Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

U dvou Scoutů (rv. 2010 a 2011) jsem si všiml cuknutí od zadní nápravy při pomalejším rozjezdu a zatáčením doprava či doleva (např. při výjezdu na hlavní silnici z vedlejší). Děje se při prvním a někdu druhé rychlostním stupni.

V autorizovaných servisech prohlíželi, kontrolovali, ale na nic nepřišli, a že je vše v pořádku (Haldex, diferenciál, kardan).

 

Jeden mechanik mě řekl, že je to stejné jako když jezdil s Quattrem od Audi.

 

Nevíte, co to může být.

Díky za radu.

Vloženo

Zkoušeli jsme a mechanici z autorizovaného servisu říkali, že je to tím jak se zapíná diferenciál, jelikož jedeš do strany, tak nevím. Zatím se ani na jednom nic z diferenciálu, kardanu či haldexu neměnilo a ani po kontrole v servisu nic měnit nechtěli, jen nahráli poslední software. Tak je to asi holt "noumální".

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, ja mám podobný problém. pri cuvaní a následnom rozjazde dopredu mi v prednej náprave cvakne, jedno prenikavé kovové cvaknutie. vačinou ked cúvam a nasledne idem dopredu. Servis riešil  po dlhom naliehaní výmenou lavej prednej poloosi aj s klbom, avšak po 500 km znovu to isté, nakoniec to nechali tak, vraj i to nemám všimat. Teraz mám najazdených 38000 km, zvuk neprestáva, s autom to nič nerobí, ale netuším čo to je...

Vloženo

No já nevím, ale tady se řeší Scout a cuknutí od zadní nápravy a to je úplně něco jiného... Pohledej, jestli se to už někde neřeší, jestli ne, tak případně založ vlákno.

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Mne (Scout r.v. 2010) to robi tiez, po vymene oleja v Haldexu sa to zlepsilo.

 

Mechanik mi ale hovoril ze to tak ma byt, pretoze, Haldex sa pri rozjazdu pry vzdy spina a pri jeho odopnuti dojde k strate tahu zadnej napravy co je citit cuknutim. To zlepsenie po vymene oleja je ale cisto moj subjetkivny nazor mozno je to frut stejen ale mne sa to javi ako lepsie. BTW niektore autorizovane servisy ani nevedia ze po 60tis. je potreba menit olej v Haldexu. Ja som ho prvy krat menil pri 120tis vdaka autorizovanemu servisu v NJ. Vsetko, ale vsetko si clovek musi kontorlovat a asi najlepsie robit sam.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Tak po dlouhém zjišťování, čím by to mohlo být, nemám řešení.

 

Ve Scoutu rv 2007 s kodem motoru BMM je Haldex 2. generace a zde to nedělá. Olej v Haldexu se musí měnit každých 60T km i se sítkem.

 

Ve Scoutu rv 2010 s kodem motoru CFHC je Haldex 4. generace, zde jsem vyměnil olej v Haldexu a musí se měnit po 180Tkm a subjektivně bych řekl, že se zlepšilo, ale pořád někdy cukne. 

 

Jak tady tvrdí Pavur, že se Haldex při rozjezdu vždy spíná, to nevím.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Přišel jste někdo po letech co způsobuje to cukání při zatáčení a jak to příp. odstranit. Mám krátce octavii 4x4 MR 2010 a občas při zatáčení na 1 nebo 2 rychlostní stupeň dojde ke škubnutí. Vag nic nehlásí, olej haldexu dle předchozího majitele a i zápisu v servisní knížce vyměněn před 13000 km.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...