Přejít na obsah

Mazání - Škoda Octavia II 2,0 TDI 103KW BMM


Doporučené příspěvky

Zdravim, řeším tady jeden problém s mazánim na výše uvedeném vozidle. Motor vařil vodu. Po sundání hlavy jsem zjistil, že se musí na hlavě opravit sedla na PD vstřikovačích a jsou vydřené kluzné pouzdra na vačce, zdvihátka atd., po opravě hlavy a nastrojení vše v pořádku, až na značné pískání turba. Pro jistotu jsem změřil tlak na na mazání turba a ejhle problém!!!! mazací tlak na volnoběh 3,8 BAR !!!! Nic méně jsem změřil tlak ještě na jímce oleje (čidlo mazání) a tlak na volnoběh 4,0BAR !!! Po zatížení motoru cca 2500ot mazání stále 4,0 BAR. Chámu že je to špatně kvůli vačkám atd., ale řešil už někdo z vás čím je to způsobené???? Zřejmě přepouštěcím ventilem na čerpadle. Dá se to opravit, nebo se musí vyměnit ????

 

Díky za názor

post-76766-0-06034100-1423742468_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
V 13. 2. 2015 na 22:35, Marek Szeliga napsal:

Na tachometru je 168789,  ale je to stočený, nevím o kolik, protože je to vymazaný ze všech jednotek. |Správný tlak na volnoběh by měl být 0,85bar při 2000 ot = 2,5 bar a na max výkon 7 bar. Já ten tlak mám pořád stejný  3,8 až 4,2 max.

Jak jste to nakonec vyresil byl to pretlakac dole na cerpadle ? Nebo nejaky jiny problem neni mi to schopny ani natlacit hydra uz jsem z toho vyrizenej auto jsem koupil havarovany s tim ze si udelam plecharinu mezi tim co zahucelo asi 11tis do motoru par problemu vyreseno ale jak to neni schopny natlacit tak to pocvakava a v nizkych otackach nez se to sebere tak to rechta jak to neni schopny vymezit vule mezi vackou a ventilem prosim o radu diky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Chlapi chci se zeptat,na octave bmm 103kw mi sem tam vyskoci chyba na maxidotu nizky tlak oleje vypnout motor bla bla bla klasika,ale mito rozsviti a hned zhasne a nesviti mi ani kontrolka  utoho na budikach jen maxidot to napise a zhasne a nic..jedu dal uz sem stim takhle najel neco a vklidu vse,ted hl budu resit pribyvani oleje videl bych to na tandem,nebo mate skusenost jak rozlisit jestli to delaji vstriky nebo cerpadlo??najeto 340tis spis vic neco stoceno,ale motor krasne chyta tichy vstriky neklepou auto nekouri vubec proste vse vpohode.

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...