mtank Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 zdravím mám takový problém.dědovi stojí v garaži š125 asi rok 89 najeto 70 000km v původním stavu není na ni vidět koroze pořád stoji v garaži.chtel bych poradit co s autem udělat jestli to ma cenu prodat nebo dát na ekolikvidaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 k likvidaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 (editace) Tohle jsem resil s dedou loni. Š120 mu stala v garazi asi od roku 1999, už se to muselo i vytahnout navijakem, protoze zarezly kola. Jako nevim hele, jestli to neni lestenka, tak do srotu. Ja jsem byl rad, ze je to z garaze pryc a mam ji volnou. Editováno: 15. Červen 2014, autor: Wyder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mtank Vloženo 15. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 je pravda ze lak vosk asi nikdy nevidel.je matny jako prase ale deda s ni par krat za rok vyjel. je plne funkční Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 15. Červen 2014 Sdílet Vloženo 15. Červen 2014 Pokud máš čas, tak jí prodej na díly a něco na tom trhneš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Je škoda ji rozebírat na ND. Pokud na ní nemáš dost místa, tak dát inzerát, prodat vcelku někomu, kdo si na ní vyhraje a bude s ní dál jezdit. Pokud místo máš a nepotřebuješ ho tak nutně, tak vypustit nádrž, vyhodit starou baterii, vyměnit oleje v motoru a převodovce, vyměnit chladicí náplň, celkově auto zakonzervovat, podložit nápravnice špalkama a nechat "odležet" aspoň 10, líp 20 roků - pak se na ní napakuješ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 (editace) obecně pokud je na to auto místo a netrápí tě, tak není co řešit. Já podobný muzejní kousek taky skladuju. (http://img99.rajce.idnes.cz/d9903/7/7203/7203846_e144cf2a8784165c225f9123b03e0dc4/images/DSCF4375_hdr.jpg?ver=2) Ekkar popsal postup konzervace dobře. Hlavně dobře prohlédnout celý spodek odhalit případnou korozi a tu opravit. Editováno: 18. Červen 2014, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mtank Vloženo 19. Červen 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 A co pojistka kdybych si to auto nechal musi se platit.jak se resi dnes depozit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Depozit je jen na rok, pokud bys to chtěl na dýl, musíš nechat auto úplně vyřadit z evidence = vrátit značky. Opětovný uvedení do provozu by pak bylo možný jen na jiný papíry stejnýho, ale celou dobu provozovanýho auta nebo na čistě veteránskou registraci - prostě to nejde už jen kvůli neplnění novejch emisních limitů. Tam platí, že co je v nepřetržitým provozu od doby, kdy byly povolený vyšší hodnoty, to může bejt drženo v provozu i nadále - i když dneska takový auto už ledaskam předpisy nepustí (centra měst, kam je vyžadovaná "ekologická plaketa" = hlavně to dělají v Dojčsku, v našem Kocourkovsku s místní koruptivní atmosférou se toho dočkáme tak za 10 let...), tak jeho registrace je platná a u opravdu starejch aut to, že doposavad jezdí na původní registraci = ne na veteránskou dost podstatně zvedá jejich cenu. Jde to samozřejmě řešit tak, že se to uložení do depozitu dopoledne ukončí a odpoledne se zadá znovu, ale myslím že by to někomu asi začalo bejt brzo podezřelý... Přitom neplatit povinný a mít auto na špalkách ve stodole znamená, že si Česká Asociace Pojistitelů jen počká, až uplyne několik let a pak si na takovýho vlastníka došlápne s částkou 30-50kaček za každej den, kterej taková "uloženka" neměla zaplacenou pojistku. Oni totiž automaticky předpokládají, že takový auto jezdí... bez pojistky. Tudíž postih atd. Takže nevím, co je lacinější - jestli trvale platit nějakou opravdu minimalistickou pojistku jen proto, aby se auto udrželo v evidenci, nebo ho nechat trvale vyřadit - a pak buď shánět další platný "papíry", nebo obíhat schválení na veteránský značky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS136 Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Zatím depozit automaticky prodlužují, až bys šel vyzvednout značky, zaplatíš 50Kč/rok Nádrž bych nevypouštěl, ale dal plnou. Když bude prázdná, bude na vnitřních stěnách kondenzovat vlhkost a nádrž bude reznout. Pokud zvedat auto, tak lehce, aby částečně bylo koly na zemi. U zcela vyvěšených náprav budou zase trpět silentbloky. Pokud je místo, nechal bych auto na zemi a čas od času s ním popojel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montym8 Vloženo 26. Březen 2015 Sdílet Vloženo 26. Březen 2015 Škoda auta... máme na 120ku pěkný vzpomínky. Nějakej nadšenec by to koupil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.