Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Cavte no hladal  som tu nejaku temu o tom co tu budem pisat ale nic som nenasiel alebo som to mozno prehliadol:

 

 

 

Takze dneska ked som sa isiel previest tak ked som sa rozbehoval na stupni 1 tak som pocul s motora cudne piskanie ako nahle vysli otacky na 2000otacok tak to prestalo a zasa druhy stupen piskalo to a ked boli 2000 otacok zasa ticho tak neviem ci mam niekde prasknutu hadicu alebo co je to strasen pocut to piskanie ale turbo to urcite nieje a aj hadice som kojtroloval a nevidel som na nich nic poskodene ci prasknute takze neviem odkial ide to podi¨vne piiiiiiiskanie ale urcite niekde od vzduchoveho sYstemu ak mal niekto uz takyto problem alebo to tu iekde je poslite mi link ja si to prstudujem dik

Vloženo

čus, koupil jsem superba 96kw a až u nás přestane pršet, kouknu na to, děla mi to samé.......asi od 1800ot. az to cca 2600 to piska a pak prestane, ja to typuji na napinaci kladku, nebo nejakou jinou remenici ..... takovy zvuk by nemela vydavat hadice ale vse je mozne....
Kazdopadne pokud se to nekomu stalo, taky by me zajimalo jak to vyresil ..... kdyz na miste zkousim vytocit motor do otacek tak to nepiska, jen za jizdy

Vloženo

Jsem známý tím, že kritizuji zvuky bez dalšího bližšího upřesnění.

Nebude tomu ani dnes. Zvuk je zvuk, takže od někud jde, že ano?! Když se to stává při těchto nízkých otáčkách, tak si vezmi nějakého kolegu, který bude šlapat na plyn a ty se u motoru podívej, odkud ty zvuky přeci vychází. A ať mi nikdo nezkouší tvrdit, že nejde pořádně zjistit, odkud ten zvuk jde. Jde, jen se trochu snažit.

Pískání může způsobovat naprosto cokoli

Vloženo

S tim piskanim, našel jsem dirku ve vlnovci, primo v tom svaru. Do dirky nacpu nejmensi jehlu na siti. Je mozne ze to za jizdy piska ? Pokud slapu na plyn kdyz stojim tak to nic nedela.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ještě jedna věc to může dělat a to je alternátorová volnoběžka. Když na volnoběh tůruješ motor, tak to nic nedělá ale při zátěži za jízdy ano.Na 99% to bývá volnoběžka alternátoru ......

Vloženo

Tu mam novu takze to nebude v tom ale kamos mi hovoril ze to moze bit aj plechove tesnenie kde sa napaja turbo do vyfukoveho systemu a aj tie parohy co mau to tesnenie pri motore alebo aj pri erg ventile proste tie plechove tesneia mozu bit prasknute tak uvidime 

Vloženo

Chlapi zdravím Vás, dělá mi to samé! Bylo mi řečeno že je to zadřené ložisko turba ale to pochybuji, ale pokud na něco přijdete, určitě dejte vědět, díky moc!!

Vloženo

mne dnes ráno tiež začalo pískať.... potom zrazu vypol motor :D bol to zhodený drážkový remeň.....dôvod zhodenia- utrhli sa mi šróby na tej vodiacej kladke čo je za ventilátorom :D

Vloženo

Pánove máte v háji tlumič vibrací a díky tomu, že neplní funkci jak má tak může dokonce střihnout šrouby viděl jsem na vlastní oči. Pokud by jste kupovali nové šrouby určitě nekupujte bláto kupte pevnostní pořádne nanich nešetřit.

Pokud budete na tomhdle šetřit garantuji vám, že se vám to vysere po čase zase ....

 

Nový tlumič vibrací u SEBA vyjde na cca 2500 a je i s tou kladkou čili krásná cena a najede 200 taců vklidečku :-)

Vloženo

Co tady z toho vyleze...

Já to věděl, spousta rad, ale i dobrých tipů. Ale aby to auto někdo zvednul a poslechnul, to ne :kol-32:

To já když nastartuju, tak mi auto dělá brm brm brm - ty jo, jestli to není blbě?! :kol-27:

Vloženo

sup podla zvuku súdim že tam môžeš mať medveďa pod kapotou, prípadne skontroluj či v zadu na sedadlách nemáš nejaké dieťa, ktoré vydáva zvuky aké opisuješ -brm brm. je to iba môj nazor, chalani z fóra ti možno poradia viac. ak by to nebolo v tom skús kontaktovať užívatela satas a zajdi k nemu on ti to dá do kopy a bude to v "cajku"  (v žiadnom pripade neotvaraj kapotu a nikde nepozeraj, ešte by si na niečo prišiel sám a popri tom by si sa možno musel aj ohnúť alebo nebodaj lahnúť pod auto :kol-138: )

 

--- :kol-46:

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Záleží jak vysoký tón to je. Jestliže to je na hranici slyšitelnosti a přestane při sešlápnutí brzdového pedálu, tak je provlém v těsnosti kolem brzdového válce  zasunutého do posilovače. Je na něm "O" kroužek a jestliže se časem omačká, podtlak vytváří vysoký tón.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...