mirahrd Vloženo 31. Květen 2014 Sdílet Vloženo 31. Květen 2014 Zdravím mám fábii a při malé rychlosti mě něco bouchá ze spodku u kola řidiče ale při větší rychlosti to nedělá ani ne na kostkách stačí malá rychlost a nerovnost a je to slyšet. Včera jsem to měl zvednutý a nic , čepy ok tyč stab. ok tak nevím může být načatá tyčka stabilizátoru ? na heveru žádná vůle . Ještě mě napadlo držáky motoru ale při rozjíždění nic nebouchá...... Díky za rady Míra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Červen 2014 Sdílet Vloženo 1. Červen 2014 vidím to na tú tyčku stabilizátora... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
transporti686 Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 (editace) Zdravím, nechcem zakladať novú tému, tak sa opýtam tu. Vymenil som na fabii r.v. 2005 benzín 74kW combi predné tlmiče aj s uložením atď, stabilizačné tyčky a čapy riadenia, čo sa týka tlmenia, tak tlmiče sú OK (tlmiče KYB excel G) avšak pri prejazde nerovnosťami v meste (naše úžasné cesty) mám stále pocit, že auto pláva resp. ani nie pláva skôr cítiť vôlu na podvozku, hlavne na vodičovej strane, menej na spolujazdcovej. Neviete poradiť, čo by to mohlo byť? Napadlo ma, či to nemôžu robiť silenbloky na tom spodnom ramene alebo potom v tehlici je asi nejaký kĺb, či ten nemôže byť načatý. Vopred vďaka za radu. Editováno: 3. Červen 2014, autor: transporti686 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 spíše ty zadní silentbloky přední nápravy , mohou být utržené, zvednout kouknou, vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
transporti686 Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 tie sa pozerali a utrhnuté nie sú, ale nemenili sa, aj tak som zvažoval, že keď som robil tlmiče, že ich dám meniť, je lepšie kúpiť celé rameno alebo kúpiť len tie predné a zadné silenbloky a nechať to tam nalisovať? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 Proč bys kupoval celá ramena. Zbytečná investice !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 (editace) dokonce stačí vyměnit na ramenech jen ty zadní silentbloky, přední vydrži hodně a dát zesíleny, ale o tom už jsou tady témy. Editováno: 3. Červen 2014, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
transporti686 Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Ďakujem páni, tak skúsim pozrieť tie zosílené zadné silenbloky. Viete mi ešte povedať, že ako je cca časovo náročná výmana tých silenblokov v servise? Určite to nebudem dávať do autorizovaného ale neznačkového servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Popíšem ti to asi takto- stáhnout čep ramene z těhlice, sundat stabilizační kost stabilizátoru z ramene, vyšroubovat šroub u předního silentbloku ramene, vyndat rameno, vylisovat a nalisovat přední siletblok do ramene ( pokud ho budeš měnit) , vylisovat a nalisovat zadní silentblok ramene, a zase smontovat. Když to bude dělat v servise s přípravky, tak to bude dopoledne hotový ( jestli na tobě nebudou chtít vydělat ) . JInak se dělá geometrie ( přední). Doviděnia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
transporti686 Vloženo 4. Červen 2014 Sdílet Vloženo 4. Červen 2014 Ďakujem, vyčerpavajúca odpoveď. Tak teda idem doviděnia a s pánom bohom, majte sa tu dobre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.