Dobry den!
manzelke sa asi pred dvomi tyzdnami zacal na aute(1.0tsi 70kW CHZB,,MY2017) spustat samostatne ventilator chladenia hned po odomknuti auta alebo pri dojazde a zamknuti.ventilator pracuje aj niekolko minut.niekedy sa vypne a vzapeti nabehne znova na niekolko sekund.
po lustrovani na inych forach to bola chyba prevazne v poskodenych kabloch alebo oxidacia v konektoroch.ale aj v samotnych ventilatoroch.popripade cidlo teploty ktore som chcel menit ako prve,,,ale pripada mi ze udava teplotu spravne ale
senzor vonkajsej teploty mi na pristrojovke ukazuje -5°C aj ked je vonku realnych +30°C ten je istotne na vymenu
ci to sposobuje on to zatial neviem.
konektor k ventilatoru je 4 PIN-ovy.--- oxidacia tam nieje ale pre istotu som to striekol kontakt sprejom
12V ide do napajania to som meral a este na ten tensi(cierno-cerveny) kabel ide 12V u toho druheho tensieho(fialovo sedy)nenameram nic.
preto som si nainstaloval ELSA 6 ale tam pre danu motorizaciu nemam ponuku el.schem.
vedel by mi niekto poskytnut schemu tohto zapojenia.?popripade kde hladat pricinu.
diagnostika udava tuto chybu ...vid nizsie
a posielam aj teploty chl.kvapaliny pri vypnutom a zapnutom motore
tam u tych teplot pri vypnutom motore, nerozumiem min. a max.hodote teploty....pripada mi ze to je naopak
dakujem za ochotu poradit a pomoct.
1 nalezena chyba:
4527 - rizeni vetraku chlazeni 1
P0480 00 [047] - elektricka chyba
Potvrzeno - Testováno od smazání pameti
info o závade:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 138452 km
Datum: 2023.07.07
Cas: 21:11:16
Otáèky motoru: 0.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 40 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 26 °C
Tlak okolního vzduchu: 980 mbar
Napìtí svorky 30: 11.473 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Vnìjší teplota: 23 *C
Absolutní sací tlak: 98 kPa abs
toèivý moment motoru: 0.0 Nm
Zásoba paliva: 36.00 l
Sonda lambda øady válcù 1: sonda 1: požadovaná hodnota: 1.0000
Provozní stav motoru: Volnobìh
Provozní stav motoru-Test_Program_Channel 87: 5
Readiness: 0010 0001
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Addresa 01: Motor (04C 906 026 AH)
18:31:39
IDE00025 Teplota chladicí kapaliny 91 *C
IDE00187 Teplota chladicí kapaliny pøi startování motoru 91.5 °C
IDE00192 Teplota chladicí kapaliny na výstupu chladièe: skut. hodnota 40.8 °C
IDE00194 Teplota chl.kap.na výst.chlad.: pož.hod. 95.2 °C
IDE00380 Buzení ventilátoru chladièe 1 10.15 %
IDE05487 Teplota chladicí kapaliny: linearizovaná hodnota 91.749 °C
IDE05488 Teplota chladicí kapaliny: modelovaná hodnota 66.0 °C
IDE05489 Teplota chladicí kapaliny: maximální hodnota -48.0 °C
IDE05490 Teplota chladicí kapaliny: minimální hodnota 143.3 °C
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 01: Motor (04C 906 026 AH)
18:32:45
IDE00025 Teplota chladicí kapaliny 92 *C
IDE00187 Teplota chladicí kapaliny pøi startování motoru 91.5 °C
IDE00192 Teplota chladicí kapaliny na výstupu chladièe: skut. hodnota 40.9 °C
IDE00194 Teplota chl.kap.na výst.chlad.: pož.hod. 95.2 °C
IDE00380 Buzení ventilátoru chladièe 1 10.15 %
IDE05487 Teplota chladicí kapaliny: linearizovaná hodnota 92.499 °C
IDE05488 Teplota chladicí kapaliny: modelovaná hodnota 65.3 °C
IDE05489 Teplota chladicí kapaliny: maximální hodnota 90.8 °C
IDE05490 Teplota chladicí kapaliny: minimální hodnota 90.0 °C
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------