Publikováno Květen 12, 201411 r Zdravim, potrebuji zkontrolovat, zda mi nektery ze vstrikovacich ventilu nekape, proto bych ocenil radu ohledne demontaze. Je potreba odmontovat ventilator sekundarniho vzduchu? Staci sundat pouze dolni sani? Je potreb odpojit privod paliva nebo snizit pouze tlak v privodu? Jak se jednotlive vstrikove ventily odpojuji z listy? Na co si dat jeste pozor? Diky. Motor 1.6MPi / BSE / 75kW
Květen 14, 201411 r Už dlouho jsem tento úkon neprováděl, tak jen zhruba. Demontovat: - ventilátor sekundáru + jeho držák na dolním sání - povolit šrouby pro dolní sání - povolit i šrouby vstřikovací lišty - na vstřikovací liště přes ventilek z boku upustit tlak - vytáhnout vstřikovací lištu z dolního sání (jde to trochu krkolomněji, ale kopíruješ vnitřní průměr parohů toho sacího potrubí + taháš nahoru) (zkontrolovat dolní i horní tesnění sání a gumičky vstřiků, mám vzato, že se to doporučuje vyměnit-já to nedělal, byly OK) Nářadí: ráčna + nástavec a myslím i kloubek, asi ořech 13 a nějakej inbus. Hvězdičku na povolení ventilátoru. Víc z paměti nevím.
Květen 27, 201411 r Autor Tak se potvrdilo co jsem predpokladal. Jeden ze vstriku opravdu propoustel palivo, viz. obrazek. Co se tyce postupu byl perfektni, jenom bych doplnil, ze pri upousteni tlaku je potreba mit pripravenou nejakou mensi nadobku a pri vyndavani vstriku ze saciho potrubi je potreba pouzit trochu vice sily, aby se prekonal pritlak tesneni ve vstrikovacim kanalku. Pri zpetne montazi doporucuji ocistit necistoty jak z bloku motoru, tak ze sani. Zavada se projevuje spatnymi starty pri vyssich okolnich teplotach. "Prechlastany motor" diky prosakujicimu palivu.
Květen 30, 201411 r jj, měl jsem to samé. Kapaly 2 vstřiky, nešlo startovat po nějaké době. Ranní starty byly tak nějak ok. Jeden vstřik mě kdysi vyšel na 2500,- a závadu hledal asi 1/2 roku. Řešil jsem to kdysi tady http://forum.skodahome.cz/topic/72099-spatne-starty-u-o-16l-75kw/page-7#entry1440658 Upraveno Květen 30, 201411 r od Haski
Červen 1, 201411 r Autor Diky tvemu vlaknu jsem se do toho taky pustil:-) . Jinak vstriky jsem zatim nemenil, nechal jsem je v odborne firme vycistit a budu to pozorovat. Pokud ani to nepomuze, bude nutna vymena.
Srpen 9, 201411 r Tam byl ještě problém s tím že to při startu střelilo do sání. Jednou se mi v práci stalo že se to sání rozletělo na kousky. Škodovka o tom ví ale nic moc s tím nedělá. Jen se prostě mají vyměnit za vstřiky který mají na konci CT.
Září 1, 20241 r Zdravím, je to už po delší době ale taky se přidám. Stejný problém jako výše popsaný. Jen prosím, mohl by mi někdo poradit kde koupit to správné těsnění? Moc díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.