Publikováno Duben 27, 201411 r Zdravim, mam obcasny problem s imobilizerem..stava se ze po startu sup hned chcipne a na maxidotu vyleti hlaska imobilizer akitivni...nevite zda se tam da vymenit jen ten cteci krouzek u spinacky, nebo jak to tam vlastne funguje? Dekujiza rady=)
Duben 28, 201411 r Zdar, čtecí zařízení vyměnit nelze je dle DP součást spínačky. Začal bych tak: zkontrolovat čip v klíčku (jestli tam třeba nějak nelítá-méně pravděpodobné), dále konektor k imobilizéru. Na obrázku vyznačeno zeleně Poslední možnost je nové spárování, potřebuješ k tomu PIN ŘJ imobiliseru, je to to číslo, které máš u servisního klíče (taková plastová vysačka). Vypnout všechny spotřebiče VAG: přístrojová deska (adresa 17) LOGIN - zadat pin (pokud je číslo 3místné, dát před něj nuly) číslo kanálu 21, aktuální hodnota třeba 2 znamená, že jsou uloženy 2 různé klíče,jako novou hodnotu zadat třeba č.3,TESTOVAT,ULOŽIT - kontrolka imobiliseru by měla zhasnout během 3sekund UKONČIT KOMUNIKACI, klíč je spárován Pokud bys chtěl spátovat další klíče, tak max po 20s zasunout další klíč, otočit do polohy zapalování a vyjmout pozn.: po spárování je imobilizér 50minut mimo provoz, v případě vytažení klíče 10minut. v průběhu spárování se může ukázat hláška "neoprávněný klíč"-nic se neděje, nebrat v úvahu. Po ukončení zkontrolovat paměť závad a případně chyby vymazat. (VÝŇATEK Z VIS 3.0) Scan.PDF Upraveno Duben 28, 201411 r od SUP1
Květen 1, 201411 r Autor Dikyza rady=) klice mam dva vystrelovaky a delaji to oba, tkze si myslim ze klicem to nebude=)dal mam jeste servisni a plastovej, ale obavam se ze ten kod na to sparovani jsem nedoatal=( popripade to sparovani sverim urcite nekomu zkusenejsimu. Jeste zkusim sundat ty plasty okollo spinacky a mrknu na ten konektor, popripade to tam aspon nejak vyfoukam a uvidi se=)kazdopadne dekuji za rady=)
Leden 9, 201510 r zdravim je mozne odpojit imobilizer a prevezt tak auto do servisu mam ttiz problem ze my auto delsi dobu stalo a ted mi nastartuje hned zhasne dik za odpoved
Leden 9, 201510 r Možné to není, ztratilo by to smysl imobilizéru. Je divné, že se to rozkódovalo, to se samo jen tak od sebe nestane i při vybitém akumulátoru. V tomto případě je lepší spravit na místě, i ve velkém servisu mají VAG nebo VAS mobilní, takže ne auto do servisu, ale servis za autem
Leden 11, 201510 r Možné to není, ztratilo by to smysl imobilizéru. Je divné, že se to rozkódovalo, to se samo jen tak od sebe nestane i při vybitém akumulátoru. V tomto případě je lepší spravit na místě, i ve velkém servisu mají VAG nebo VAS mobilní, takže ne auto do servisu, ale servis za autem Možné to je,immo jde vypnout spec kabelem přes OBD!
Leden 11, 201510 r Pokud nejste daleko od prahy jsem schopný vám immo opravit,odkodovat vyčíst loginy a zaučit.Čtecí cívky,immo čipy a ost mam vše skladem.
Leden 12, 201510 r Možné to je,immo jde vypnout spec kabelem přes OBD! on sa pytal : "ci je mozne odpojit imobilizer a prevezt tak auto do servisu..." myslel tým že by si ho vypol sám a tak priviezol auto do servisu. sup mu nepisal ze sa to nedá spraviť, dal mu len riešenie. btw načo cituješ príspevok, keď píšeš rovno pod ním?
Leden 13, 201510 r Hlavně klučinovi se jen vybil akumulátor a to jen tak samo od sebe nerozkoduje imobilizér. Leda závistivý soused : Tajně se vplížil do jeho auta se "speciálním kabelem OBD" a mu vypnul mu imobilizér...
Únor 14, 20205 r Dobrý den Potřebuju poradit nedávno jsem koupil od kamaráda superba 1 2.5 tdi 114kw. Ztratil jsem klíč bohužel poslední ? vyměnil jsem spinacku zámek a v klici čip immo48 dneska ksem vyčetl pin kod když dám nove programovat klíč tak to rika špatný pin. Dělám to pres VAG TACHO 3.01 neporadil by mi někdo? Dekuji
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.