Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Poloha vstrekovačov 9 členové hlasovali

  1. 1. Poloha osi vstrekovačov na mojom aute je:

    • ZVISLO alebo takmer zvislo (cca 90 stupňov) (cievka je HORE) - BEZ PROBLÉMOV
      2
    • ŠIKMO (okolo 45 stupňov) (cievka je VYŠŠIEako tryska) - BEZ PROBLÉMOV
      2
    • VODOROVNE ale cievka je ešte stále MIERNE VYŠŠIE - BEZ PROBLÉMOV
      3
    • VODOROVNE cievka je mierne MIERNE NIŽŠIE ako tryska - BEZ PROBLÉMOV
      0
    • ŠIKMO (okolo 45 stupňov) (cievka je NIŽŠIE ako tryska) - BEZ PROBLÉMOV
      0
    • ZVISLO dolu cievkou. - BEZ PROBLÉMOV
      1
    • ZVISLO alebo takmer zvislo (cca 90 stupňov) (cievka je HORE) - S PROBLÉMAMI
      0
    • ŠIKMO (okolo 45 stupňov) (cievka je VYŠŠIEako tryska) - S PROBLÉMAMI
      0
    • VODOROVNE ale cievka je ešte stále MIERNE VYŠŠIE - S PROBLÉMAMI
      0
    • ŠIKMO (okolo 45 stupňov) (cievka je NIŽŠIE ako tryska) - S PROBLÉMAMI
      0
    • ZVISLO dolu cievkou. - S PROBLÉMAMI
      0
  2. 2. Mal som problémy so vstrekovačmi (rozhasené, nerovnomerné časy/zdvihy, zalepovanie) atď

    • NIKDY
      5
    • OBČAS
      2
    • ČASTO
      0

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ZMENA: Sorry, ale otázky som asi zle formuloval- teraz som pridal viac volieb a lepšie rozdelených (BEZ alebo S problemami)

Neviem čo to spravilo so starým hlasovaním...

Ešye raz sa ospravedlňujem.

Zdarte.

Prosím vás o spoluprácu pri prieskume.

Zamyslel som sa nad otázkou či je alebo nieje jedno v akej polohe sú vstrekovače LPG montované (ako vedátor na to mám právo).

Teda hlavne či naležato, nastojato, šikmo lebo i dolu hlavou.

Rád by som ak by ste mi podľa svojej vôle zodpovedali na otázky ankety.

Politiku sem dnes neťahajme.

 

Takže k problému.

Aby sme sa rozumeli: Vstrekovače LPG sú v podstate valec  na ktorého jednom konci je cievka a na opačnom konci je výstup (tryska). Vstrekovač má vcelku jasnú osu symetrie. (U nás na dedine hovoríme že majú axiálny až koaxiálny tvar).

Len tak na okraj.Vstrekovače sú buď na lište vstrekovačov alebo majú samostatné prívodné hadičky. A z výstupov idú hadičky do nátrubku na sacom potrubí. Na strane s cievkou býva konektor, ale pozor, ten môže byť v osi vstrekovaača, alebo i šikmo alebo na voľných drátoch.

Nezaujímajú ma hadičky ani konektor, ide mi len o polohu OSI VSTREKOVAČA voči vodorovnej polohe.

 

Takže prosím, vyberte si možnosť.

A potom ma zaujíma či ste mali problémy so vstrekovačmi (rozhasené, nerovnomerné časy/zdvihy, zalepovanie) atď..
 

 

Upraveno od kluvi

Ha Kluvi ale ja mam na LPG dve auta 1,4 (dal som ju do ankety) ma vstrekovace mierne dole kopcom a HTP dole hlavou a na oboch autach som so vstrekovacmi nemal najmensi problem (tuk-tuk), ...som dodal len pre uplnost aby neutrpela tvoja vedecka praca :kol-28: nic v zlom len rypem :kol-35:

ty jsi fakt případ...snem každé ženské musí být tebe mít doma :kol-44:

Odpověď je velice jednoduchá...v prvém případě: každý výrobce má ve svých manuálech přesně stanovené, pod jakým úhlem mají být vstřikovače umístěny, takže mechanik s průměrným IQ si to přečte a podle toho naistaluje, ti co nečtou, je dají jak chtějí...nedávno jsem tu řešil případ, vstřiky kolmo nahoru, bez filtru,protože se jim tam nevešel...takže každý výrobce to má jinak 

Ve druhém případě...musíš podmínit to tím, kdo jak pravidelně jezdí na kontroly avýměny filtrů, i sebelepší vstřik se zničí, když se nedělají kontroly a nemění se fitry...a jak v prvém případě, každý výrobce má staneveno, kdy jaký úkon se na systému má dělat, takže to co jsi vytvořil, je jen jakýsi všeobecný nástřel něčeho...

Karle, bez te prvni vety by to neslo? To same bych mohlo rict dost lidi o tobe, ze jsi snem mnoha zenskych te mit doma..

 

a co se tyka vstriku-1x zalepeno pouzivanim blbeho plynu, nove gumicky a jeste cosi, oprava 800kc vcetne prace.mam valteky..

Ty aby jsi se hned nepřidal...na jednu stranu všichni chcete  perfektní informace, na druhou stranu se zamyslete nad tím, co vlastně napsal....připadá mi to, že se ráno probudil, neměl co dělat, tak opět něco vymyslel, aby se jako něco dělo....tady nejde vůbec o odborné věci, ale o blbiny, co se tu pořád vymýšlí a předvádí, kdo co vymyslí...na jiných forech to funguje podstatně jinak....takže se dá čekat, kdo se ozve.... na valtecích se má měnit filtr co 15 tisíc, jsou konstukčně nedokonalé, proto ty krátké intervaly....jinak moje žena mě miluje, všechno opravím, zařídím....naseru se akorát, když vidím některé  příspěvky na tomto foru :kol-28:

Tak já se přidám s konkrétním foto ze svého auta(Octa 1.6i 75kw(102HP) ,jak jsou nainstalovány vstřikovače.Systém je český

Lovtec,ale vstřikovače jsou použity italské,protože pan přestavitel s originály od Lovtec moc úspěchu neslavil.Není hloupý a předchází problémům.Jinak systém funguje OK.

 

http://www.lpgautocentrum.cz/lpg.html

 

 

 

post-39495-0-85069600-1418816041_thumb.j

post-39495-0-52085500-1418816050_thumb.j

post-39495-0-32447100-1418816058_thumb.j

  • Autor

ZMENA: Sorry, ale otázky som asi zle formuloval- teraz som pridal viac volieb a lepšie rozdelených (BEZ alebo S problemami)

Neviem čo to spravilo so starým hlasovaním...

Prípadne skúste upraviť svoje hlasovanie (odobrať hlas a pridať hlas (aj viacej))

Ešte raz sa ospravedlňujem.

Upraveno od kluvi

  • Autor

Odpověď je velice jednoduchá...v prvém případě: každý výrobce má ve svých manuálech přesně stanovené, pod jakým úhlem mají být vstřikovače umístěny, takže mechanik s průměrným IQ si to přečte a podle toho naistaluje, ti co nečtou, je dají jak chtějí...nedávno jsem tu řešil případ, vstřiky kolmo nahoru, bez filtru,protože se jim tam nevešel...takže každý výrobce to má jinak 

A mohol by si mi PROSÍM poslať dokument (alebo odkaz) kde to aspoň pre jeden konkrétny typ výrobca udáva? Ty tuším robíš hlavne s BRC, tak by si mohol dačo mať v šuplíku.

Prípadne napísať ktorý to má ako...

 

Ve druhém případě...musíš podmínit to tím, kdo jak pravidelně jezdí na kontroly avýměny filtrů, i sebelepší vstřik se zničí, když se nedělají kontroly a nemění se fitry...a jak v prvém případě, každý výrobce má staneveno, kdy jaký úkon se na systému má dělat, takže to co jsi vytvořil, je jen jakýsi všeobecný nástřel něčeho...

Však jasne..to beriem naozaj len plošne...

  • Autor

Tak já se přidám s konkrétním foto ze svého auta(Octa 1.6i 75kw(102HP) ,jak jsou nainstalovány vstřikovače.Systém je český

Lovtec,ale vstřikovače jsou použity italské,protože pan přestavitel s originály od Lovtec moc úspěchu neslavil.Není hloupý a předchází problémům.Jinak systém funguje OK.

Huh! Tak to mi príde dosť divočina...do sania a zospodu... Nemáš s tým problémy?

  • Autor

Jo: ja to mám zvislo, bez rail lišty- jednotlivé vstrekovače na 4 hadičkách.

Já se postavím za p. Bartáka.

Moc návodů sem nečetl, ale pravdou je, že někteří výrobci si stanovují "jak může a jak by neměl být vstřikovač instalován". Jaké to může mít dopady a nebo "zvýšené" známky kazivosti ovšem netuším.

V dobách, když jsem začínal jsem se u systému Stag300 na toto zaměřoval - vstřikovač Valtek 30 - instalace "cívka nahoře - tryska dole". Ovšem nijak víc se jeho životnost nezměnila než např. instalace "na leža - tj. o 90° vůči "cívka nahoře - tryska dole""

Huh! Tak to mi príde dosť divočina...do sania a zospodu... Nemáš s tým problémy?

Absolutně žádné.Jako divočinu to nevidím.Je to co nejníže k nasátí do válce a chod motoru je naprosto klidný.Auto není dělané u nějakého "baslíře",

protože borec má provedeno stovky instalací.Myslím,že ví co dělá.

  • Autor

Paulo: Ale v tom že za kým stojíš to nieje. Ide o polohu vstrekovačov a nie či má/nemá Karel pravdu. Jeho odpoveď je rozumná, len by som rád videl príklady. Hlavne kieď má byť vstrekovač dolu hlavou alebo vodorovne.

  • Autor

Šipan: mal by som strach či sa to koleno medzi vstrekovačom a saním nebude zanášať.. Ale keď hovoríš že OK, tak OK.

ale ved vstreky by mali byt v sani co najblizsie ventilom a to ma, alebo zle vidim?

Chce to víc fotek,aby byla debata pestřejší :kol-21:

 

Paulo: Ale v tom že za kým stojíš to nieje. Ide o polohu vstrekovačov a nie či má/nemá Karel pravdu. Jeho odpoveď je rozumná, len by som rád videl príklady. Hlavne kieď má byť vstrekovač dolu hlavou alebo vodorovne.

Mírně se dezorientuju, jde ti o vstřiky nebo trysky do sání? Podle mě by "čistě teoreticky" měly být vstřiky "cívka nahoře - nátrubek na hadici dole", ovšem nedokážu ti ničím podložit, že toto je nejlepší a vstřiky se touto polohou nekazí. Navíc u hromady aut toto prostě udělat nejde.

No kluvi,a ja mam v tom sani dokonce pichly rovnou ty vstriky a uplne zespodu,tak to jsem v PR....

Upraveno od milosk

Karle, bez te prvni vety by to neslo? To same bych mohlo rict dost lidi o tobe, ze jsi snem mnoha zenskych te mit doma..

 

a co se tyka vstriku-1x zalepeno pouzivanim blbeho plynu, nove gumicky a jeste cosi, oprava 800kc vcetne prace.mam valteky..

JIrko ty máš Valteky??? :o , jsem měl za to že tam máš Tartarini EVO 08 ... nespletl jsi se?

No kluvi,a ja mam v tom sani dokonce pichly rovnou ty vstriky a uplne zespodu,tak to jsem v PR....

Tobě milosku poradím, ty raději už ani nepiš :-D

  • Autor

Mírně se dezorientuju, jde ti o vstřiky nebo trysky do sání? Podle mě by "čistě teoreticky" měly být vstřiky "cívka nahoře - nátrubek na hadici dole", ovšem nedokážu ti ničím podložit, že toto je nejlepší a vstřiky se touto polohou nekazí. Navíc u hromady aut toto prostě udělat nejde.

Jasne že vstreky (vstekovací ventil), nie trysky. Tiež si myslím, že je dobre keď sú cievky hore, ale zaujímajú ma reálne skúsenosti. Možno záleží i do konštrukcie vstreku resp piestiku.

Na fotke odšipana ma prekvapili ani nie tak trysky, ale že plyn ide od vstrekovačov dolu a zas hore, takže sa potenciálne bordel bude držať v sifone. Ale asi to nevadi. Asi je podstatné aby zo vstrekov odtekal bordel dolu preč a neusadzoval sa v priestore medzi piestikom a telom vstrekovača.

Upraveno od kluvi

Dík za radu,ale fakt nekecám

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.