Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte,
mám docela zajímavý problém, se kterým si nevím rady. Zkusím to co nejlépe popsat co jsem vypozoroval:

Když jedu cca 110 - 120 km/h na tempomat nebo bez něj, to je jedno, tak se stane to, že jako kdybych najednou pustil plyn (rychlost jde dolů), auto začne prostě brzdit motorem, jako by tam přestalo jít palivo a po sekundě nebo dvou zase plyn naskočí a auto jede dále.
Vypozoroval jsem, že se to stává většinou když mám míň než půl nádrže benzínu, dále v různých rychlostech, už se mi to stalo i při 80km/h a nestává se to při každé jízdě.
Jsem z toho docela v pasti, protože fakt nevím čím by to mohlo být. Dneska se jde měnit palivový filtr a spojka, tak nevím jestli to s tím může mít souvislost.

Jinak motor mám AZJ 2.0i 85kw.

Díky všem za případné rady nebo podněty.

Mě dělá to samé mezi 80-90, ale je kdy mám dojezd s benzínem tak do 100km , palivový čerpadlo je hlučnější a při startování je slyšet, jak tlakuje déle. Myslím, že to je tím, že je čerpadlo je již starší, ale chybu ve vagu nenajdu. JInak slabší motor 1,4 16V, najeto 285tis. Zatím to řeším pouze tím, že nedojíždím nádrž. Vidím to v dopravě paliva. FIltr jsem dával, je to tak do 100 tis. km.

Upraveno od Casy

  • 5 měsíců později...

Tak jsem tomu nějak nevěnoval pozornost, v poslední době jse měl prodlevu i při prudkým rozjezdu v určitých otáčkách při úplným přidání plynu, jako by se na chvíli zavřela klapka, prodleva tak vteřinu a pak šlo auto do plných otáček. Teď už to dělalo i s plnou nádrží, chyba na VAG žádná, po vyměněným palivovým filtru  to za studena po noční odmlce startovalo až napotřetí.JInak to dělalo i při  prudším dobrždění vyššího rychlostního stupně, podřazení a náhlého přidání plynu naplno. Dá se řídi u 1.2.3. Vyměnil jsem palivový čerpadlo z vrakáče a ejha -  starty napoprvý, žádný kolísání na volnoběh,  bylo to palivovým čerpadlem. Po výměně : " JUPÍÍÍ". :kol-33::kol-27::kol-47:

Upraveno od Casy

  • 2 roky později...
  • Autor

Update po nějaké době:

Problém stále existuje, někdy je to horší (objevuje se to častěji), jindy zase ne.

 

Vyměněno:

 - palivový filtr, palivové čerpadlo, svíčky

 

Už opravdu netuším čím by to mohlo být.... :-(

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.