SuperbTdi Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Zdravim chalani, prosim poradte , po vymene tesnenia mi problem s miznutim chlad. kvapaliny a bielym dymom stale pretrvava, chladiaci system je natlakovany a z radiatora kurenia pocut bublanie, olej mam cisty , a nadobku chlad kvapaliny taktiez.Je to automat a docital som sa ze na automaty davali nejaky ohrievac chlad kvapaliny alebo nieco podobne kt je na vyfukovom potrubi,ze ci cez tuto vec nejde voda do vyfuku,lebo inak si ten biely dym uz neviem fakt vysvetlit. Uz si naozaj neviem rady a uvazujem nad vymenou motora.Za rady dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Pokud ti mizi voda po zakroku jak píšeš tak je to uděláno asi špatně..... špatně srovnaná hlava.... špatně přišroubovaná hlava, malý moment dotažení ( kdo vi jestli momentovým klíčem ) nebo taky neudělali nic pokud jsi u toho nebyl a neviděl to na vlastní oči :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SuperbTdi Vloženo 26. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Uvazoval som uz nad vsetkym moznym, ale po zhodeni krytu motora je vidno ze tesnenie je nove ,ale to ci to dotiahli spravne to neviem, napadlo ma uz aj ci nemoze byt nejaka trhlina na bloku motora, lebo inak s vykonom atd problem nie je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 Trhlina určitě být může většinou bývá na hlavě, ale v bloku je taky realná určitě. Každopádně bílý dým značí vodu ve spalovacím prostoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 26. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 trhlinu by ale měli poznat, jelikož pokud sundavali hlavu, tak ji museli i rovna, což možná neudělali a dělat následně tlakovou zkoušku kde by na prasklí blok přišli, každopádně bych to reklamoval, něco tam evidentně posrali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SuperbTdi Vloženo 26. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2014 hej to viem ze je tam voda v spalovacom priestore,a hlava bola vraj aj pretlakovana tak neviem , a ono vlastne ak by to nedotiahli na spravny moment co i len 1 srob tak by to mohlo sposobovat ze to pali aj vodu nadalej ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 1 sroub by to asi nezpusobil.... ale tam jde oto ze postupnym dotahovanim dle prirucky docilis minimalniho pnuti hlavy vuči bloku. a mělo by to byt ok jak za studena tak za tepla.Pokud je hlava ok tak je to blok ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 (editace) myslim ze hlavu nerovnaly Editováno: 28. Říjen 2014, autor: sparcp gti 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dragonmirec Vloženo 29. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2014 Ahoj. Skús si pozrieť, či nemáš deravý medzichladič. Respektívne, či nieje vo vnútri voda. ( to je ten strieborný valec pochromovaný, ktorý je medzi motorom a egr ventilom. Keď pozrieš na motor, tak je na ľavej strane vedľa veka ventilov.) Mne to menili minulý týždeň v servise. Žblnkotalo mi to pri pridávaní plynu. Najprv mi to zničilo egr ventil a asi po týždni mi to zničilo tesnenie pod hlavou. Takže teraz mám úplnú generálku motora asi za 1500 €. Ten medzichladič stál 300€. Ináč je to somarina ktorú má len tento jeden motor a iba na superboch. Chladí spätné výfukové plyny pred tým ako idú cez egr a do turba. Je napojený priamo na chladiaci systém motora a keď je deravý, prepúšťa chladiacu kvapalinu priamo cez egr a turbo do vstrekov a potom motor dymí a samozrejme stráca sa chladiaca kvapalina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SuperbTdi Vloženo 31. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Pozrel som ten medzichladic a odpojil som ho od okruhu chladenia, po nastartovani z tych otvorenych trubiek ide dym , skusim stym troska pobehat ci to nebude len odparujuca sa voda a potom dam vediet .a samozejme dakujem za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Jestli nerovnali hlavu, tak je to špatná práce. A nerozhoduje jenom moment utažení, ale i správné pořadí dotahovaných šroubů a dále se dotahuje na 2-3krát na různé momenty, ev.čtvrtotáčky 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 1. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2014 (editace) PRESNE TAK Editováno: 3. Listopad 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SuperbTdi Vloženo 27. Prosinec 2014 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2014 (editace) Nakoniec to bol ten nestastny chladic spatneho vedenia spalin, dakujem Vam za rady Editováno: 27. Prosinec 2014, autor: SuperbTdi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maybe25 Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 Ahoj. Skús si pozrieť, či nemáš deravý medzichladič. Respektívne, či nieje vo vnútri voda. ( to je ten strieborný valec pochromovaný, ktorý je medzi motorom a egr ventilom. Keď pozrieš na motor, tak je na ľavej strane vedľa veka ventilov.) Mne to menili minulý týždeň v servise. Žblnkotalo mi to pri pridávaní plynu. Najprv mi to zničilo egr ventil a asi po týždni mi to zničilo tesnenie pod hlavou. Takže teraz mám úplnú generálku motora asi za 1500 €. Ten medzichladič stál 300€. Ináč je to somarina ktorú má len tento jeden motor a iba na superboch. Chladí spätné výfukové plyny pred tým ako idú cez egr a do turba. Je napojený priamo na chladiaci systém motora a keď je deravý, prepúšťa chladiacu kvapalinu priamo cez egr a turbo do vstrekov a potom motor dymí a samozrejme stráca sa chladiaca kvapalina. si si isty ze to maju len 1.9? 2.0 sa to netyka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motoCvok Vloženo 13. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2015 Chalani podelím sa S mojou skúsenosťou . Jedna za O 1.9tdi 85kw ročník 2008 najazdené 160 tisíc km Začiatkom roku som začal častejšie počuť pri rozbehu jednotka1 a preradení do 2 bolo počuť to bublanie alebo zblnkotanie . Začala sa mi strácať voda V nádobke keď som ju otvoril voda sa vrátila. Mechanik mi povedal že je hlava puknuta alebo tesnenie V tom lepšom prípade. Zhodili sme hlavu A tesnenie bolo podpalene A hlava čierna . Pozhanal som hlavu nové tesnenie poskladali náklady na opravu 500 eur. Auto mi doviezol domov A to zblnkotanie stále pretvavalo . Nasraty som bol maximálne až nedávno sa mi začala prehrievat voda. Vymenil termostat A zblnkotanie prestalo čiže to zblnkotanie nemusí znamenať že je hlava V haju . ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 14. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2015 (editace) Termostat za pár kaček... Někdy to může dělat i víčko nádobky na chladící kapalinu (má v sobě přetlakový ventil) Investice za 100Kč Takže vždycky je dobré začít tou nejmenší investicí Editováno: 14. Červenec 2015, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motoCvok Vloženo 14. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2015 To áno ale aj dobre že som rozobral hlavu lebo tesnenie na jednom mieste bolo prasknute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.