vůle může toto způsobovat..

Dohady, změň servis, dokud to neuslyší pořádný mechoš, tak tady moc nevydedukujeme, to může dělat cokoli.

Upraveno od VAG BoBo

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Byly to ložiska. Změna servisu pomohla.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.