Jump to content

Supermarine_Spitfire

Facebook Uživatel
  • Content Count

    636
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Supermarine_Spitfire last won the day on May 27 2017

Supermarine_Spitfire had the most liked content!

Community Reputation

99 Excellent

About Supermarine_Spitfire

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,147 profile views
  1. JJ mlhovky jsou halogen i v nejvyšší verzi. Ale jak říkám, přední mlhovky jsou nejzbytečnější světla na autě, především v dnešní LED době, kdy si ani nevšimneš, že se rožly. No stress
  2. Typický studeňák kvůli tomu, že se k průmyslovému pájení používá bezolovnatý cín. Rozebrat a propájet. Občas pomůže taková prasácká metoda, rozebrat budíky až na desku a prohřát ji velmi opatrně horkovzdušnou pistolí, cín změkne a zase se spojí. Ale jde tím udělat víc škody než užitku
  3. No všichni to děláme tak, že to automatické přidání hned vzápětí podpoříme stlačením plynu. Prostě musíš na to jakoby navázat,
  4. G13 je pro celohliníkové motory. Já bych použil raději Fridex Stabil, který je doporučován přímo pro starší škodovácký motory s litinovou hlavou.
  5. Tak tím pádem by to mělo být všechno ok a v pohodě odvzdušněný, tak asi jenom ten chladič dělal problémy. Ještě bacha, aby čumák nebyl moc vysoko, nejvýš musí být ten odvzdušňovací ventil.
  6. Jinak pro jistotu se jenom ptám - odvzdušňuješ: s otevřeným víčkem expanzky, s otevřeným topením, po otevření termostatu? Jinak se to dobře neodvzdušní.
  7. já s tím nabíjím všechno, třeba konkrétně 80Ah baterii do Mondea a jak říkáš, nabije to, ale déle to trvá. (80Ah s nabíjecím proudem 0,8A od 0do100% by to bylo teoreticky 100hodin. Prakticky si baterka žádá nabití už od poloviny kapacity, takže 50 hodin nabíjení - 2dny)
  8. Dobře tak 6 let a 250 000km.......
  9. Tak to máte štěstí, protože třeba moje mondeo na cestě Brno-Praha klidně odpojí alternátor na skoro celou cestu. Palubní napětí mám 12,2V. A když zapnu vyhřívání čelního okna tak skočí na 14,9V a jízdu po městě obvykle je na 13,3V. Ale Baterka až do pátku byla původní, takže 6let dobrá výdrž.
  10. třeba jak funguje inteligentní nabíjení, aby se tady neobjevovaly otázky typu, jestli není 14,8V už moc.
  11. Doporučují přečíst toto. Dost věcí okolo dobíjení a napěťových hodnot se vyjasní.
  12. Jak správně říkáš, měli by tě vyhodit. Ale to je diletanství STK, že na to nepřijde. Nicméně STK a přezkoumání auta po nehodě je další paralelní větev, která se řeší zvlášť a nemá vliv na samotný princip určování viny.
  13. No právě že zavedením celoročního svícení buď tlumeným nebo denním svícením, je argument, že auto nesmíš přehlédnout ani když nesvítí, touto vyhláškou podkopaný. Tedy ty jako účastník silničního provozu musíš svítit vždy. A pokud já se odvolám s tím, že moje tvrzení je postaveno na tvém špatném osvětlení, bude ono osvětlení přezkoumávat policie. Pokud mi dá policie za pravdu a to v případě neschválených ledek dá, tak na tebe padá obvinění ze zavinění nehody z důvodu neschválené úpravy vozidla a tedy vozidla, které se nesmí pohybovat na veřejné komunikaci. Na tobě je potom dokázat u soudu, že tvoje nelegální úprava neměla na průběh nehody zásadní vliv. A to je nezáviděníhodná situace.
  14. Poznámka k těm, kteří používají jako náhradu ledky v blinkrech či obecně ve vnějším osvětlení vozidla, se vystavují riziku, že v případě nehody se stanete viníkem i při nezavinění. Viz příklady kdy auto, které čeká na vedlejší a auto na hlavní bliká ve směru pokračování po hlavní komunikaci. Pokud ten z vedlejší si blikání nevšimne a vjede autu z hlavní do cesty protože nevěděl, že bude odbočovat, je automaticky viníkem. Nicméně pokud na policii vypoví, že blinkr autu nesvítíl, je dokazovací povinností policie zjistit funkční stav blinkrů na voze, který kolizi nezpůsobil. Poté co zjistí nestandardní typ žárovky, padá vina za nehodu v celém rozsahu na auto jedoucí po hlavní silnici a dokazování, že nelegální žárovka není příčinou nehody se přelívá již ne na policii ale na soudního znalce u soudního jednání. Stejný problém nastává i u žárovek denního svícení. Když já jako řidič se chystám předjíždět na přehledné silnici třeba kamion a v půlce manévru vidím auto v protisměru, kterému se nedokážu vyhnout, dojde ke kolizi, kterou když přežiju, tak můj právní zástupce se jako na první věc zeptá jestli to auto, které jsem přehlédl bylo dostatečně dobře vidět. Pokud řeknu, že ne, rozběhne se stejný proces jako s blinkry viz výše. Nikoho nechci strašit, jsou to jen modelové situace, ale jenom připomínám, že tyto nelegální náhrady vám mohou přitížit v situaci, kterou jste nezavinili. V nejhorším kvůli nim celé zavinění padne na vás. A pozor! Z důvodů neschválené součástky vás nebude krýt povinné ručení.
  15. Je to tak, u dnešní složité výměny žárovek na to taky už kašlu. NBU dávám jen u motorky, kde to vyměním i levou rukou za minutu a tu sezónu (cca 20tkm) vydrží tak akorát.
×
×
  • Create New...