Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, potrebuji zkontrolovat, zda mi nektery ze vstrikovacich ventilu nekape, proto bych ocenil radu ohledne demontaze. Je potreba odmontovat ventilator sekundarniho vzduchu? Staci sundat pouze dolni sani? Je potreb odpojit privod paliva nebo snizit pouze tlak v privodu? Jak se jednotlive vstrikove ventily odpojuji z listy? Na co si dat jeste pozor? Diky.

Motor 1.6MPi / BSE / 75kW

Už dlouho jsem tento úkon neprováděl, tak jen zhruba.

Demontovat:

- ventilátor sekundáru + jeho držák na dolním sání

- povolit šrouby pro dolní sání

- povolit i šrouby vstřikovací lišty

- na vstřikovací liště přes ventilek z boku upustit tlak

- vytáhnout vstřikovací lištu z dolního sání (jde to trochu krkolomněji, ale kopíruješ vnitřní průměr parohů toho sacího potrubí + taháš nahoru)

(zkontrolovat dolní i horní tesnění sání a gumičky vstřiků, mám vzato, že se to doporučuje vyměnit-já to nedělal, byly OK)

 

Nářadí: ráčna + nástavec a myslím i kloubek, asi ořech 13 a nějakej inbus. Hvězdičku na povolení ventilátoru.

Víc z paměti nevím.

  • Autor

Perfektni, vycerpavajici odpoved, mockrat diky.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak se potvrdilo co jsem predpokladal. Jeden ze vstriku opravdu propoustel palivo, viz. obrazek.

 

Co se tyce postupu byl perfektni, jenom bych doplnil, ze pri upousteni tlaku je potreba mit pripravenou nejakou mensi nadobku a pri vyndavani vstriku ze saciho potrubi je potreba pouzit trochu vice sily, aby se prekonal pritlak tesneni ve vstrikovacim kanalku. Pri zpetne montazi doporucuji ocistit necistoty jak z bloku motoru, tak ze sani.

 

Zavada se projevuje spatnymi starty pri vyssich okolnich teplotach. "Prechlastany motor" diky prosakujicimu palivu.

post-82758-0-05647300-1401218188_thumb.j

  • Autor

Diky tvemu vlaknu jsem se do toho taky pustil:-) . Jinak vstriky jsem zatim nemenil, nechal jsem je v odborne firme vycistit a budu to pozorovat. Pokud ani to nepomuze, bude nutna vymena.

:palec2: jj asi tak

  • 2 měsíce později...

Tam byl ještě problém s tím že to při startu střelilo do sání. Jednou se mi v práci stalo že se to sání rozletělo na kousky. Škodovka o tom ví ale nic moc s tím nedělá. Jen se prostě mají vyměnit za vstřiky který mají na konci CT.

  • 10 let později...

Zdravím, je to už po delší době ale taky se přidám. 

Stejný problém jako výše popsaný. 

Jen prosím, mohl by mi někdo poradit kde koupit to správné těsnění? 

Moc díky 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.