Tak bol som v servise. Nevyzera to dobre, olej je vsade mozne, podl vekom ventilov, okolo olejovej vane, na spojnici motora a prevodovky (ale tam je motorovy nie prevodovy), na spojoch tlakovych hadic od turba, zatial mi vymenili tesnenie pod vekom ventilov, a udajne vycistili tie tlakove hadice zvnutra a odmastnili motor, mam s tym jazdit aby zistili ci to bolo len otecene alebo su dalsie uniky. Za vycistenie tlakovych potrubi budu chciet 100€(zatial som neplatil, mam s tym pojazdit...), tak mi to kurnik neslo do hlavy, co do pr..ele stoji 100€ na vycisteni, tak som to doma cekol ako to vycistili odpojil som prvu hadicu od intercoolera smerom hore k saniu a kopa oleja, oblial ma pot, ze to je pruser ked po 10km jazdy plne potrubie oleja, ale skusil som to rozobrat, vycistit, pojazdil som zhruba 15 km odstavil pozeram, a ciste ako lusk, tak mam pocit ze ma odrbkavaju... nechapem co na tom stoji 100€ ked to ani nie je poriadne vycistene... zajtra idem "konzultovat"