Publikováno Červen 11, 201411 r chlapi, mám octaviu sedan 2003 ambiente 1.9 TDI 66 kW AGR nedávno som sa definitívne rozhodol zaslepiť EGR ventil, nakoľko som ho najprv chcel iba vyčistiť, ale bol vcelku zasratý, tak som vyčistil aj sanie a EGR ventil zaslepil dvoma záslepkami, plus podtlakovú hadičku som cca. v strede rozrezal, vopchal závit zo skrutky a stiahol pásikmi autíčko šlo o poznanie lepšie, hlavne zdola, ale možno aj preto, lebo som prečistil aj váhu vzduchu. teraz sa mi to nejako vrátilo do starých koľají. spotreba mi síce klesla priemerne o cca. 0.3 litra / 100 km, ale ten ťah zospodu sa mi nejako vytratil. podtlakové hadičky sú v aute pôvodné, auto má cez 200 000 km, turbo už neťahá ako kedysi, ale po tom zaslepení EGR to šlo krásne. nepadalo to do núdzového režimu pri 140 km/h, ale ťahalo to do 180 km/h, ďalej som už nešiel. teraz to zase akoby padalo to núdz. režimu popraskali tie podtlakové hadičky ešte viac, alebo trebalo po zaslepení EGR ventilu zmeniť údaje v RJ? lebo neviem, či RJ náhodou s tým prepečeným vzduchom náhodou nepočíta. ale tesne po zaslepení to šlo krásne ... tak mi to nedáva zmysel ... alebo stojí zaprd už tá váha vzduchu? ďakujem za pomoc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.