Publikováno Září 26, 201410 r Zdravím, měl jsem problém s turbem u O1 81kw rok 98 kombi. Jakmile šlo ke 3000 otáček, tak padlo do nouzáku. Vydělal jsem teda EGR, vyčistil. Horem jsem vyndal turbo i se sáním rozebral a vyčistil lopatky zhora...pod ně jsem se nedostal...nešly povolit ty tři šroubky. Každopádně jsem to prostříknul konkorem a lopatky chodily krásně volně. když jsem to všechno naházel zase zpátky, tak jsem zjistil, že jakmile se motor trochu ohřeje a sepne turbo..někde syčí vzduch...ze začátku byl zakouřenej motorovej prostor, ale to se asi vypaloval ten konkor, kterym jsem všechno prostříkával. Všechno jsem zkoušel znovu dotáhnout ale stejně to pořád syčí. Nevíte někdo co by to mohlo být...a popřípadě, jestli se s tím dá jezdit? zatím jsem s tím jezdil fakt pomalu, protože mám strach abych neoddělal motor. Díky moc za rady.
Březen 10, 201510 r ak ty pada do nudzaku bud to robi membrana na turbe ak je zatuhla alebo uz rozpadnuta v pripade ak mas este povodne hadicky tak ich vymen moze byt mierne praskla a pri silnom tlaku ty uchodi tlak a ta ti prestane regulovat tlak do turba. Len kupuj preplietane tie su pevnejsie ako tie obycajne
Březen 10, 201510 r Ale ak to sici tak jednoznacne to je hadickou ktora je niekde uz pretrhnuta a pri vycsom tlaku sa roztuahne a tade ide vzduch
Březen 15, 201510 r Klidně to může unikat u sání pokud si nechal staré těsnění já jsem to dělal včera ale všude dal nové hele není to vůbec drahé fakt par korun tak ze bych rozebral dal všude nové a zase složil já to tak udělal a nikde nic neunika 49kc me stal novy o kroužek na EGR na sání sací těsnění 72kc a tesnenicko ke koleni k turbu 42kc tak ze fakt za hubicku vyplatí se to !
Červen 11, 20187 r Zdravím, mám trochu jiný problém, ale nechci zakládat nové tema. Mám OII 1.9 TDI a je slyšet syčení než zabere turbo. I při rozjezdu a pak i za jízdy začne syčet vzduch a pak kolem 2-2,5 tis. jak zabere turbo syčení přestane. Jinak auto jede bez problému turbo zabírá normálně. Koukal jsem po hadicích na sání i ty podtlakový ale nenašel jsem nic. Když jsem oddělal kryt za motorem na stěrače tak je syčení uvnitř hlasitější a ozývá se někde nahoře kolem egru nebo tam někde, a je slyšet syčení i na volnoběh. Nesetkal jste se s podobným problémem někdo ? Předem díky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.