Přejít na obsah

Turbo


angel.CZ

Doporučené příspěvky

Taaaak hoši .... konektor jsem odpojil, trošku s obavami jsem to projel po městě (jen druhý-3.kvalt) a  :kol-18: dá se jezdit bez toho ?   :D Vono to jezdí lépe, než  s připojeným. Tahá to cca už skoro do 4000ot a celkem svižně. Trojku jsem zkoušel tak do 3500ot a taky pohoda. Jo spotřeba je stejná, jako se zapojeným, ale prostě se mi zdá, že to jede lépe  ;) .
Fotnul jsem i ten konektor se zapojením, teda aspoň kam jsem se mobilem dostal. Když se to opraví, bude to jezdit stejné s nižší spotřebou ?

při zvětšení miniatur, jsem označil nepřipojený drátek ;)

post-78824-0-40168200-1401717448_thumb.j

post-78824-0-79886600-1401717459_thumb.j

Editováno: , autor: angel.CZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no vidíš to :)

jinak váha je třeba koupit nová, to, že to jede lépe je ok a ted jede motor v "nouzovém režimu" podle dat z továrny, takže takový univerzál.

provoz motoru dlouhodobě bez váhy se nedoporučuje, může poškodit motor. Jinak až koupíš novou váhu, ORIGINAL, to bude teprve svezení, uvidíš jak jede 1.8T :)

 

edit: ten drátek možná fakt nkam nepatří, protože to poslední místo na konektoru je zaslepený gumou

Editováno: , autor: brc.majkl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak po konzultaci s par mechanikama a v autorizovanem servisu, jsem se dozvedel ze kable a hadice jsou v poradku. Problem je v turbu. Pristi tyden jsem se objednal na servis a turbo davam na reklamaci (jeste ze tak, davat dalsi 7500 za repas by se mi nechtelo). Jak mi vytahnou turbo, vyjede mi i papir co tomu turbu je. Tak to sem pote nahodim. Bude to sice trosku drazsi a nejmene tyden bez auta (fnuk) ale snad uz bude pote vsechno v poradku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zitra jsem tu chtel psat.

No, tedka jsem ve stadiu, ze zitra jedu pro reklamovane turbo. Po telefonu mi pan rekl ze na stolici a testech bylo v poradku, ale ze daji radeji nove. Pokud problemy pretrvaji, problem bude nejspis jinde.

Jeste dopoledne to vezu do servisu, tak jim reknu at udelaji vsechny kontroli atd. Pokud se ukaze ze to nakonec nebylo turbem, tak jsem asi vyhodil par tisic za demontaz a montaz turba. Coz bych si docela pohovoril s panem vedoucim atd... Snad to bude v pohode a uto pojede, jak budu vedet blizsi info, dam vedet :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Tak turbo vymenene a jede to krasne. Jen porad pri neutralu je spotreba 1.5l + ... to rozepisu pozdeji. Spise bych se chtel zeptat. Davam zahul jen jak mam zahraty motor. Chtel jsem se spise zeptat na pozdejsi zastaveni. Je mi jasne ze jak pojedu po dalnici porad 150 (i kdyz se to nema, jasne :p ) a zastavim na benzince, musim chvili 2-3 minutky pockat.

Ale co kdyz jedu 180 par minut a pak jedu normalne nekolik minut pres mesto (max do 2500ot). Musim pri zastaveni pred vypnutim motoru taky cekat ?

Zadalsi kdyz nastartuju zahraty motor, jedu treba 2km, ale s predhizdenim atd (jo sem tam to vytocim do 4-5tis). Musim pak taky cekat ? I kdyz je to jen kratkodobe ??

Co se tyce te spotreby na neutralu, jak jsme to tu resili. Byl by nekdo ochoten obetovat par minut ci hodku sveho casu, ze bych se stavil a zkusili na chvili prehodit tu vahu vzduchu ? At nekupuju zbytecne novou, kdyz je treba dobra. (Takhle jsem to udelal u civek a sup 3500,- pryc a zbytecne). Tenhle vikend jedu pres celou CR, tak kdyby byl nekdo ochoten, treba za flasku neceho dobreho, ci par kacek a nebo jen slovicko dekuji :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, pohoda. A nevadi ani moc kdyz startuju co chvili (do trefiky, pak dva kilaky jinam, pak zase a zase...) kdyz jezdim pohodove, tak je to v klidu ne ? Mozna blba otazka, ale tedka si to fakt uz nechci dodrbat.

Jinak, ty dva tydny nevozeni lidi do roboty, me vysli mozna draz nez oprava v autorizaku :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Ahoj, tak jsem tu zase.... od výměny ( 10.7.2014) je už asi týden, možná dva ten stejné problém.... je to normální aby mi odešlo 2x turbo v součtu za necelých 40.000 km ? 
Nebo to může být tím že se ten motor vytáčí (někdy při startech chvíli drží na 2000 ot. ? 

Editováno: , autor: angel.CZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sám ho asi nezjistíš, spíš v servisu spešl mašinou, která měří tlak oleje. Ale i tak to nezměří tlak olej na přívodu u turba.

Častou závadou bývá taká zatuhlá regulace, to se stává hlavně u aut, která jezdí pouze krátké trasy, nebo chybou řidičů, tzv."podtáčečů" motoru, kteří nevyužijí potenciál turba a jezdí za extrémně nízkých otáček v domění, že ušetří za palivo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...