MartinM_2013 Vloženo 12. Květen 2014 Sdílet Vloženo 12. Květen 2014 Zdravim, potrebuji zkontrolovat, zda mi nektery ze vstrikovacich ventilu nekape, proto bych ocenil radu ohledne demontaze. Je potreba odmontovat ventilator sekundarniho vzduchu? Staci sundat pouze dolni sani? Je potreb odpojit privod paliva nebo snizit pouze tlak v privodu? Jak se jednotlive vstrikove ventily odpojuji z listy? Na co si dat jeste pozor? Diky. Motor 1.6MPi / BSE / 75kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 14. Květen 2014 Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 Už dlouho jsem tento úkon neprováděl, tak jen zhruba. Demontovat: - ventilátor sekundáru + jeho držák na dolním sání - povolit šrouby pro dolní sání - povolit i šrouby vstřikovací lišty - na vstřikovací liště přes ventilek z boku upustit tlak - vytáhnout vstřikovací lištu z dolního sání (jde to trochu krkolomněji, ale kopíruješ vnitřní průměr parohů toho sacího potrubí + taháš nahoru) (zkontrolovat dolní i horní tesnění sání a gumičky vstřiků, mám vzato, že se to doporučuje vyměnit-já to nedělal, byly OK) Nářadí: ráčna + nástavec a myslím i kloubek, asi ořech 13 a nějakej inbus. Hvězdičku na povolení ventilátoru. Víc z paměti nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinM_2013 Vloženo 14. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 Perfektni, vycerpavajici odpoved, mockrat diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinM_2013 Vloženo 27. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2014 Tak se potvrdilo co jsem predpokladal. Jeden ze vstriku opravdu propoustel palivo, viz. obrazek. Co se tyce postupu byl perfektni, jenom bych doplnil, ze pri upousteni tlaku je potreba mit pripravenou nejakou mensi nadobku a pri vyndavani vstriku ze saciho potrubi je potreba pouzit trochu vice sily, aby se prekonal pritlak tesneni ve vstrikovacim kanalku. Pri zpetne montazi doporucuji ocistit necistoty jak z bloku motoru, tak ze sani. Zavada se projevuje spatnymi starty pri vyssich okolnich teplotach. "Prechlastany motor" diky prosakujicimu palivu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 30. Květen 2014 Sdílet Vloženo 30. Květen 2014 (editace) jj, měl jsem to samé. Kapaly 2 vstřiky, nešlo startovat po nějaké době. Ranní starty byly tak nějak ok. Jeden vstřik mě kdysi vyšel na 2500,- a závadu hledal asi 1/2 roku. Řešil jsem to kdysi tady http://forum.skodahome.cz/topic/72099-spatne-starty-u-o-16l-75kw/page-7#entry1440658 Editováno: 30. Květen 2014, autor: Haski Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinM_2013 Vloženo 1. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2014 Diky tvemu vlaknu jsem se do toho taky pustil:-) . Jinak vstriky jsem zatim nemenil, nechal jsem je v odborne firme vycistit a budu to pozorovat. Pokud ani to nepomuze, bude nutna vymena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 2. Červen 2014 Sdílet Vloženo 2. Červen 2014 jj asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THe_KbK Vloženo 9. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2014 Tam byl ještě problém s tím že to při startu střelilo do sání. Jednou se mi v práci stalo že se to sání rozletělo na kousky. Škodovka o tom ví ale nic moc s tím nedělá. Jen se prostě mají vyměnit za vstřiky který mají na konci CT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Morry Vloženo 1. Září Sdílet Vloženo 1. Září Zdravím, je to už po delší době ale taky se přidám. Stejný problém jako výše popsaný. Jen prosím, mohl by mi někdo poradit kde koupit to správné těsnění? Moc díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.