Publikováno Červen 15, 201411 r Ahoj, nabízím diagnosticé rozhraní pro palubní displej Maxi-Dot. Jedná se o podobnou hračku, jako D-Dot. Komunikuje s autem po 3drátu (3LB) místo rádia nebo navigace. Nekomunikuje po CAN. Funkční na všech Octaviích první generace, dále funguje na Passat B5/B5.5, Bora, Golf IV, Sharan I, Galaxy WGR, Alhambra I, Superb I a některých Audi stejné generace. Nefunguje na Fabii 1 ani na novějších autech typu Octavia II a Golf V. Cena je 2700,- Montáž je možná u mě v Pardubicích za 500,- Aktuální novinky, video a manuál ke stažení na http://www.maxi-k.cz kontakt: Maxi-K@seznam.cz edit 7.10.2014 Upraveno Říjen 7, 201410 r od pazduch
Červen 21, 201411 r ak to bude na 100 % a bude mi to pasovať na octavku 2002 1,9 tdi , MAM ZAUJEM , a aká bude cena?
Červen 21, 201411 r Autor Pasovat bude, cena je 2500,-. Než to bude 100% bez chyb, tak to chvilku potrvá, od toho jsou aktualizace Není to žádná sranda to vyladit.
Červen 22, 201411 r Jasná chápem ale zase nechcem za to dať 2500 a bude sa to furt jebať (po hardwerovej stranke myslim ) však aktualizovať to nebude problém hádam , ked budeš mať hotové dalšie maxi-k daj vedieť
Červen 22, 201411 r Autor Tak samozřejmě po HW stránce to šlape, to bych si nedovolil nabízet, kdyby ne
Červen 23, 201411 r Já mám takovej blbej dotaz, šlo by emulovat automatickou převodovku? Původní D-Dot to myslím uměl, jde mi o psaní na spodní řádek... Mám totiž budíky z automatu, je tam ten minidisplej a tak mě napadlo ho nějak využít
Červen 23, 201411 r Autor Psaní na spodní řádek umí všechny budíky s Maxi-dotem, ale automat lze emulovat jedině po CAN, což Maxi-K neumí. Tím pádem nelze Maxi-K použít ani ve fábii. Uvažuju nad CAN verzí, pokud by se to vyplatilo udělat. Upraveno Červen 23, 201411 r od pazduch
Červen 28, 201411 r hodně dobré, ale mám v octávce navigaci a maxidot mě zobrazuje taky rádio. Bylo by super mít možnost přepínat si taky mezi zobrazením rádia, případně navigace a zmíněným D-dotem
Červen 28, 201411 r Autor U 3-drátových rádií/navigací lze dodělat přepínače. U CANových je to problém. Jinak dnes dokončena jednoduchá aplikace pro aktualizaci MaxiKa přes KKL kabel
Červenec 1, 201411 r Díky za info, takže pokud by byla CAN verze a uměla nějak slušně pracovat se spodním řádkem, tak beru
Červenec 7, 201411 r No pokud uděláš CAN verzi a napíšeš to do Fabia sekce, tak Ti utrhou ruce myslím, že se to vyplatí, bude to pak funkční ve i v dalších "novějších" autech z celého koncernu (jako D-Dot)
Červenec 30, 201411 r Autor Maxi-Ky jsou hotové, pokud máte někdo zájem, napište na mail z prvního příspěvku. Zároveň jsem přidal i kompletní manuál
Říjen 30, 201410 r je to kompatibilní s 1,8T AGU ?? v G-IV + budíky Immo 3 myslím co se týče te problémové spotřeby atd...
Listopad 25, 201410 r Autor G IV + immo 3 je vyzkoušené s 1.9TDI. Do chodu palubáku a jeho způsobu získávání informací to nijak nezasahuje, takže pokud máš problémy s ukazováním spotřeby na Maxi-Dotu, nic se tím nevyřeší. Maxi-K se chová pro Maxi-Dot jako navigace, pro všechny jednotky v autě taky zároveň jako standartní diagnostika.
Prosinec 28, 201410 r Asi je to něco jinýho CAN komunikace. Nebo tak, ale elektronice nerozumím. Ale myslím si že je tu dost lidí co by si to koupilo a někteří i s montáží. Loga atd máš pěkně udělané. A Fábií se vyrobilo mraky. Dolezilek to už asi nedělá. A lidí je tu dost co by měli zájem.
Prosinec 28, 201410 r Ono by třeba pomohlo, kdyby někdo, kdo ddot má, ho poskytnul místnímu mistrovi, a třeba by dokázal vyrobit kopii
Prosinec 28, 201410 r je to kompatibilní s 1,8T AGU ?? v G-IV + budíky Immo 3 myslím co se týče te problémové spotřeby atd... G IV + immo 3 je vyzkoušené s 1.9TDI. Do chodu palubáku a jeho způsobu získávání informací to nijak nezasahuje, takže pokud máš problémy s ukazováním spotřeby na Maxi-Dotu, nic se tím nevyřeší. Maxi-K se chová pro Maxi-Dot jako navigace, pro všechny jednotky v autě taky zároveň jako standartní diagnostika. podle mě aktuální spotřebu ukazovat dokáže je to položka v měř. hodnotách v motorové jednotce
Leden 4, 201510 r Autor v měřených položkách je spotřeba na hodinu, z rychlosti potom lze spočítat okamžitou spotřebu na 100km. S počítáním průměru je ale problém, protože by se nesmělo přerušit spojení po celou dobu jízdy, aby to mělo smysl. CAN verzi zatím nedělám z nedostatku času a taky na to nemám prostředky (CAN Navi, rádio, D-Dot...). Protokol CAN je úplně o něčem jiném, musí se předělat HW i SW, tudíž by vznikla úplně jiná jednotka. Kdyby měl někdo aspoň na půjčení D-Dot, nebo NAVI DX CAN k rozklíčování CAN protokolu, bylo by to jednoduší, nikde se o tom nedá sehnat žádné info. Kopírovat ho nemá smysl, protože SW by z něj stejně nešel vytáhnout, natož ho modifikovat... a navíc by se mi taky nelíbilo, kdyby někdo kopíroval moji práci Upraveno Leden 4, 201510 r od pazduch
Leden 5, 201510 r No nemyslel jsem to jako obšlehnout jako ve škole úkol, ale pomoct ti, se zorientovat co a jak taková nápověda, ale chápu, není to sranda.
Leden 12, 201510 r Autor No snad se k tomu CANu časem dostanu, teďka mám minimálně do konce února dost napilno.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.