Přejít na obsah

Roman Caletka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Roman Caletka

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dobry den! manzelke sa asi pred dvomi tyzdnami zacal na aute(1.0tsi 70kW CHZB,,MY2017) spustat samostatne ventilator chladenia hned po odomknuti auta alebo pri dojazde a zamknuti.ventilator pracuje aj niekolko minut.niekedy sa vypne a vzapeti nabehne znova na niekolko sekund. po lustrovani na inych forach to bola chyba prevazne v poskodenych kabloch alebo oxidacia v konektoroch.ale aj v samotnych ventilatoroch.popripade cidlo teploty ktore som chcel menit ako prve,,,ale pripada mi ze udava teplotu spravne ale senzor vonkajsej teploty mi na pristrojovke ukazuje -5°C aj ked je vonku realnych +30°C ten je istotne na vymenu ci to sposobuje on to zatial neviem. konektor k ventilatoru je 4 PIN-ovy.--- oxidacia tam nieje ale pre istotu som to striekol kontakt sprejom 12V ide do napajania to som meral a este na ten tensi(cierno-cerveny) kabel ide 12V u toho druheho tensieho(fialovo sedy)nenameram nic. preto som si nainstaloval ELSA 6 ale tam pre danu motorizaciu nemam ponuku el.schem. vedel by mi niekto poskytnut schemu tohto zapojenia.?popripade kde hladat pricinu. diagnostika udava tuto chybu ...vid nizsie a posielam aj teploty chl.kvapaliny pri vypnutom a zapnutom motore tam u tych teplot pri vypnutom motore, nerozumiem min. a max.hodote teploty....pripada mi ze to je naopak dakujem za ochotu poradit a pomoct. 1 nalezena chyba: 4527 - rizeni vetraku chlazeni 1 P0480 00 [047] - elektricka chyba Potvrzeno - Testováno od smazání pameti info o závade: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 138452 km Datum: 2023.07.07 Cas: 21:11:16 Otáèky motoru: 0.00 /min Normovaná hodnota zátìže: 0.0 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: 40 °C Teplota nasávaného vzduchu: 26 °C Tlak okolního vzduchu: 980 mbar Napìtí svorky 30: 11.473 V Èítaè zapomenutí po OBD: 40 Vnìjší teplota: 23 *C Absolutní sací tlak: 98 kPa abs toèivý moment motoru: 0.0 Nm Zásoba paliva: 36.00 l Sonda lambda øady válcù 1: sonda 1: požadovaná hodnota: 1.0000 Provozní stav motoru: Volnobìh Provozní stav motoru-Test_Program_Channel 87: 5 Readiness: 0010 0001 +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Addresa 01: Motor (04C 906 026 AH) 18:31:39 IDE00025 Teplota chladicí kapaliny 91 *C IDE00187 Teplota chladicí kapaliny pøi startování motoru 91.5 °C IDE00192 Teplota chladicí kapaliny na výstupu chladièe: skut. hodnota 40.8 °C IDE00194 Teplota chl.kap.na výst.chlad.: pož.hod. 95.2 °C IDE00380 Buzení ventilátoru chladièe 1 10.15 % IDE05487 Teplota chladicí kapaliny: linearizovaná hodnota 91.749 °C IDE05488 Teplota chladicí kapaliny: modelovaná hodnota 66.0 °C IDE05489 Teplota chladicí kapaliny: maximální hodnota -48.0 °C IDE05490 Teplota chladicí kapaliny: minimální hodnota 143.3 °C -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Addresa 01: Motor (04C 906 026 AH) 18:32:45 IDE00025 Teplota chladicí kapaliny 92 *C IDE00187 Teplota chladicí kapaliny pøi startování motoru 91.5 °C IDE00192 Teplota chladicí kapaliny na výstupu chladièe: skut. hodnota 40.9 °C IDE00194 Teplota chl.kap.na výst.chlad.: pož.hod. 95.2 °C IDE00380 Buzení ventilátoru chladièe 1 10.15 % IDE05487 Teplota chladicí kapaliny: linearizovaná hodnota 92.499 °C IDE05488 Teplota chladicí kapaliny: modelovaná hodnota 65.3 °C IDE05489 Teplota chladicí kapaliny: maximální hodnota 90.8 °C IDE05490 Teplota chladicí kapaliny: minimální hodnota 90.0 °C -------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------
×
×
  • Vytvořit nový...