Přejít na obsah

Turbo


angel.CZ

Doporučené příspěvky

Ahoj, další trošku dlouhodobější problémek.... Něják jsem ani nevěděl že turbo dodává tolik výkonu. Teďka jsem nějáký čas jezdil s kamošem do práce, co má dvojkovou koktu RS. Tahá mu to šíleně, je mi jasné že takhle mi to tahat nikdy nebude, ale jak mi potom ukázal spotřebu necelých 8l/100, tak jsem nechápal.... dneska jsem tak zkusil jet a dostal jsem (tu stejnou trasu!! ) za 11.8l. 
Říkal že mi turbo něják netahá, a vono fakt nejspíš né, sepne od 2500ot ale cca při 3100ot končí... jak jsem jel do mírného kopce s nohou na podlaze (aktůalní spotřeba byla kolem 22L), tak mi to na 5 kvalt nechtělo dostat na 110km/h .... Mu to vytáhlo na šestku na 150 během půl minuty.... zkusil jsem to pak na 4 kvalt, ale dostal jsem se jen na 120km/h .... tohle asi není moc v pohodě, když mám 110kw. Jedu stím přes týden do servisu, chtěl jsem se jen zeptat, nevíte co bych jim měl říct, po čem koukat ? A nebo čím by to přibližně mohlo být ? Díky moc za info :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, to ti teda jede jako 1.2htp :D

Turbo zacina zabirat od 1800 otacek a ma max kroutak do 4tis a neco. Zkus proverit vahu vzduchu a hadice, muze to nekde prisavat vzduch. Jinak sup muze litat i vic, mam chip na 154kw, jestli pak budes chtit, od znamyho a proverenyho tdi chip (ladi na zavody svoje audi tt 1.8t) konkretne se jedna o online ladeni za chodu motoru za 11 tis. Maj i pobocku u ostravy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o té váze vzduchu si těďka píšeme že ? Náhodou asi není někdo schopný z okolí Karviné a okolí s chvilkou času třeba zítra ? :-) A tom chipu jsem taky uvažoval (jak mi to netahá), nejsem nějáký závodník, ale dneska jsme v bohumíně zkoušeli se známým (/mám jedničkovou koktu 1.8 v kombíku LPG) a no, než jsem dal dvojku, tak byl 10 metrů předemnou.... :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nn ted si píšeme o škrtící klapce, váhu vzduchu máš schovanou v airboxu (tam kde máš vzduch. filtr)

co se týká čipu, můžeš upravovat až budeš mít výkon ten, co máš mít, dřív to nemá cenu. Zkrátka napřed musíš mít v pořádku motor a pak můžeš upravovat. Kdybys měl třeba špatnou váhu vzduchu i po chipu by auto jelo jako šnek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže, Musím ti mockrát poděkovat, nakonec jsem to s tvou instruktáží zvládnul, turbo mi pěkně tahá, zatím jsem to projížděl jen po městě, takže se to nedalo moc točit, ale v pondělí jedu do roboty, tak to vyzkouším na dálnici. Teďka už je jen jeden problém, ale to s turbem nemá co dělat .... teda myslím :-)

Co se týče chipu, tak je mi jasné že to nedám na motor, co nejede, nebo má nějáký problém. Až jak se to vyřeší (snad někdy), tak potom se dá uvažovat o dalších ,,doplňcích´´ , Ale to bych spíše nechal na příští rok, nemůžu tam narvat všechno během prvního roku, pak by se mi to omrzelo :-)
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na minulém jo, ale na tomto ne.

A LPG je dobrá věc a buď rád, že ho tam máš, jen jezdi aspoň s půlkou benzinu v nádrži kvůli čerpadlu (je ideální, když čerpadlo"plave" v benzinu-je chlazené a mazané. Také je dobré auto sem tam na benzin projet, ale předpokládám, že máš teplotní podmínku na sepnutí na plyn, takže asi OK)

Jinak výrobci již LPG dávají do nových aut, motory jsou naprosto stejné benzinové a zabudovaný plyn je lautr z těch samých součástek, z kterých se dělají přestavby. Takže já LPG fandím a je to dobrá věc

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je zase kurva názor  :kol-46:    :D :D

Tak samozřejmě kurva....A uplně nejvíc to je když si drždukát a kolenovrt koupí za penize na uver Audi S4 4.2 a celý auto rozvrtá zdehonestuje a rozjebe nakym zasranym plynem. :rock:

Muj nazor je plyn ne,do doby než sem plynaře šetřílky přestal brát na servis tak každý auto mělo díky tomuto zazraku budiky jak vanoční stromeček a v jednotce slohovou práci chyb.(auta z 90% audi 2.7T a 4.2i)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj hosi, potrebuji vcelku rychlou odpoved. Tohle je nejspis vaha vzduchu, jak ji dostanu ven ? Drzi tam na svazku kabelu a ty na zalitych sroubech... :-/ diky za info

Ok odpojeno ;-) ale je vcelku cista, tady bych asi problem nevidel :-(

post-78824-0-85515600-1401529930_thumb.j

post-78824-0-68693100-1401529986_thumb.j

post-78824-0-32677300-1401530894_thumb.j

Editováno: , autor: angel.CZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatnou váhu vzduchu by Ti hlásila diagnostika. A může být KO i když se zdá být OK

 

Vahu nahlasi az je uplne ve srackach, alespon na benalu. Nekolikrat overeno

 

staci odpojit konektor, naco by si ju vytahoval celu, ci? no keby ti ide sup rovnako ako bez vahy tak potom musis mat ozaj "zazitok z jazdy" ked si spomeniem ako som to skusal tak to bol koniec, ala felda do prudkeho kopca ;-)

Konektor je v boxu nijak jinak ji neodcvaknes stejne musis rozvrtat celej box. Ale samozrejme a tak jsem to kolegovi i radi staci tu vahu jen odpojit. Jinak s tou feldou mas pravdu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...