Přejít na obsah

Chipování motorů OIII - obecná diskuse


kokta7

Doporučené příspěvky

Držte se toho, co napsal kokta7.

 

CIMBU nebrat, nevim, co na něm všichni maj, dyť ty úpravy ani nejsou jeho, chlubí se na webu, jak udělal i 50 aut za den, ale jako důvod, proč nemá brzdu uvádí, že je to velká investice, takže firma bez vývoje a od té doby, co se v čechách urodilo pár brzd, tak se ty jeho slavný úpravy ukazují v pravém světle.

 

A co se týče O III, tak se chipovat ještě nedají - nová generace jednotek, takže se vyrojí zase nabídky ABC, Profivpichu, autovpichu a ostatních "profesionálních, autorizovaných, certifikovaných" podvodníčků a krabičkářů.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rentgen mít nemusí, ale předpokádám, že mají teploměr, sluchátka a měřič tlaku.

Vzhledem k tomu, že se zde bavíme o zvýšení výkonu je brzda s využitím před a po celkem logická.

Co se týká vlákna, není brzda jako brzda, tak přesné měření je otázka především obsluhy, a dobrého sw a je jedno jaký mají válce průměr. Velké  jednoválce jsou náročnější na poutání, a na peníze superflow cca 25mil. stejně tak MAHA v Roztokách.

Hlavní výhodou velkých válců jsou dlouhodobé zátěžové testy pro měření emisí atd, na malých by docházelo k přehřátí pneumatik.

Dělají se na nich vícehodinové testy, a to jsou ta specializovaná pracoviště.

Mám přístup i k těmto zařízením a komerční výsledky se liší cca do dvou PS z 200 což je zanedbatelné.

Jiná kapitola jsou pseudoválce, které nevyužívají zátěž/ bez retardérů/. Tam jsou odchylky měření až 25PS což je příliš.

Respektive výsledky mohou být stejné, ale v zátěži se projeví nectnosti některých úprav. Prostě jednotka ubere/ EGT, nespojitost map atd./

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

toto je důležitá informace v tom článku ve vztahu k prodloužené záruce:

 

Na možnost úpravy majitelé vozů museli čekat více než rok. Tak dlouho totiž trvalo prolomení nového typu antituningové ochrany řídících jednotek Bosch EDC17C64, které jsou v těchto vozidlech využity.

 

vcelku by mě zajímalo, jak by řešili chituning na motoru kde je řídící jednotka v konfiguraci s alarmem "opancéřovaná"....

 

to opancierovanie sa zdá, že v rámci optimalizácie výrobných nákladov zrušili. Mám alarm z výroby a RJ motora je len v plastovom držiaku ( vyr. 04/2014)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

Tyto reference jsem předtím nečetl, mám zkušenosti od mých dvou známých kteří jsou s chipem spokojeni a i proto já jsem si nechal chip udělat od powertecu. Zvolil jsem variantu Optimal, měl jsem na předchozím autě také podobný typ chipu (ne tedy od powertecu) a cílem bylo i snížit spotřebu. S výkonem jsem spokojen, se spotřebou také - šla asi o 0.5 - 0.8 litru na 100 km dolů - ještě to chci dále testnout v příštím týdnu.

 

 

grafy.rotated.pdf

Editováno: , autor: sejky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

však uvidíš co ti to udělá(je to každého věc kam pojede), abys pak po týdnu ježdění nedopadl jako kamarád s O2 od nich(viz graf začínalo kolěm těch 3k otáček cukat totálně, osobně mě to cukání ukázal, bylo to strašný... toť osobní zkušenost, powertec mu v i klientské zoně smazal vinko..)  http://forum.skodahome.cz/uploads/monthly_04_2014/post-67697-0-57758200-1397660520.jpg

 

spotřeba ti šla dolů dle tankováním, nebo na maxidotu?

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

však uvidíš co ti to udělá(je to každého věc kam pojede), abys pak po týdnu ježdění nedopadl jako kamarád s O2 od nich(viz graf začínalo kolěm těch 3k otáček cukat totálně, osobně mě to cukání ukázal, bylo to strašný... toť osobní zkušenost, powertec mu v i klientské zoně smazal vinko..)  http://forum.skodahome.cz/uploads/monthly_04_2014/post-67697-0-57758200-1397660520.jpg

 

spotřeba ti šla dolů dle tankováním, nebo na maxidotu?

 

zatím jsem to zaregistroval pouze na maxidotu, uvidím kolik ujedu km na nádrž. proč se na to ptáš? měl by tam být nějaký rozdíl? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

originál TDI u RS je 135 kw takže v originále dle brzdy byl výkon o 2 kw vyšší

O to se mi právě jedná, jestli to je odbržděný výkon ? Vím jaký to má výkon, však jí mám taky :-)

Já že většinou se automobilka sichruje a výkon je větší než papírový, proto mi jen 2kw navíc přijdou málo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...