15degren Vloženo 29. Září 2016 Sdílet Vloženo 29. Září 2016 Chm když to rosí olej, tak jak je to akutní řešit ? Mi tam rosí olej už dobrých 100 tisíc km ale nedával jsem tomu žádnou zvýšenou pozornost :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
solimx Vloženo 13. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2016 ahoj Libero. nedavno som sa pytal na opravnu sadu. Podla fotky co si dal na zaciatku, je nejaka opravna sada v hrdle oleja ? To z tych fotiek nepoznam. Mne to zaplavuje 3 vstrek. Ked je oleja von vela pretecie na 4 vstrek. Veko mam H. Nechal som vymenit vsetky gumove kruzky okolo vstrekov, 3ti tecie furt. Okolo nalievacieho hrdla je ale sucho. Proste to vyzera ze to este moze tiect priamo zo zvaru niekde nad 3 vstrekom. Je mozne ze by to tieklo i z diery pre srubu co drzi dvojicu vstrekov ? Viem, ze mi okamzite odporucite vymenu veka, ale este pokus. Ak by som znova vyskubol 3+4 vstrek poriadne to odmastil, mozem ten zvar zalepit cervenym silikonom, alebo inym tesniacim tmelom? Moc moc dik PS: v autorizovanom servise mechanik tvrdil ze existuje opravna sada, nic sa nedemontuje, len sa "to niekde napatla" viac nechcel pustit know-kow asi. Ale potom mi pride logicke ze ma na mysli orpavu zvaru okolo nalievavaceho hrdla, ale nepozdava sa mi to kedze jak som pisal tam to je suche. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 14. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 Opravna sada je tusim len ked to presakuje okolo hrdla. Ked to presakuje okolo vstrekov, meni sa cele veko. Mne to tiez presakovalo okolo 3 a 4 vstreku, menil som cele veko. Objadnany origo novy diel cez ebay, z UK, cele to stalo s postovnym 50 GBP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
solimx Vloženo 14. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 diky Kyselinka. Tak to ide o rovnaky problem. 3+4 vstrek. Presmejdil som ebay UK a GE, najnizsia cena za novy origo je aktualne cca 85-100E Je to tak ze veko obsahuje vsetky tesnenia aspon na vsade na fotkach to tak vidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2016 Kyselinka to popísal presne ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 V 12/14/2016 at 15:19, solimx napsal: Presmejdil som ebay UK a GE, najnizsia cena za novy origo je aktualne cca 85-100E Je to tak ze veko obsahuje vsetky tesnenia aspon na vsade na fotkach to tak vidim. V autorizaku stoji raz tolko, takze to je celkom fajn cena. Ked to budes davat menit, tak je dobre este vymenit zavlacky na hadicky a nove hlinikove tesnenia na vstreky, ked uz budu vonku. Je to tusim par €. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
solimx Vloženo 15. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2016 Kyselinka. Ano pravdu mas. Ale tie tesnenia na spodok vstreku som mal medene. Robia sa tie veka len ako origo? Nikde som nenasiel nic ine ako origo pod nejakym vyrobcom. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 16. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2016 Mam pocit, ze len origo, nejak som to dalej neskumal. Ano, samozrejme medene tesnenia som myslel, som sa sekol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
solimx Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Kyselinka. vyzera to ze problem odstraneny. Zacalo sa vymenou celej sady tesneni do Victora R. Po vymene zacal olej valit i spod okrajov veko/hlava a tiez okolo vstrekov pre zmenu 1 a 2 (povodne tiekli 3 a 4) Takze ultra zle. Samotne kruzky VR okolo vstrekov boli plytsie ako originaly. Tak sa vrzol cerveny silikon pod kruzky a tieklo stale. Tak sa potom vymenili vsetky tesnenia za povodne. Chvilu ok po 100km zase zaliaty 3 a 4. Dalsi pokus bolo vytmelenie zvaru ciernym silik do 360st nad 3 a 4 vs az po nalievacie hrdlo a zatial uz je to mesiac drzi. Muselo to unikat priamo v tom najhorsom mieste nad 3 a 4 vstrekom bo zvary okolo nalievacieho hrdla boli suche. Tam jak vieme je priecna priruba co drzi vstreky, takze kontrola vlhkosti pod zvarom docela tazka bez vytiahnutie striekaciek. V autorizaku sa nam snazili vnutit tu opravnu sadu co sa strka dnu do hrdla, ale ked to chapem spravne to bolo ucinne len v tvojom pripade ked ti to bublalo priamo pod hrdlom, nie jak mne az nad vstrekmi. PS: Ma nejaky vplyv na ten zvar to ze sa na sa na vrchnu polku veka dava ozdobny TDI plast a vrchne veko dostava kineticky zabrat, teda i ten nepodareny zvar ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomass004 Vloženo 26. Únor 2017 Sdílet Vloženo 26. Únor 2017 (editace) . Editováno: 17. Březen 2017, autor: tomass004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan-M Vloženo 1. Duben 2017 Sdílet Vloženo 1. Duben 2017 (editace) Ahoj zjistil jsem podobnou věc při jarní kontrole, 1.6 tdi o2 fl 2011, když jsem auto koupil, 83000tis tak samo že motor byl umytej wapkou tak to nebylo vidět, teď najeto 95000tis, hned po koupi se měnil egr + zpětné vedení, auto padalo do nouzaku, ale vše bylo čisté, teďka jsou vstřikovače jemně ve vrstvě oleje, ale kolem víčka je to suché...tak to nechápu, může to prolínat i okolo vstřikovačů? Předpokládám, že doporučujete výměnu víka, tedka je tam to bez dírky, opravná sada není jistota, cenově jsem se díval víko 4500,- + práce vs opravnou sadu jsem nenašel?? Předpokládám, že jak tu bylo psáno v prvních příspěvcích tak hádat se ze škodovkou už je pasé když auto není v záruce... Je zajímavé, že ale nepozoruju přibývání oleje, rysky jsou pořád přibližně na stejné úrovni, tak je otázkou jestli to ještě nechat a nebo vyměnit... Díky moc za tipy Editováno: 1. Duben 2017, autor: Milan-M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan-M Vloženo 10. Duben 2017 Sdílet Vloženo 10. Duben 2017 Tak pokud by chtěl někdo vědět cenu opravné sady, tak vyšla na 2000,- uvidíme jak dlouho vydrží. Pokud se mění víko, je třeba vyměnit i hadičky a vše kolem vyjde na 10 tisíc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor Rapsaj Vloženo 1. Duben 2018 Sdílet Vloženo 1. Duben 2018 Dobrý den chlapci, co všechno je třeba vyměnit současně s víkem ? Nejlépe kody výrobku. A je tady někdo šikovný z Brna nebo okolí kdo by byl ochotný to udělat ? Servisu už nevěřím :-( Škoda octavie 1,6 TDI CR 4x4 r.v. 2011 Děkuji všem za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Je zaujimave ako davali tie veka, ja mam ten s tym okom a mam rovnaky rocnik ako ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Já mám ten co má být problémový a vypadá to že přežije auto :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalsss Vloženo 15. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2019 nazdar chalani ja sem menil viko na mojom 2.0 CR 103KW a chlapik mi predal s 1.6 CR je to rovnake??? Lebo od trj doby sa mi hreje olej az na hranicu 125 C do vtedy som to nepostrehol dakujem za normalne odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2019 Není dovoleno se ptát na stejnou věc ve vícero tématech - dodržuj pravidla fora! Duplicita odstraněna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.