Publikováno Prosinec 23, 201410 r Zdravím všechny, rád bych se zeptal, zda by mi někdo mohl poradit co by mohlo způsobovat vibrace a drnčivé zvuky(při vyšší rychlosti kolem 100 km/h silnější), které vznikají při přejezdu houpáku nebo zvlněné vozovky v momentě, když se auto nadlehčí. Zdá se mi, že zvuky jdou zepředu, ale nedokážu určit jestli zprava nebo zleva, případně z obou stran(ložiska?). Zvuk je stejný, ať jedu pod plynem nebo třeba i z kopce na volnoběh. Na rovné silnici je to v pohodě - klid. Dík moc za odpovědi. Upraveno Prosinec 23, 201410 r od PetrL
Leden 14, 201510 r Autor Nikdo neví, neumí poradit? Je to takový zvuk při nadlehčení vozidla, jako když dře vzorek pneu o něco, ale zaboha nemohu přijít na to o co. Měl jsem to zvednuté, ale všude je dost místa, nedře to ani o plasty, ani o zástěrky, no nic jsem nenašel. Používám normální originál plechové disky 15" a pneu 195.
Leden 15, 201510 r Autor To nevím. Dá se to nějak jednoduše zjistit? Nebo se musí předek rozdělat? Upraveno Leden 15, 201510 r od Luďa Necituj bezprostředně předchozí příspěvky.
Duben 12, 201510 r Starsie vlakno, mozno sa niekto chyti... Rovnaky problem. Co som si ja vsimol, ta vibracia-zvuk je vyraznejsi ak je auto v zatahu, cim vacsi je pozadovany vykon tym vyraznejsie sa to prejavuje. Napadli ma silentbloky motora a pripadne kardan, planujem to skusit bez karadanu a uvidi sa... Upraveno Duben 13, 201510 r od Martttin
Duben 28, 201510 r Autor Tak jsem nechal zkontrolovat v servisu poloosy a vše je v normě. Ještě jsme zkoušeli vypnout ESP, ale tím to také není. Marttine, máš pravdu v zátahu jsou vibrace výraznější. Jak jsi pokročil s tímto problémem? Vyzkoušel jsi to už bez kardanu? A jaký je výsledek?
Říjen 4, 20159 r Autor Včera jsem vpředu provedl výměnu ložisek(celý náboj), když jsem měnil kotouče a destičky a to vrnění při přejezdu houpáku je tam stále, tak fakt už nevím, čím to je. Je fakt, že se mně teď zdá auto tišší. Ta stará ložiska byla také zralá na výměnu, možná trochu hučela(připisoval jsem to pneumatikám, i když ty co tam mám tak jsou docela hlučné). Po vyndání se rozpadly a kuličky se koulely po zemi . Nicméně problém trvá, tak se s tím asi budu muset smířit. Nebo má někdo nějaký nápad?
Prosinec 21, 20159 r Hoj, tak len maly update- vymena silenblokov motora a prevodovky nepomohla. Ten na prevodovke bol sice trochu volny, ale vymena na spominany problem vplyv nemala. Vibracie su tam stale, cim dalej tym sa mi to zda horsie. Co som si teraz v zime vsimol, su vyraznejsie ked sa auto zohreje. Ja mam obavu, ze by to mohlo mat nieco spolocne s prednym diferencialom + kardanom. Obroti prednokolke je na 4x4 samozrejme aj 'vyvod' na kardan, pri prejazde hupakom sa cely motor nadzdvihne a tym sa mierne zmeni aj poloha diferencial - kardan. Tiez som si vsimol, ze mi mi ide niekde z tejto casti taky drncivy zvuk v pripade, ze je auto v pohybe a to co i len najmensom. Priklad - dochadzam na krizovatku a pri vymacknutej spojke pocujem ten zvuk z oblasi diferencialu az pokial totalne nezastavim. Takze mam obavu, ci to nebude nejake lozisko v prednom diferencialy. Prevodovka (bez diferencialu) bola pred cca 2 rokmi u p. Sixtu na opravu ulozenia loziska (znamy problem so 6q prevodovkou) a ten povedal, ze prevodovka je ok. Hold 400 000km robi svoje... Mna stale limituje najst si cas nato sa do toho zavrtat....
Prosinec 27, 20159 r Ano, u mna zimne+letne, teda usudzujem, ze nato nemaju vplyv. Viac sa to prejavuje, ked sa auto zahreje, resp. subjektivny pocit je, ked sa prevodovka+diferak zohreju na prevadzkovu teplotu.
Leden 11, 20169 r Vonkajsi alebo vnutorny? Inak mam pocit, ze to je vyraznejsie, ak auto povedzme prechadza lavotocivou zakrutou, ked sa auto odklana na pravu stranu Upraveno Leden 11, 20169 r od Martttin
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.