Jump to content

Supermarine_Spitfire

Facebook Uživatel
  • Content Count

    692
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Supermarine_Spitfire last won the day on May 27 2017

Supermarine_Spitfire had the most liked content!

Community Reputation

125 Excellent

About Supermarine_Spitfire

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,939 profile views
  1. Buď je děravý plovák, nebo je špatně nastavený jeho jazýček, tím pádem neuzavírá přívod paliva včas.
  2. To je velmi dobrá rada v případě, že dotyčný bude jezdit ve Finsku na celoročně zasněžených silnicích a nebo připravuje auto na zimní rallye. V naší kotlině to moc logiku nemá. Naopak se tím připravuje o styčnou plochu (a tedy adhezi) na našich max. mokrých cestách.
  3. To sice jo, ale díky tomu rozptylu se za šera težko odhaduje rychlost auta a jeho vzdálenost. Stejný efekt jako dálková světla. Taky netušíte jak daleko je auto před vámi a jak rychle se pohybuje. S potkávacími světly bez problému. No a jak odhadujete za tmy rychlost a velikost(umístění světel je dáno vyhláškou) protijedoucího auta jinak, než jen podle světel??? Proboha. Tohle je cesta na hřbitov!
  4. Jezdit o půl deváté večer i v těchto letních dnech jenom na denní svícení není moc ideální. Pro mě je třeba docela obtížný odhadovat rychlost a vzdálenost takhle osvětleného protijedoucího auta. Jednou mě takhle překvapilo auto ve tmě s denními, když jsem předjížděl. Blbec jsem si myslel, že jenom stojí u krajnice a já v klidu předjedu auto, ze kterým jsem se táhl už dobrých 5 minut. Jenže ono nestálo... To byla hoňka se dostat zpátky do svého pruhu.
  5. Jo jenom když tu pořád zmiňujete jak jsou bridgestone tvrdé pneu = špatné pneu... tak měkčí pneu neznamenají lepší. Měkčí směs nedokáže tak dlouho teplotně vzdorovat při namáhání, daleko rychleji se přehřeje a přestane fungovat, má daleko menší nájezd. Abych to uvedl na příkladu. Když se jedou track days na obyčejných silničních pneu, tak ty s měkčí směsí umí rychleji projet první tři zatáčky, potom se přehřejí a začnou klouzat. Zbytek okruhu lépe zvládají ty s tvrdší směsí. Jenom bych chtěl připomenout, že tvrdší směs neznamená jenom špatné vlastnosti.
  6. Trochu zvláštní, ale proč ne, každý jsme nějaký. Když si koupíš sedmičku vína, tak z ní taky vypiješ jenom dvě deci a pak koupíš novou? Nebo to tak máš jenom s pneumatikama? Nicméně až se budeš zbavovat 5mm pneu, určitě napiš, rád si je od tebe vezmu.
  7. Tyhle ty "dekarbonizační" sady jsou tak trochu tahání peněz z lidí. Spíš bych se zamyslel nad tím kolik najedu ročně, jestli spíš město(zkrátit interval výměny oleje) nebo dálnice(nechat ho na 15tkm), jak dlouho uvažuji to auto mít(viz místní kluci zde, co do nich nacpou hromadu peněz a pak ho za rok prodají s neuvěřitelnou ztrátou). Pro čistotu motoru je nejdůležitější pravidelná výměna oleje a tankování pokud možno kvalitnějších paliv nebo si pomoct s VIF, ikdyž u tvého TSI to bude spíš jenom o čistotě vstřikovačů.
  8. A dělá to jenom při klimatizaci nebo i v jiných případech - když se zapne vnitřní okruh, nebo se klimatizace zkusí pustit při nejvyšších otáčkách ventilátorů. Možná se špatně otvírají nebo přivírají zadní klapky, kterými odchází vzduch z kabiny a můžou vznikat výkyvy tlaku v kabině.
  9. No já nevím. Černá kola mi nikdy nepřirostla k srdci. 100 lidí, 100 chutí. Výhodou je prakticky nulová údržba a "zamaskování" designu. Nicméně černá dokáže i pohřbít nápaditost kol a opticky zmenšuje. Ale každému se líbí něco jiného. Napříč modely je tu stále dokola stejný opakující se vzor - bílá karoserie a černá kola. Nic nudnějšího jsem snad neviděl. Ale s jinýma barvama karoserie je to už snesitelnější. Ale jak říkám, každý má jiný vkus a je fajn že, když chce mít člověk černobílé auto, tak ho může mít.
  10. Jo chlapci, když máte na autu typu superB s ne zrovna ukázkovým odhlučněním podvozku a podběhů pneumatiky rozměr R19, který má šířku pneu 235, se s hlukem od kol musíte smířit. Na mondeu mám sice R17, ale šířku taky 235 a ta široká styčná plocha sama o sobě je největší generátor hluku. Intenzita hluku jde modulovat tvarem dezénu, ale u těchto rozměrů už jaksi bohužel s tím moc dělat nejde.
  11. Co čekáš, že se dozvíš? Na to není v rámci výběru jasná odpověď. Zapoj hlavu. Když nekoupíš vyloženě čínu, tak neuděláš špatně. Jestli chceš to nejlepší, tak vyber z pětice Michelin, Continental, Goodyear, Dunlop, Bridgestone. Ale ani jiné značky nejsou špatné. Nebál bych se ani Barum, Matador, Toyo, Vredestein, Hankook, Sava, Kleber, Nexen, Falken, Yokohama, Nokian. Co se týká přilnavosti: pětice mě nikdy nezklamala, ale nejsem takový střelec, abych mezi nimi pozoroval nuance. Přilnavost klesá stárnutím a tvrdnutím gumy. Chtě nechtě proces vulkanizace a oxidace vlivem tepla a UV zář
  12. Nejjednodušší by bylo poprosit Andreje ať vypne foukání větru. No a potom už pomůže jenom kontrola podvozku a hlavně pryžových částí, kde by mohla vznikat vůle. I tlumiče na to můžou mít vliv. Jinak už s tím nejde nic dělat. Účinek posilovače bych neřešil. Ten na to nebude mít takový vliv.
  13. No tak tohle jestli ti řekli do telefonu v AS tak jsem o nich ztratil všechny iluze. Světla jsou nastavitelná jak mechanicky, tak diagnostikou. Většinou je potřeba udělat obojí.
  14. Tak jestli i kamion, jehož řidič má hlavu tři metry vysoko, tak je něco hooodně špatně. Najeď proti zdi a koukni jestli nemáš světla výškově mezi sebou rozštelovaná. Když budeš od zdi couvat hrana světla by měla klesat dolů.
×
×
  • Create New...