Přejít na obsah

1.8 Turbo


Hoblik

Doporučené příspěvky

Zdravím vás, mám octu roč. 98 najeto 440 tis. km, a včera jsem vyjímečně potřeboval jet chvilku více než 190 ale jak jsem se přibližil ke 190 tce což odpovída těm 5tis. otačkám tak auto přestalo zrychlovat a připadalo mi to jako omezováč rychlosti, který maji vykonné zahraniční auta na 250 km/h.

Auto přitom táhne do 180 jak jsem zvyklý nesleduju žádné odchylky ve spotřebe ani vag nehlasil nic.

Skrtici klapka vycistena nedavno.Nekolisaji otacky na volnobeh.

Jinak auto je nachipovane od 60tis. km.

Né že bych potřeboval jezdit tak rychle spíše mi jde o to jestli to není projev nějaké větší budoucí závady, nebo jen staří motoru s kerým musím tak či tak počítat.Díky všem za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás, mám octu roč. 98 najeto 440 tis. km, a včera jsem vyjímečně potřeboval jet chvilku více než 190 ale jak jsem se přibližil ke 190 tce což odpovída těm 5tis. otačkám tak auto přestalo zrychlovat a připadalo mi to jako omezováč rychlosti, který maji vykonné zahraniční auta na 250 km/h.

Auto přitom táhne do 180 jak jsem zvyklý nesleduju žádné odchylky ve spotřebe ani vag nehlasil nic.

Skrtici klapka vycistena nedavno.Nekolisaji otacky na volnobeh.

Jinak auto je nachipovane od 60tis. km.

Né že bych potřeboval jezdit tak rychle spíše mi jde o to jestli to není projev nějaké větší budoucí závady, nebo jen staří motoru s kerým musím tak či tak počítat.Díky všem za odpovědi.

440tis. km?????? počítej spíš s tím stářím a opoptřebením motoru! Popravdě tolik km sem snad kromě tátovýho Tranzita ještě u nikoho neviděl... :o

Ten motor má životnost 500.000 - to už mu moc nezbejvá....... :ph34r:

Editováno: , autor: The Driver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde mi spise o to, jakto ze na dvojku se klidne vytoci pres 6tis otacek, a jede jako splasena tak jak sem zvykly a pak na petku se takdle zasekne, kdyby to bylo stari, tak bych pocital ze na vsechny rychlosti, a v celem spektru proste potahne zvolna, nebo bude cukat nebo tak neco.Je to jen moje domenka -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás, mám octu roč. 98 najeto 440 tis. km, a včera jsem vyjímečně potřeboval jet chvilku více než 190 ale jak jsem se přibližil ke 190 tce což odpovída těm 5tis. otačkám tak auto přestalo zrychlovat a připadalo mi to jako omezováč rychlosti, který maji vykonné zahraniční auta na 250 km/h.

Auto přitom táhne do 180 jak jsem zvyklý nesleduju žádné odchylky ve spotřebe ani vag nehlasil nic.

Skrtici klapka vycistena nedavno.Nekolisaji otacky na volnobeh.

Jinak auto je nachipovane od 60tis. km.

Né že bych potřeboval jezdit tak rychle spíše mi jde o to jestli to není projev nějaké větší budoucí závady, nebo jen staří motoru s kerým musím tak či tak počítat.Díky všem za odpovědi.

440tis. km?????? počítej spíš s tím stářím a opoptřebením motoru! Popravdě tolik km sem snad kromě tátovýho Tranzita ještě u nikoho neviděl... :o

Ten motor má životnost 500.000 - to už mu moc nezbejvá....... :ph34r:

to uvidí jen první majitel ostatní jsou ztočený :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás, mám octu roč. 98 najeto 440 tis. km, a včera jsem vyjímečně potřeboval jet chvilku více než 190 ale jak jsem se přibližil ke 190 tce což odpovída těm 5tis. otačkám tak auto přestalo zrychlovat a připadalo mi to jako omezováč rychlosti, který maji vykonné zahraniční auta na 250 km/h.

Auto přitom táhne do 180 jak jsem zvyklý nesleduju žádné odchylky ve spotřebe ani vag nehlasil nic.

Skrtici klapka vycistena nedavno.Nekolisaji otacky na volnobeh.

Jinak auto je nachipovane od 60tis. km.

Né že bych potřeboval jezdit tak rychle spíše mi jde o to jestli to není projev nějaké větší budoucí závady, nebo jen staří motoru s kerým musím tak či tak počítat.Díky všem za odpovědi.

440tis. km?????? počítej spíš s tím stářím a opoptřebením motoru! Popravdě tolik km sem snad kromě tátovýho Tranzita ještě u nikoho neviděl... :o

Ten motor má životnost 500.000 - to už mu moc nezbejvá....... :ph34r:

to uvidí jen první majitel ostatní jsou ztočený :smich:

jen tak by the way ja sem to taky minuly rok uz nemohl videt a chtel sem se toho auta zbavit tak sem to stahnul na 160....ale za rok pribylo dalsich 60 takze uz tam je zase 220 .-)ale AAA jsou machri i kdyby to auto bylo po milionu kilometru nepoznaji vubec nic...ale o to tady ted nejak nejde ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás, mám octu roč. 98 najeto 440 tis. km, a včera jsem vyjímečně potřeboval jet chvilku více než 190 ale jak jsem se přibližil ke 190 tce což odpovída těm 5tis. otačkám tak auto přestalo zrychlovat a připadalo mi to jako omezováč rychlosti, který maji vykonné zahraniční auta na 250 km/h.

Auto přitom táhne do 180 jak jsem zvyklý nesleduju žádné odchylky ve spotřebe ani vag nehlasil nic.

Skrtici klapka vycistena nedavno.Nekolisaji otacky na volnobeh.

Jinak auto je nachipovane od 60tis. km.

Né že bych potřeboval jezdit tak rychle spíše mi jde o to jestli to není projev nějaké větší budoucí závady, nebo jen staří motoru s kerým musím tak či tak počítat.Díky všem za odpovědi.

440tis. km?????? počítej spíš s tím stářím a opoptřebením motoru! Popravdě tolik km sem snad kromě tátovýho Tranzita ještě u nikoho neviděl... :o

Ten motor má životnost 500.000 - to už mu moc nezbejvá....... :ph34r:

to uvidí jen první majitel ostatní jsou ztočený :smich:

jen tak by the way ja sem to taky minuly rok uz nemohl videt a chtel sem se toho auta zbavit tak sem to stahnul na 160....ale za rok pribylo dalsich 60 takze uz tam je zase 220 .-)ale AAA jsou machri i kdyby to auto bylo po milionu kilometru nepoznaji vubec nic...ale o to tady ted nejak nejde ...

hmm 440 T no to jde.. to jsem v životě neviděl.. ale jseš docela hustej... motor najeto 440 a ty to stáhneš na 160.. takové auto bych chtěl fakt koupit... to už trochu kasička....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás, mám octu roč. 98 najeto 440 tis. km, a včera jsem vyjímečně potřeboval jet chvilku více než 190 ale jak jsem se přibližil ke 190 tce což odpovída těm 5tis. otačkám tak auto přestalo zrychlovat a připadalo mi to jako omezováč rychlosti, který maji vykonné zahraniční auta na 250 km/h.

Auto přitom táhne do 180 jak jsem zvyklý nesleduju žádné odchylky ve spotřebe ani vag nehlasil nic.

Skrtici klapka vycistena nedavno.Nekolisaji otacky na volnobeh.

Jinak auto je nachipovane od 60tis. km.

Né že bych potřeboval jezdit tak rychle spíše mi jde o to jestli to není projev nějaké větší budoucí závady, nebo jen staří motoru s kerým musím tak či tak počítat.Díky všem za odpovědi.

440tis. km?????? počítej spíš s tím stářím a opoptřebením motoru! Popravdě tolik km sem snad kromě tátovýho Tranzita ještě u nikoho neviděl... :o

Ten motor má životnost 500.000 - to už mu moc nezbejvá....... :ph34r:

to uvidí jen první majitel ostatní jsou ztočený :smich:

jen tak by the way ja sem to taky minuly rok uz nemohl videt a chtel sem se toho auta zbavit tak sem to stahnul na 160....ale za rok pribylo dalsich 60 takze uz tam je zase 220 .-)ale AAA jsou machri i kdyby to auto bylo po milionu kilometru nepoznaji vubec nic...ale o to tady ted nejak nejde ...

hmm 440 T no to jde.. to jsem v životě neviděl.. ale jseš docela hustej... motor najeto 440 a ty to stáhneš na 160.. takové auto bych chtěl fakt koupit... to už trochu kasička....

:-)tak opticky vypada porad hezky.-)a pochybuju ze bych se toho zbavil kdyby tam svitilo 440 na tachometru.)Ten kdo se v tom trochu vyzna pozna kolik to ma za sebou a nepude do toho, a ten kdo se nevyzna to ma vetsinou na nijak velke jezdeni .-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak otazka zni : da se tendle motor zgeneralkovat nebo ne ? pripadne jestli to stoji za to?

Dalsi otazka : pokud bych vymenil motor ktery je AGU, musi tam byt zase AGU jestli sem dobre pochopil smernice skodovky co dovoli a co ne.Kdybych se treba rozhodl jit do ARX, ktery mi nabizi jeden svindlir tak by to asi neproslo pokud to dobre chapu a muselo by se menit jiste jeste spostu veci, kdyz AGU je EU2 a ARX myslim EU3 nebo tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

generalka neni problem ma litinovej blok motoru moznost az 3 vybrusu tusim. u hlinikacu je to horsi musi se davat celej blok novej neda se udelat vybrus.ale na co generalku moc nakladny co se tyce financi . poridit starsi motor v dobre kondici je idealnejsi a levnejsi a ten tvuj jeste na ND strelis.ta zivotnost 500 000 km neni az tak zasadni co se tyce tech km v plynarne maji sluzebak ten samej motor a ma za sebou 620 000 sluzebnich km :palec2: . ta koncovka bude asi porucha pokud ti to zacne odstavovat.co Vasa na to .u precipovane 1.6 feldy mi nejak posunuli omezovac a delalo mi to uz v 4000 ot ale to hned po uprave jednotky. upraveno na 6000 ot behem 10 min pres masinku. pokud by jsi mel stejny problem tak to by se neprojevilo asi az ted .jinak skusime tu plynarenskou jakou zvladne v tech km co ma koncovku zajimavej napad pak dam vedet. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

generalka neni problem ma litinovej blok motoru moznost az 3 vybrusu tusim. u hlinikacu je to horsi musi se davat celej blok novej neda se udelat vybrus.ale na co generalku moc nakladny co se tyce financi . poridit starsi motor v dobre kondici je idealnejsi a levnejsi a ten tvuj jeste na ND strelis.ta zivotnost 500 000 km neni az tak zasadni co se tyce tech km v plynarne maji sluzebak ten samej motor a ma za sebou 620 000 sluzebnich km :palec2: . ta koncovka bude asi porucha pokud ti to zacne odstavovat.co Vasa na to .u precipovane 1.6 feldy mi nejak posunuli omezovac a delalo mi to uz v 4000 ot ale to hned po uprave jednotky. upraveno na 6000 ot behem 10 min pres masinku. pokud by jsi mel stejny problem tak to by se neprojevilo asi az ted .jinak skusime tu plynarenskou jakou zvladne v tech km co ma koncovku zajimavej napad pak dam vedet. ;)

dost blbe se hleda motor ktery ma byt minimalne 6 let stary aby byl jeste v kondici .))tod nejvetsi problem .-))

No vyzkousej jak rikas koncovku .))ja uz ji radsi zkouset nebuud at to v tom neprdne a nemam z toho slapaci kacu.-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No takze muj nos na problem byl asi tehdy jak jsem tendle temat oteviral na sprvnem miste.

Vcera jsem jel klidne po meste a najednou prudce vyletela teplota motoru do cerveneho pole, rozsvitila se kontrolka mazani nebo ceho (cervena ) , a po kouknuti pod kapotu sem v nadobce s chladici kapalinou nasel krasnou cernou smes oleje s kapalinou....udajne tesneni pod hlavou.....takze uz se tesim co to bude dale -_-

Tak drzte palce at to jezdi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...