Přejít na obsah

do šrotu nebo prodat??


mtank

Doporučené příspěvky

Tohle jsem resil s dedou loni. Š120 mu stala v garazi asi od roku 1999, už se to muselo i vytahnout navijakem, protoze zarezly kola. Jako nevim hele, jestli to neni lestenka, tak do srotu. Ja jsem byl rad, ze je to z garaze pryc a mam ji volnou. 

Editováno: , autor: Wyder
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je škoda ji rozebírat na ND. Pokud na ní nemáš dost místa, tak dát inzerát, prodat vcelku někomu, kdo si na ní vyhraje a bude s ní dál jezdit.

 

Pokud místo máš a nepotřebuješ ho tak nutně, tak vypustit nádrž, vyhodit starou baterii, vyměnit oleje v motoru a převodovce, vyměnit chladicí náplň, celkově auto zakonzervovat, podložit nápravnice špalkama a nechat "odležet" aspoň 10, líp 20 roků - pak se na ní napakuješ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obecně pokud je na to auto místo a netrápí tě, tak není co řešit. Já podobný muzejní kousek taky skladuju. (http://img99.rajce.idnes.cz/d9903/7/7203/7203846_e144cf2a8784165c225f9123b03e0dc4/images/DSCF4375_hdr.jpg?ver=2)

Ekkar popsal postup konzervace dobře. Hlavně dobře prohlédnout celý spodek odhalit případnou korozi a tu opravit.

Editováno: , autor: Supermarine_Spitfire
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Depozit je jen na rok, pokud bys to chtěl na dýl, musíš nechat auto úplně vyřadit z evidence = vrátit značky. Opětovný uvedení do provozu by pak bylo možný jen na jiný papíry stejnýho, ale celou dobu provozovanýho auta nebo na čistě veteránskou registraci - prostě to nejde už jen kvůli neplnění novejch emisních limitů. Tam platí, že co je v nepřetržitým provozu od doby, kdy byly povolený vyšší hodnoty, to může bejt drženo v provozu i nadále - i když dneska takový auto už ledaskam předpisy nepustí (centra měst, kam je vyžadovaná "ekologická plaketa" = hlavně to dělají v Dojčsku, v našem Kocourkovsku s místní koruptivní atmosférou se toho dočkáme tak za 10 let...), tak jeho registrace je platná a u opravdu starejch aut to, že doposavad jezdí na původní registraci = ne na veteránskou dost podstatně zvedá jejich cenu.

 

Jde to samozřejmě řešit tak, že se to uložení do depozitu dopoledne ukončí a odpoledne se zadá znovu, ale myslím že by to někomu asi začalo bejt brzo podezřelý... Přitom neplatit povinný a mít auto na špalkách ve stodole znamená, že si Česká Asociace Pojistitelů jen počká, až uplyne několik let a pak si na takovýho vlastníka došlápne s částkou 30-50kaček za každej den, kterej taková "uloženka" neměla zaplacenou pojistku. Oni totiž automaticky předpokládají, že takový auto jezdí... bez pojistky. Tudíž postih atd. Takže nevím, co je lacinější - jestli trvale platit nějakou opravdu minimalistickou pojistku jen proto, aby se auto udrželo v evidenci, nebo ho nechat trvale vyřadit - a pak buď shánět další platný "papíry", nebo obíhat schválení na veteránský značky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím depozit automaticky prodlužují, až bys šel vyzvednout značky, zaplatíš 50Kč/rok

Nádrž bych nevypouštěl, ale dal plnou. Když bude prázdná, bude na vnitřních stěnách kondenzovat vlhkost a nádrž bude reznout. Pokud zvedat auto, tak lehce, aby částečně bylo koly na zemi. U zcela vyvěšených náprav budou zase trpět silentbloky. Pokud je místo, nechal bych auto na zemi a čas od času s ním popojel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...