Publikováno Srpen 14, 201411 r Ahoj, jsem, co se tyce automobilu, teprve zacatecnik. Napichnul jsem auto na VAG a vycetl chyby v motoru. Mam tam jeden problem s lambda sondou - konkretne: 00525 - Lambda-sonda (G39)03-10 - zadny signal - Intermittent Nasel jsem si, jak sondu zmerit. Osciloskop bohuzel doma nemam a Rigol z prace mi nikdo nepujci. Meril jsem to tedy VAGem. Pri otoceni klicu do druhe polohy zustava porad na jednicce. Zapnul jsme si tedy logovani na skupinu 005 (otacky, nejaky impuls k aktivnimu uhli?, lambda integrator, smesovaci pomer). Byl jsem to projet zhruba na 10 minut a prvnich 5 minut lambda byla celou dobu na 1 a dalsich pet minut skakala od 0,90 - 1,11 zhruba. V tu chvili se zacaly menit i ty smesovaci pomery (2, 4 honota). Coz by melo byt podle diskuzi v poradku? Proc ta lambda zacala pracovat az po takove dobe? Nebyla zahrata? A proc tedy ta lambda je v chybach RJ, kdyz nejakym zpusobem funguje. Prikladam jeste ten namereny log v .csv. 005_lambda.rar
Srpen 22, 201411 r Žádný signál znamená, že na ní ŘJ nic nenaměří - a tu závadu si pamatuje. Ergo kladivo - ŘJ někdy dřív nedostávala signál z lambdy. Důvod bejvá jednoduchej - zkrat v kabelu k sondě nebo špatnej kontakt někde v cestě signálu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.