Publikováno Listopad 26, 200717 r Zdravím všechny, při brždění a aktivaci abs, nebo když parkuju a pracuje posilovač řízení mírně mi pohasínají světla, kamarád co ma fabii říkal že je to normální, ale mě to moc normální nepříjde... Má s tím někdo zkušenost?
Listopad 26, 200717 r Zdravím všechny, při brždění a aktivaci abs, nebo když parkuju a pracuje posilovač řízení mírně mi pohasínají světla, kamarád co ma fabii říkal že je to normální, ale mě to moc normální nepříjde... Má s tím někdo zkušenost? jj jeto normalni, me to dela taky. Servo ma tak velkej odber, ze to altik nestaci kompenzovat. Resp u 1,2 HTP, mozna, ze silnejsi motorizace to zvladaj lip.
Listopad 26, 200717 r Autor Zdravím všechny, při brždění a aktivaci abs, nebo když parkuju a pracuje posilovač řízení mírně mi pohasínají světla, kamarád co ma fabii říkal že je to normální, ale mě to moc normální nepříjde... Má s tím někdo zkušenost? jj jeto normalni, me to dela taky. Servo ma tak velkej odber, ze to altik nestaci kompenzovat. Resp u 1,2 HTP, mozna, ze silnejsi motorizace to zvladaj lip. mám 1.4 16V a trosku mi to vadí, při brždění s ABS třeba na sněhu je to pohasínání také vidět. Dá se to reklamovat? Nebo tam zase strčej někam kondíky?
Listopad 26, 200717 r Zdravím všechny, při brždění a aktivaci abs, nebo když parkuju a pracuje posilovač řízení mírně mi pohasínají světla, kamarád co ma fabii říkal že je to normální, ale mě to moc normální nepříjde... Má s tím někdo zkušenost? jj jeto normalni, me to dela taky. Servo ma tak velkej odber, ze to altik nestaci kompenzovat. Resp u 1,2 HTP, mozna, ze silnejsi motorizace to zvladaj lip. mám 1.4 16V a trosku mi to vadí, při brždění s ABS třeba na sněhu je to pohasínání také vidět. Dá se to reklamovat? Nebo tam zase strčej někam kondíky? obavam se, ze to bude proste konstrukcni vlastnost a ne chyba. Nicmene pokud se ti povede neco stim udelat, tak se rad pridam.
Listopad 26, 200717 r Nevidel by som to tak tragicky. Predpokladam, ze pri brzdeni ide motor na volnobeh a hold na 750-1000 ot alternator asi ani nemoze podavat spickove vykony ako pri 4000-6000 ot.
Listopad 26, 200717 r Nevidel by som to tak tragicky. Predpokladam, ze pri brzdeni ide motor na volnobeh a hold na 750-1000 ot alternator asi ani nemoze podavat spickove vykony ako pri 4000-6000 ot. jj taky si to muyslim, je proste dimenzovanej na,aby v pohode pokryl potrebu auta pri beznych otackach, pri volnobehu napeti neudrzi. Asi by bylo zbytecne drahy ho tka konstruovat.
Listopad 27, 200717 r Autor Nevidel by som to tak tragicky. Predpokladam, ze pri brzdeni ide motor na volnobeh a hold na 750-1000 ot alternator asi ani nemoze podavat spickove vykony ako pri 4000-6000 ot. jj taky si to muyslim, je proste dimenzovanej na,aby v pohode pokryl potrebu auta pri beznych otackach, pri volnobehu napeti neudrzi. Asi by bylo zbytecne drahy ho tka konstruovat. Otáčky alternátoru by na napětí v palubní síti neměly mít zásadní vliv, protože je tam regulátor napětí, takže i při volnoběhu by měl podávat dostatečný výkon ...
Listopad 27, 200717 r No, on funguje, ale reakcia nie je stotinova...preto pri svetle si to vsimnes ako zoslabenie a nasledne zosilnenie svetla. Lebo sa jedna o nahly ubytok napetia.
Listopad 28, 200717 r Presne tak No, on funguje, ale reakcia nie je stotinova...preto pri svetle si to vsimnes ako zoslabenie a nasledne zosilnenie svetla. Lebo sa jedna o nahly ubytok napetia.
Listopad 28, 200717 r Autor Presne takNo, on funguje, ale reakcia nie je stotinova...preto pri svetle si to vsimnes ako zoslabenie a nasledne zosilnenie svetla. Lebo sa jedna o nahly ubytok napetia. Nejsem si jisty, ale vím že abs funguje i při vypnutém motoru, to znamená že je napájené z baterie, alternátor dodává proměnlivé napětí a regulátor toto napětí reguluje a usměrňuje na +- 14V toto napětí se používá pro napajení palubní sítě a zároveň k dobíjení bateriekterá je paralelně připojena... to znamená že vadou by mohla být i špatná baterie ale to je jen teorie. dříve jsem měl mondeo se ale nic takového nedělo. Dle informací které jsem získal je také možné že Skoda do aut dává slabší Alternátory... ale to je jen dohad... v každém případě je to nepříjemné...
Listopad 28, 200717 r No tým že pumpa ABS funguje aj pri nebežiacom motore, to sa mi nezda, odkial máš to info? Nejsem si jisty, ale vím že abs funguje i při vypnutém motoru, to znamená že je napájené z baterie, alternátor dodává proměnlivé napětí a regulátor toto napětí reguluje a usměrňuje na +- 14V toto napětí se používá pro napajení palubní sítě a zároveň k dobíjení bateriekterá je paralelně připojena... to znamená že vadou by mohla být i špatná baterie ale to je jen teorie. dříve jsem měl mondeo se ale nic takového nedělo. Dle informací které jsem získal je také možné že Skoda do aut dává slabší Alternátory... ale to je jen dohad... v každém případě je to nepříjemné...
Listopad 28, 200717 r Autor No tým že pumpa ABS funguje aj pri nebežiacom motore, to sa mi nezda, odkial máš to info?Nejsem si jisty, ale vím že abs funguje i při vypnutém motoru, to znamená že je napájené z baterie, alternátor dodává proměnlivé napětí a regulátor toto napětí reguluje a usměrňuje na +- 14V toto napětí se používá pro napajení palubní sítě a zároveň k dobíjení bateriekterá je paralelně připojena... to znamená že vadou by mohla být i špatná baterie ale to je jen teorie. dříve jsem měl mondeo se ale nic takového nedělo. Dle informací které jsem získal je také možné že Skoda do aut dává slabší Alternátory... ale to je jen dohad... v každém případě je to nepříjemné... Vyzkoušel jsem to,
Listopad 28, 200717 r Autor No tým že pumpa ABS funguje aj pri nebežiacom motore, to sa mi nezda, odkial máš to info?Nejsem si jisty, ale vím že abs funguje i při vypnutém motoru, to znamená že je napájené z baterie, alternátor dodává proměnlivé napětí a regulátor toto napětí reguluje a usměrňuje na +- 14V toto napětí se používá pro napajení palubní sítě a zároveň k dobíjení bateriekterá je paralelně připojena... to znamená že vadou by mohla být i špatná baterie ale to je jen teorie. dříve jsem měl mondeo se ale nic takového nedělo. Dle informací které jsem získal je také možné že Skoda do aut dává slabší Alternátory... ale to je jen dohad... v každém případě je to nepříjemné... Vyzkoušel jsem to,
Listopad 28, 200717 r No tým že pumpa ABS funguje aj pri nebežiacom motore, to sa mi nezda, odkial máš to info?Vyzkoušel jsem to, hmm to je zvlasttni, protoze pri vypnutam motoru nefunguje posilovac, tak nevim jak muze fungovat ABS, kdyz ten pedal ani neuslapnu. zkusim to az piojedu domu taky radsi nekde, kde je dost mista.
Listopad 29, 200717 r Autor No tým že pumpa ABS funguje aj pri nebežiacom motore, to sa mi nezda, odkial máš to info?Vyzkoušel jsem to, hmm to je zvlasttni, protoze pri vypnutam motoru nefunguje posilovac, tak nevim jak muze fungovat ABS, kdyz ten pedal ani neuslapnu. zkusim to az piojedu domu taky radsi nekde, kde je dost mista. Posilovač je závyslý na otáčkách motoru respektive pumpy od serva.
Listopad 29, 200717 r Autor No tým že pumpa ABS funguje aj pri nebežiacom motore, to sa mi nezda, odkial máš to info?Vyzkoušel jsem to, hmm to je zvlasttni, protoze pri vypnutam motoru nefunguje posilovac, tak nevim jak muze fungovat ABS, kdyz ten pedal ani neuslapnu. zkusim to az piojedu domu taky radsi nekde, kde je dost mista. Posilovač je závyslý na otáčkách motoru respektive pumpy od serva. aha tys ale Blacky myslel ten brzdovej?
Listopad 29, 200717 r No dohodnite sa o com sa bavite. Stracam prehlad. Este raz: ABS - asistent proti zablokovaniu kolies pri aktivnom brzdeni posilovac RIADENIA - umoznuje lahke otacanie volantu posilovac BRZD - ulahcuje brzdenie znizenim potrebneho tlaku na pedal pri brzdeni Takze ak sa bavime o ABS, tak logicky sa pravdepodobne bavime o posilovaci brzd, nie? Ale pri vypnutom motore nefunguje ani jeden posilovac...takze tak. Upraveno Listopad 29, 200717 r od RomanKo
Listopad 29, 200717 r aha tys ale Blacky myslel ten brzdovej? No vask ten sa pouziva na brzdenie . jasne ze brzdovej posilovac. funguje podtlakove ze sani motoru, kdyz motor nebezi, tak neposiluje a auto "nebrzdi" (skoro). Jak bunguje servo pro ABS netusim. jestli je to jen nechanicky, takze staci kdyz se neco toci. (vyslapla spojka? i na neutral?) tak by fungovat mohlo, ale kdyz neuslapnu pedal, tka nevim. vcera sem zapomel to vyzkouset.
Listopad 29, 200717 r Autor aha tys ale Blacky myslel ten brzdovej? No vask ten sa pouziva na brzdenie . jasne ze brzdovej posilovac. funguje podtlakove ze sani motoru, kdyz motor nebezi, tak neposiluje a auto "nebrzdi" (skoro). Jak bunguje servo pro ABS netusim. jestli je to jen nechanicky, takze staci kdyz se neco toci. (vyslapla spojka? i na neutral?) tak by fungovat mohlo, ale kdyz neuslapnu pedal, tka nevim. vcera sem zapomel to vyzkouset. Tak se tu bavíme o pohasínání světel při točení volantem a při brždění s ABS ....
Listopad 29, 200717 r jasne ze se bavime o pohasinani svetel pri otaceni volentem a fci ABS, ale mimo to jsi napsal, ze ti abs, funguje i pri vypnutym motoru, coz se nam nezda.
Listopad 29, 200717 r Neviem o tom, zeby ABS malo nejaku separatnu pumpu alebo servo. ABS, pokial viem, pracuje s brzdnym tlakom a ovlada ventily, ktore mu to umoznuju. To znamena samozrejme nejaky odber z palubnej siete. Pri prudkom brdzedni je vyslapnuta spojka (dufam ) to znamena motor na volnobeh. Pri tychto otackach je pruznost motora mala preto nie je mozne zabezpacit rychlu "doregulaciu" palubneho napatia. Preto je mozne vidiet, ze svetla mierne pohasnu. Detto pri posilnovaci riadenia. V Monsteri je elektrohydraulicky to znamena odber + na mieste je odpor este vacsi, preto dosledkom bude zase mierne pohasnutie svetiel. Aj ked si to dokazm vsimnut nevidim v tom vobec ziadne problem, nie je to nic co by ohrozovalo moju bezpecnost, alebo by ma rozculovalo. Neskusal som, ale predpokladam, ze ABS pri vypnutom motre nepracuje (posilovac riadenia nabeton nie ).
Listopad 29, 200717 r Neviem o tom, zeby ABS malo nejaku separatnu pumpu alebo servo. ABS, pokial viem, pracuje s brzdnym tlakom a ovlada ventily, ktore mu to umoznuju. To znamena samozrejme nejaky odber z palubnej siete. Pri prudkom brdzedni je vyslapnuta spojka (dufam ) to znamena motor na volnobeh. Pri tychto otackach je pruznost motora mala preto nie je mozne zabezpacit rychlu "doregulaciu" palubneho napatia. Preto je mozne vidiet, ze svetla mierne pohasnu. Detto pri posilnovaci riadenia. V Monsteri je elektrohydraulicky to znamena odber + na mieste je odpor este vacsi, preto dosledkom bude zase mierne pohasnutie svetiel. Aj ked si to dokazm vsimnut nevidim v tom vobec ziadne problem, nie je to nic co by ohrozovalo moju bezpecnost, alebo by ma rozculovalo.Neskusal som, ale predpokladam, ze ABS pri vypnutom motre nepracuje (posilovac riadenia nabeton nie ). presne tak.
Listopad 29, 200717 r Autor Neviem o tom, zeby ABS malo nejaku separatnu pumpu alebo servo. ABS, pokial viem, pracuje s brzdnym tlakom a ovlada ventily, ktore mu to umoznuju. To znamena samozrejme nejaky odber z palubnej siete. Pri prudkom brdzedni je vyslapnuta spojka (dufam ) to znamena motor na volnobeh. Pri tychto otackach je pruznost motora mala preto nie je mozne zabezpacit rychlu "doregulaciu" palubneho napatia. Preto je mozne vidiet, ze svetla mierne pohasnu. Detto pri posilnovaci riadenia. V Monsteri je elektrohydraulicky to znamena odber + na mieste je odpor este vacsi, preto dosledkom bude zase mierne pohasnutie svetiel. Aj ked si to dokazm vsimnut nevidim v tom vobec ziadne problem, nie je to nic co by ohrozovalo moju bezpecnost, alebo by ma rozculovalo.Neskusal som, ale predpokladam, ze ABS pri vypnutom motre nepracuje (posilovac riadenia nabeton nie ). Souhlasím s tím že tyto prvky mají jistý odběr s palubní sítě. Dle mého ten alternátor je slabý, protože už při volnoběžných otáčkách by měl dávat dostatečný výkon pro "nakrmení" palubní sítě, navíc je tam baterie která by toto měla kompenzovat. Blacky samozřejmě že když prudce brzdím mam vyšlápnutou spojku
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.