Duben 7, 201411 r Ale jinak je pravda, že asi nějaká poklidná okreska, kde není velký provoz, bude pro zajíždění nejlepší. Já chtěl ale hlavně říct, že když člověk jede po dálnici (a přemýšlí nad tím), tak s trochou snahy, lze auto zajíždět i tam, že není potřeba se dálnici vyhýbat. Ne všichni tuto možnost totiž mají, těžko projedeš celou republiku za jeden den po oresce......daleko nejhorší je město, to se asi shodneme...
Duben 7, 201411 r Autor no s tym mestom a vobec kratkymi cestami suhlasim....ale inak aj ja som pri tom mierne premyslal.....siel som chvilku 2000 potom zasa 2100 atd atd az po 2500 a potom zasa naspat...takymto stylom som presiel cca 350km zbytok bola okreska za vcerajsok
Duben 7, 201411 r Mám najeto přes 20 tis. km a neubylo (ani nepřibylo) vůbec nic... stále stejné oleje... jinak O III by měla signalizovat i nadstav oleje...
Duben 8, 201411 r Taky jsem na to koukal a u nový byl olej cca 2/3 na rysce a po 8500km tak nějak stejně, co se týká záběhu tak když jsem měl najeto asi 400km jel jsem do Francie, hnal jsem jí 2tis. km po dálnici, chvilku 100, chvilku 140 a v krátkých úsecích klidně 180 a myslím že jí taková cesta se střídáním otáček a zátěže prospěla, po této cestě jela o poznání lépe a spotřeba o proti začátku o litr dolů.
Srpen 3, 201411 r Já přebíral auto, když mělo 6km.. prvních 1000km jsem se snažil jezdit delší trasy s minimálním zatížením hlavně po okreskách (vynucené výlety a cesty kvůli záběhu motoru)... po 1tkm už jezdím normálně jako kdykoliv jindy, tzn. když spěchám tak spěchám, když ne, tak se courám. Jestli je to dobře nevím, ale i manuál hovoří v tomto duchu, tak beru, že to autu nejspíš neuškodí a pokud mu to prospěje, jenom dobře
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.