Přejít na obsah

Sterace bezi kazdy jinak


lososjun

Doporučené příspěvky

Vazeni, chtel jsem pri namraze ocistit sklo a vyklopit sterace od skla, ale diky kapote to neslo, tak jsem je dal rucne do vyssi polohy a sklo ocistil. Potom jsem sterace vratil do puvodni polohy. Bohuzel od te doby mi sterace jdou kazdy jinak. Hlavne ten u ridice jde kolikrat az za sloupek a zastavi se uprostred skla. Mam pocit, ze jsem strhnul nejake ulozeni, nebo jsou jen povolene. Pokud byste meli nejakou radu co s tim budu rad. A samozrejme i radu jak mam zvednout sterace od skla/ vadi mi tam kapota

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servisní poloha stěračů je v návodu na obsluhu a s tím problém myslím stačí zajet do servisu a říct jim že nečteš návody a urval sis uložení a oni už tě zkásnou :D

edit: buď jsou táhla v pr... nebo si pootočil stěrač a tím pádem srovnal do latě to tísicihranové uložení ramínka na ose.

Editováno: , autor: Supermarine_Spitfire
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsazení ramínka na hřídel má velké tření axiálně, ale uložení ramínka na hřídeli je hodně jemné takže ho radiální silou umocněnou pákou ramínka strhnul. Tolik fyzika :D ale vlastní zkušenosti vím, že se dá velmi lehce strhnout.

Editováno: , autor: Supermarine_Spitfire
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem sterace povolil, stahnul (nebylo potreba stahovaku - jen se musi stahovat v ose  hridele), ocistil ulozeni (bylo trosku zoxidovane). Pak jsem videl ten slavny tisicihran.Myslim, ze tam plni funkci pouze pri ukladani a nastaveni pozice steracu pri montazi. Je tak jemny, ze nemuze zvladnout fyzickou namahu. Poradne jsem dotahl a vse je OK.

Timto Vam i dekuji za pomoc a napady ci navrhy

Editováno: , autor: lososjun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim, ze tam plni funkci pouze pri ukladani a nastaveni pozice steracu pri montazi. Je tak jemny, ze nemuze zvladnout fyzickou namahu.

jezdim 25 let a jeste jsem z auta nikdy ramena steracu nesundaval.Takze si myslim, ze je to jedno.

Nic ve zlým ;) Ale když jsi ty stěrače ručně rval nahoru tak jsi zřejmě taky jen myslel, takže bych s tím myšlením byl opatrnější. To drážkování je na kuželu a dostatečně zvládá zdravou funkci, pokud se ale za něco bere silou už je to o něčem jiném a 25let je sice dlouhá doba ale Murphyho zákony samozřejmě fungují na vysoké procento úspěšnosti :D btw jakže by to droboučké drážkování podle tebe pomáhalo  při montáži?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

treba na nastaveni pozice?

Kdyz jsem ty sterace "rval" nahoru, tak to slo celkem lehce. Byly pravdepodobne volne. Za druhe jsem nepredpokladal, ze budou usazeny na tak jemnem vroubkovani. Nicmene osa steracu je do konusu, takze utazenim matic si to sedlo.

A jeste jednu vec: U vsech aut, ktere jsem mel nebyl problem s vyklopenim steracu v nulove poloze.

Jsem ted o neco chytrejsi a prosim uz nerozebirejme to, jak jsem blbej. To vi stejne nejlip moje zena.

Editováno: , autor: lososjun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...