Přejít na obsah

majko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    308
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení majko

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. No taky detail Ceed nie je azijske auto, vyvinute je v nemecku a vyrabane na slovensku. A neviem ci sa o nepsolahlivosti a nekvalite da hovorit. Neviem ci v Kia po troch rokoch tiez zacne vsetko hrkotat ako v mojom Roomstri.
  2. Nie nie je a ked popatras, zistis, ze to robia daleko drahsie auta.
  3. Mne tie popisovane reakci pripadaju uplne normalne. Elektronika predsa vie, ze motor je bez zataze, preto podla mna tak "cudne" reaguje. Inak vyletia otacky hned k omedzovacu a pochybujem, zeby stihol zareagovat. Co sa tyka zvyseniu otacok pri preradovani, predpokladam, ze je to zamer, nieco ako medziplyn. Tiez som sa dlho divil, ale uz to neriesim, zvykol som si.
  4. majko

    Brzdy

    Tak presne tento "problem" mam aj ja. Uz som to dal par krat pozerat v servise, ale vysledok je stale rovnaky kukaju na mna ako na .... . Dnes idem vymenit konecne zadne kotuce , kedze po minulorcnej akcii v servise je jeden prehriaty a ja uz nemam chut cakat kedy sa to rozpadne (uz zacal sa rozpadavat povrch na nom).
  5. majko

    ASR a ESP

    Samozrejme, ze vadia, ale tema je ESP . Mimochodom mne vobec nevadi, ked si niekto namontuje ESP ale nemyslim si, ze sa tu riesia blbosti, pretoze tie pripady, kedy sa toho poistovna chytila existuju.
  6. majko

    ASR a ESP

    ESP nie je kodovane vo VIN ? A likvidator poistovne si nepozrie auto a nezisti, ze je prerabane, ked je v podstate od toho plateny ? Hmmm
  7. majko

    Spotřeba

    Ja som isiel prvy krat na kolegovej fabii 1.4/63 do Nemecka. Co sa tyka vykonu cely cas som spominal moju 1.6, bolo to dost citit ten rozdiel. Spotrebu tam a naspat sme dosiahli 7,7l/100km, na 1.6 roomstri mavam tuto trasu tak nieco cez 8 (8-8,3). Ale na spotrebu sme pozor nedavali, po prvych 500km cestou naspat sme mali priemerku 130 a to bolo dost obmedzeni . Ak mam pravdu povedat, tych 0,5 l na 100km som ochotny za tu 1.6 dat .
  8. majko

    Spotřeba

    http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydrzi-hrave-ctvrt-milionu-km-nevadi-mu-ani-1100-otacek-1fn-/automoto.asp?c=A100420_111826_automoto_fdv Zeptali jsme se tedy odborníka,šéfa vývoje motorů a podvozků automobilky Škoda Martina Hrdličky Vadí tedy jízda v nízkých otáčkách motoru? Těm moderním ne. Když motor podtáčíte – tedy řadíte vyšší rychlost než byste měli podle jakéhosi selského rozumu a citu, třeba aby to bylo akusticky příjemné – nutíte ho v nižších otáčkách pracovat pod větším zatížením, a tedy s vyšší účinností spalování. Z fyzikální podstaty to vede k tomu, že jezdíte s nižší spotřebou. Teď nabízíme už i ve fabiích ukazatele, které doporučují, kdy zařadit kterou rychlost. U benzinových motorů (bez turba i s turbem) se rozsvítí šipka pro podřazení na nižší rychlostní stupeň při zhruba 1 100 otáčkách, u dieselových dokonce při 1 000 otáčkách. Záleží ovšem také na zařazené rychlosti nebo na teplotě motoru. Samozřejmě s tím souvisí i motormanagement, nastavení škrticí klapky a další technické věci, ale prostě a jednoduše – motoru to nijak neškodí.
  9. majko

    Spotřeba

    Ja to mam tiez odskusane. Svizne zrychlit ale neznamena pedal na podlahe, ale niekde v 3/4. Motor sa potom totiz dostava do efektivnejsieho pracovneho bodu. Ja som uz niekolko krat zistil, ze ked je kopec hore strmy a dole tiahli, da sa dosiahnut lepsia spotreba ako naopak.
  10. No super, fakt som mal pocit ze to svieilo ked som to prehnal
  11. Toto mam na mysli, ospravedlnujem sa vopred ako to sluzi na nieco ine
  12. Ja mam dojem, ze mam okruhle LED/svetielko v otackomere tesne pri cervenom poli, ale skusat to nebudem . Len mam pocit, ze svietilo, dufam, ze si to nemylim s inym autom :
  13. No obmedzovac ma vlastnu kontrolku ak si dobre pamatam, takze by to malo byt vidiet ak zaucinkoval.
  14. Nie, nie ja som nemyslel typ oleja, ale to, ze v servise prd vedia
  15. A co je na tom na neuverenie ?
×
×
  • Vytvořit nový...