Ubo Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 (editace) Dobrý den, mám na Fabii 1.9SDI r.v. 12/2002 nepravidelný chod motoru těsně nad volnoběhem. To je mezi cca 1000 až 1100 otáčkách motoru. Projevuje se to tak, že při velmi malém přidání plynu začne být chod motoru v uvedených otáčkách nepravidelný - jakoby pocukávat. Až se otáčky zvýší nad 1100 tak problém zmizí. Jestliže mám přidáno více plynu, tak se nepravidelný chod nevyskytuje. Vím, že se většinou v takovýchto otáčkách nejezdí, ale třeba ve městě při pomalém popojíždění v koloně na jedničku či dvojku to otravuje. Motor od volnoběžných otáček krásně zabere, ale potom začne pocukávat - běžet nepravidelně. Proto musí člověk trochu více sešlápnout plyn a pocukávání zmizí. Jinak na motoru nejsou žádné úpravy a motor jezdí s nízkou spotřebou. Co to může být? Špatné palivo, EGR... Děkuji za rady. Editováno: 21. Srpen 2014, autor: Ubo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesales Vloženo 4. Duben 2015 Sdílet Vloženo 4. Duben 2015 Řeším ted to samé ,dělá mi to pouze při studeném motoru ,pak už se to srovná ,bavili jsme se o tom a mohl by to být předvstřik ale nevím .možná bude někdo moudřejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
john_radich Vloženo 25. Duben 2015 Sdílet Vloženo 25. Duben 2015 Dělá mi to také, ale nejspíš to bude nespolehlivý signál nějakého snímače a ŘJ pak špatně vyhodnocuje chod motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 31. Květen 2015 Sdílet Vloženo 31. Květen 2015 Bud špatně nastavené čerpadlo..při vyměně rozvodu,nebo zatuhlá klapka...doporučují udělat dekarbonizaci motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ubo Vloženo 2. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 Nevím kde je u dieslu nějaká klapka...? Mně to to připadá, že systém, který udržuje motor při volnoběhu aby nechcípnul ("t.j. dokáže i přidávat plyn") se za hranicí volnoběhu cca nad 1000ot/min vyřadí z funkce a pak je tam "díra" - cuká to. Je potřeba přidat trochu více plynu, aby to cukání přestalo a motor zabral. Typnul bych to na něco s čerpadlem. Ale odborník nejsem, proto bych potřeboval poradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 2. Červen 2015 Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 Co takhle udělat diagnostiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tampere Vloženo 11. Červen 2015 Sdílet Vloženo 11. Červen 2015 Nevím kde je u dieslu nějaká klapka...? Mně to to připadá, že systém, který udržuje motor při volnoběhu aby nechcípnul ("t.j. dokáže i přidávat plyn") se za hranicí volnoběhu cca nad 1000ot/min vyřadí z funkce a pak je tam "díra" - cuká to. Je potřeba přidat trochu více plynu, aby to cukání přestalo a motor zabral. Typnul bych to na něco s čerpadlem. Ale odborník nejsem, proto bych potřeboval poradit. škrtící klapka!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivelin Vloženo 6. Květen 2021 Sdílet Vloženo 6. Květen 2021 има ли решение на проблема с 1200 оборота Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivelin Vloženo 6. Květen 2021 Sdílet Vloženo 6. Květen 2021 V 21.08.2014 г. na 11:51, Ubo napsal: Добър ден, Имам на Fabia 1.9SDI година 12/2002 нередовна работа на двигателя точно над празен ход. Това е между приблизително 1000 и 1100 обороти на двигателя. Това се проявява от факта, че при много малко добавяне на газ двигателят започва да работи неравномерно при посочената скорост - сякаш трака. Когато скоростта се повиши над 1100, проблемът изчезва. Ако добавя още газ, няма нередовна работа. Знам, че обикновено не шофирате с такава скорост, но например в града, когато карате бавно в колона до една или две, това ви дразни. Двигателят стартира красиво от празен ход, но след това започва да се дръпне - работи нередовно. Следователно, човек трябва да натисне газта малко по-силно и потрепването изчезва. В противен случай няма модификации на двигателя и двигателят работи с нисък разход. Какво може да бъде Лошо гориво, EGR ... Благодаря ви за съвета. is there a solution to the problem with 1200 rpm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivelin Vloženo 5. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2021 има, дроселоваа клапа е за смяна Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivelin Vloženo 5. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2021 škrticí ventil je vyměnitelný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.