Publikováno Prosinec 13, 201410 r Pozorujem to prakticky od začiatku a tak som sa len chcel s vami podeliť o túto skúsenosť, prípadne to viac rozobrať a nájsť odpoveď prečo je tomu tak. Niekedy sa mi stáva, že keď idem s vymačknutou spojkou a dobieham, tak mi PP ukazuje aktuálnu spotrebu skoro identickú ako, keby bol motor v zábere, resp. niekedy sa tá hodnota o niečo zníži, ale určite sa to nie je to isté ako na voľnobehu. Ono keď ideš trebárs aj 200-300m s vymačknutou spojkou, otáčkomer je na voľnobežných otáčkach a na displeji vidíš 5-5,5l spotreba, začne to časom vŕtať v hlave, kde môže byť problém. Stáva sa to hlavne, keď idem dolu s kopca. Samozrejme, že optimálnu rýchlosť dobrzďujem brzdou. Nepovažujem to za problém, iba hľadám vysvetlenie. Ach, tieto počítače na kolesách... Vďaka za každú rozumnú odpoveď.
Prosinec 13, 201410 r No vidis a keby si išiel na rýchlosti tak by si mal nulovú a nemusel by si brzdit :-) Neviem inak čo tym presne myslíš?a čomu nerozumieš. Ked stojis pp pocita sporebu na hodinu a ked ides tak l/km.
Prosinec 14, 201410 r Autor Neberiem to vôbec tragicky a ani si z toho nerobím hlavu, len mi prišlo trochu zvláštne, že PP pri voľnobehu na mieste, keď auto stojí, ukazuje iné hodnoty ako keď je ten istý motor na voľnobežných otáčkach, avšak auto je v pohybe. To čo píše Fejzo07 znie logicky a veľmi rozumne, tak to ešte preverím. Po pravde nikdy som si nevšimol, že by PP prehadzoval aktuálnu spotrebu s údajom raz ako l/h a druhý raz l/km. ĎAKUJEM za rady
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.