Publikováno Duben 8, 201411 r ed sa ospravedlňujem keď už takáto téma existuje. Ale po hodine som to nenašiel. Po roku som vymenil nefunkčný vetrak za nový a stále sa točí a nevypnem... Keď zapnem klímu tak sa vetrak zapne a keď vypnem tak vypne... Ale on by mal slúžiť iba na dochladzovanie a nie na to aby išiel stále v kuse pri zapnutej klimatizácií... Či? Počas jazdy neviem ci vypne nemám to ako skontrolovať... Viete nejako niekto poradiť čo to môže byť? Možno to je v poriadku a robím iba zbytočnú paniku... Podľa môjho názoru keby bolo zle dáke čidlo co to má regulovať asi by ho ani nezaplo. Neviem. Odskusam to ešte ráno pri upne chladnom motore ci ho zapne hneď alebo až za chvíľku...
Duben 9, 201411 r Já malinko nechápu dotaz. Ale rozhodně má jít furt a v režimu auto si sám reguluje otáčky
Duben 9, 201411 r Autor Bavíme sa tej prednej vrtule... Na motore 2.8 jeden ide stále ten je na Kladke. A ta druha zapne vždy keď zapnem klimu a ide pokým nevypnem klímu. A chcem vedieť či to je v poriadku. Ďakujem za pomoc. A mam ešte jednu otázočku kde sa nachádza čidlo na teplotu vody? Lebo budík vôbec nejde odkazuje stále nulu.
Duben 10, 201411 r Ahá, tak takhle! Tak přední sahara na klimu! Tak to se nemá točit furt a už vůbec ne za jízdy. Chtělo by to výpis chybových hlášení klimy a ohledně teploty výpis chybových hlášení z motoru. Ohledně el.ventilátoru: bude asi vadný tlakový spínač, který jde vyměnit bez vypuštění klimy a jeho kontrola je jednoduchá. Popis a kontrola v přílohách níže, snímače jsem Ti vyznačil zeleně(mělo by Ti to pomoct a zvládneš vše sám): chlazení1.PDF chlazení2.PDF kontrola tlakového spínače.PDF
Duben 10, 201411 r Autor Áno máš pravdu vag píše tlakový spínač klimatizácie...ešte keby som ta mohol poprosiť posli mi kde sa nachádza ten tlakový spínač. A ten snímač píše citujem 01039 030 snímač pro ukazatel teploty chladici kapaliny-G2... A ten snímač G62 som tuším menil lebo nechcelo mi za teplého motora naštartovať auto stále iba točil a vôbec nenastartoval ale nie som si na sto percent istý či práve tento ale bol tiež tam vzadu...
Duben 10, 201411 r Jo jo, je to ono. Je přímo na chladiči(on to vlastně není chladič, ale kondenzátor) klimy, když stojíš před autem, tak po levé straně. Vede k němu 4pinový konektor
Duben 10, 201411 r Autor Hej už som to našiel aj v dielenskej príručke... Idem to objednat Zatiaľ vám pekne ďakujem za reakcie
Květen 9, 201411 r Tak jak si s tým dopadol? zrejme mám podobný problém no mne ventilátor na kondenzátoru zase neide vôbec
Květen 10, 201411 r Tak by to mohlo být spíš ventilátorem. Rád odchází. Pusť do něj proud. Je to konektor se silnějšími kabely (červený a hnědý) a najdeš ho pod tím černým krytem u servonádobky
Květen 11, 201411 r jo ten samotný ventilátor jsem už skoušel na přímo cez baterii, taky jsem si myslel že je naprd ten ventilátor protože nejde ani pri zvíšení teploty chladíci kapaliny .zistil jsem na vlastním voze že taky často odhnívají kabeli v přípojech takže když to nebude ani tím spínačem tlaku tak asi jen hledat svazky káblu a přípoje . v prvém rade bych asi mnel začít od diagnostiky climatronic anekde si to dát napíchnut.
Květen 12, 201411 r Ne, pod spínačem je pojistný ventilek. udělá to jen takové "ts" Hlavně to nepřetáhni, utáhnout jen malým momentem-citovka, je to hliník... Upraveno Květen 12, 201411 r od SUP1
Květen 12, 201411 r Autor Ak by niekto nevedel kde to je dám foto. Troška horší prístup ale nič čo nezvládne aj na záhrade
Květen 22, 201411 r Tak vyrešené išel sem po tem jak sa ríka od základu najskur sem zistil která pojistka jde na relé vetráku , byla to 40 amperova poistka na releovej deske za hlavnu releovu deskú , byla vypálená , podle mne z duvodu stáleho chodu ventilátora na sahare, to je další závada teda špatný spínač tlaku klimatizace. spínač tlaku taky vymenený a ted to jde jak má
Červen 6, 201411 r Ahoj, chtěl bych mít dotaz. Mám opačný problem větrák se mi netočí ani když jsem zkoušel přes akční členy a na vagu mi to píše ten tlakový spínač, furt mi vypína klimu během popojíždění nebo stání. Pojistka č. 40 je ok . Během jízdy to pěkne chladí. Nějaký návod jak jinak vyzkoušet ventilátor ten menší? Díky
Červen 6, 201411 r Napojit ho na zkoušku přímo na nějaké napájení (přímo na akumulátor) Konektor najdeš pod krytem servonádobky (dvoupinový konektor s červeným a hnědým tlustším kabelem) Na druhou stranu je divné, že VAGína Ti píše vadný tlakový spínač a klima Ti jinak jede. Ventilátor je spínán právě tím, takže je možné, že to bude i tlakovým spínačem. Určitě bych ho preventivně vyměnil, nestojí moc...
Červen 6, 201411 r Díky, a ještě prosím tě kde se nachází řídící jednotka ventilátorů ? Popří. že by byla v háji ona. No klima mi po zimě úbec nechladila a vag psal že je ten spínač tak mi to v servisu zkontrolovaly netěsnoti a žádné nenašli a zcítím jak nova dali medium. Když auto běží na volnoběh nebo jezdim po městě a furt zastavuji. A cítím jak se v ofukách by jako změnil tlak bo nevím jak to popsat. Tak jsem dnes doma to zkoumal nastaroval motor a koukal na kompresor , běžel asi 5 min vše bylo ohřáty pravě jsem přijel. v 15ti sek. intervalech zapinal a vypínal kompresor bylo to slyšet i vidět a hlavně cítit na otáčkách a během te doby se mi nezapl ventilátor ten druhy menší. A přes vagínu jak v motoru tak v klimě přes akční členy se nerzběhl, Známí co dělá ve škodovce řikal že to může dělat ten větrák jak to má vysoky tlak a nechladí tak to kompresor odpojí, jak jedu a je nápor vzduch tak v poho bo to nijak necítm že by se vpnul.
Červen 7, 201411 r Ventilátor (sahara) na klimu vlastně řídící jednotku nemá. Resp. je ovládán právě tím spínačem na klimě. V Tvém případě se domnívám, že ventilátor je špatný-chce to ho vyzkoušet přímo na nějakém napájení. Přesně tyto příznaky mě to dělalo taky-při stání v třeba koloně prostě vypínala klima, protože to nebylo chlazené. Po výměně vše OK. Jestli Ti VAG nepíše spíš závadu na ventilátoru topení-chtělo by to kod chyby abys napsal, zjistil bych to. Ono vlastně moc komponentů, které by to mohly způsobovat závadu klimatizace není (pokud tedy nemáš přetlakovanou nebo klimu nebo naopak málo chladiva). Většina závad na klimě je způsobena buď klimaspojkou na kompresoru (což v tomto případě zatím vyloučíme), kompresorem samotným (také v Tvém případě nepravděpodobné), špatným čidlem tlaku (ten přichází v úvahu) nebo vadným ventilátorem (v Tvém případě nejpravděpodobnější věc-odchází často), nebo taky bývá vadné čidlo teploty (vpředu, ale to bys poznal špatně ukazující teplotou na maxíku), nebo čidlo teploty přímo v jednotce klimatroniku (taková ta malá mřížka na panelu. Ale s tím jsem se ještě nesetkal, nebo setkal, ale jen, že byla zanešená prachem, na což stačilo vyčištění vysavačem) Upraveno Červen 7, 201411 r od SUP1
Červen 7, 201411 r Tak jsem vyzkoušel ventilátor přímo na baterku a nic tak že je to jasné je v háji napíchl jsem ho u svorky a i přimo u motoru propíchl bužírku a napojil a zase nic , jinak vedeni od svorky k pojisce k palubce je ok, odzkoušeno přes akční členy. Chci se zeptat kolik stojí ten ventilátor? Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.