Jump to content

Supermarine_Spitfire

Facebook Uživatel
  • Content Count

    677
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Supermarine_Spitfire last won the day on May 27 2017

Supermarine_Spitfire had the most liked content!

Community Reputation

118 Excellent

About Supermarine_Spitfire

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,538 profile views
  1. Nejjednodušší by bylo poprosit Andreje ať vypne foukání větru. No a potom už pomůže jenom kontrola podvozku a hlavně pryžových částí, kde by mohla vznikat vůle. I tlumiče na to můžou mít vliv. Jinak už s tím nejde nic dělat. Účinek posilovače bych neřešil. Ten na to nebude mít takový vliv.
  2. No tak tohle jestli ti řekli do telefonu v AS tak jsem o nich ztratil všechny iluze. Světla jsou nastavitelná jak mechanicky, tak diagnostikou. Většinou je potřeba udělat obojí.
  3. Tak jestli i kamion, jehož řidič má hlavu tři metry vysoko, tak je něco hooodně špatně. Najeď proti zdi a koukni jestli nemáš světla výškově mezi sebou rozštelovaná. Když budeš od zdi couvat hrana světla by měla klesat dolů.
  4. Njn SUVečka... světla vysoko, předpokládám těsně pod limitem 800mm, který je možný pro 1% sklon, takže polovina řidičů na nerovnostech dostane plnou palbu do očí.
  5. U Fordu to samé, světla byla z výroby nastavena na sklon 2%, na světle jsou sklony 1%.
  6. Homologace led žárovky je zbytečná, protože neexistuje světlomet, který by na led žárovku byl homologovaný. Obojí musí být schválené vůči sobě. Takže tak jako tak do světlometu, který prošel homologací s halogenovou žárovkou stejně nemůžeš dát LED žárovku s Ečkem. Netvrdím, že nevznikne konsenzus, který dovolí nový homologační postup, který umožní v budoucnosti homologaci světlometů pro výměnné led zdroje, ale v tuto chvíli se to jeví jako krajně nepravděpodobné z prostého faktu, že LED světla mají násobně vyšší životnost, než auto samotné. Proto ani nepřichází potřeba trhu ke konstrukci světlometu, u kterého by se měly LED zdroje vyměňovat.
  7. Pokud si nejel těch 20km s kopce, tak musí být voda normálně ohřátá. Tam je fakt něco špatně.
  8. Kdyby chtěl někdo tip na dobrej multimetr, tak doporučuji youtube recenze od zabijáka operačních zesilovačů: https://www.youtube.com/user/oldazelenka/videos
  9. Jj mlha hezky ukazuje kolik segmentů zrovna svítí a kam svítí.
  10. Rovina nehraje u nivelace velkou roli. Jde o sledování zatížení přední a zadní nápravy vůči karoserii, nikoli měření sklonu vozovky. Jestli auto stojí na rovině nebo čumákem nahoru či dolů zase tak zásadně neovlivňuje vzdálenost mezi nápravou a karoserií.
  11. Anebo si do supa přidat paket style extra kde jsou matrix led světla a s full led vzadu.
  12. Dělá mi to na mondeu taky. Dojedu auto na křižovatce a najednou koukám, že lom světla občas poskočí nahoru-dolů. nivelace pracuje, ale proč tak senzibilně citlivě netuším.
  13. No všiml jsem si na parkovišti, že hodně trojkových Superbů nebo čtyřokých Oktávek má hodně zamlžený světlomety a je docela jedno jestli xenon/LED nebo halogen. Na předchozím mondeu s xenony ani na současném s LED světly se nikdy nezamlžil ani centimetr čtverečný plochy(nicméně my s Fordy řešíme trochu jiné a o dost zásadnější problémy :-D ). Takže je to opravdu specifický problém Škody potažmo VW.
  14. Chladící systém u zahřátého motoru je natlakovaný většinou na 0,5 až 1Bar. Pokud po jízdě otevíráš víčko expanzky, tak je přece naprosto jasný, že slyšíš unikat vzduch. Je to stejný, jako by si pouštěl ventil u papiňáku. Ad: viz fotka Mondeo tlačí skoro 1,5bar.
  15. Jenom pro doplnění obrázku výše. Zleva: b je zástavbová výška světlometů, X je u sklonu 1% 10cm(při vzdálenosti 10m ode zdi), u sklonu 1,2% 12cm, u sklonu 1,5% 15cm. Číslo 15 je úhel α lomu světla halogenu osvětlující krajnici a značky(u xenonu a led nejde takhle nahoru ale opět se lomí). d je horní hranice přechodu světla a stínu.
×
×
  • Create New...