Přejít na obsah

Tlacenie vzduchu z nalievacieho otvoru oleja


maybe25

Doporučené příspěvky

Uff, tak do toho sa sam asi nedam, hlavne netusim ako by som vyhodnotil, ci je nutne tu hlavu zrovnat. Bude to ranec, ale ked uz bude musiet olej von teraz, mal by som uz riesit aj vyssie zmienenu vec mazania... A co sa tyka prveho scenara od SUPa, ked uz hlava pojde tak ci tak dolu, predpokladam, ze dam skontrolovat aj zdvihatka koniky a vsetko okolo toho... nevedel by si odhadnut kolko ma vyjde to? Ja len, ze ked uz ma ma trafit tak poriadne a najednou :-D a nie postupne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uff, tak do toho sa sam asi nedam, hlavne netusim ako by som vyhodnotil, ci je nutne tu hlavu zrovnat. Bude to ranec, ale ked uz bude mdomluvilej von teraz, mal by som uz riesit aj vyssie zmienenu vec mazania... A co sa tyka prveho scenara od SUPa, ked uz hlava pojde tak ci tak dolu, predpokladam, ze dam skontrolovat aj zdvihatka koniky a vsetko okolo toho... nevedel by si odhadnut kolko ma vyjde to? Ja len, ze ked uz ma ma trafit tak poriadne a najednou :-D a nie postupne...

hlavu musíš srovnat vzdy kdyz ji sundas, at sedne. Pak dat hlavu urcite natlakovat, vis prd jestli tam neni nekde u saciho ventilu a vyfukovyho prasklinka kterou bys okem nepoznal. mozna bych se domluvil s vyse zminovanym pavlem, motory od koncernu dela 20 let a 2.0tdi ma zmaknutej do sroubku. Ten by ti dovedl zaridit komplet s tim, ze bys vybral fakt machra a spolehlivyho cloveka. Hlavne ti vyresi za 3500 i vyvazovaky a nazdar. Vem si, ze nekam budes muset jet a nedojedes. V cizine. Hezky odtah, modul za 30 tis a hotovo. Tam nejaky takovy opravovani a nadstavovani tvrdokovem neznaji.

To umi jen goldn ček hende :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Best bír híír, o tom nepochibuji,

problem je skor ten, ze odomna je pan pavel 750 km a take nieco na pockanie asi tazko da, myslim na tu hlavu tu hriadel vraj zmakne na pockanie, klobuk dole btw... Takze tu hlavu budem musiet riesit zrejme doma a do CZ mu poslem modul a zatial budem jazdit ako sa na vychode vravi: " na piskacom harčku" (piskaci hrnek, pre menej zdatnych :-D) zajtra skocim do servisu nech to popocuva odborne ucho a dohodnem sa na moznostiach a cene... snad ma nepicne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak bol som v servise. Nevyzera to dobre, olej je vsade mozne, podl vekom ventilov, okolo olejovej vane, na spojnici motora a prevodovky (ale tam je motorovy nie prevodovy), na spojoch tlakovych hadic od turba, zatial mi vymenili tesnenie pod vekom ventilov, a udajne vycistili tie tlakove hadice zvnutra a odmastnili motor, mam s tym jazdit aby zistili ci to bolo len otecene alebo su dalsie uniky. Za vycistenie tlakovych potrubi budu chciet 100€(zatial som neplatil, mam s tym pojazdit...), tak mi to kurnik neslo do hlavy, co do pr..ele stoji 100€ na vycisteni, tak som to doma cekol ako to vycistili odpojil som prvu hadicu od intercoolera smerom hore k saniu a kopa oleja, oblial ma pot, ze to je pruser ked po 10km jazdy plne potrubie oleja, ale skusil som to rozobrat, vycistit, pojazdil som zhruba 15 km odstavil pozeram, a ciste ako lusk, tak mam pocit ze ma odrbkavaju... nechapem co na tom stoji 100€ ked to ani nie je poriadne vycistene... zajtra idem "konzultovat"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

turbo tlačí olej každé jen prostě některé časem více některé méně dle stavu..... Jinak se jich přesně zeptej co vyčistili atd.... 100Éček je 100Éček a neleží na cestě... každopádně nejvíce oleje by tam mělo být po velmi rychlé jízdě čili co nejvíce vytáčení motoru když turbo tlačí maximální tlak.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taak som to dal dnes nas5 do servisu, uniky okolo turba su vraj celkom v norme, horsie okolo prevodovky, takze prevodovka von, pretesnit ak bude nutne tak maju menit gufero na klukovke (tak mi bolo vysvetlene, zatial som to nevidel takze neviem presne co a ako), vanu daju dole aby pretesnili aj tu (to sa uz zrejme pustim do toho sesthranu), len praca v servise okolo 420€. To fucanie vzduchu ide momentalne na druhu kolaj, utesnime a uvidime co bude nasledovat... Najskor to, ze po statniciach pojde z domu von... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i nad tym som uz rozmyslal, len odkial vezme clovek zaruku, ze ten motor bude lepsi?? uz som to raz urobil na motorke a ako sa hovori u nas "ligol som kefu"... a nakoniec z toho boli len dalsie a dalsie patalie... hlavne ze u tych 2.0 TDI si clovek fakt nemoze byt isty... asi to utesnim nech z neho netecie a pojde na predaj nech do toho nemusim dokola investovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno, modul s vyvazovakmi je vonku, hriadel so sesthranom na ceste do CZ na repas, (btw vobec nevyzeral okusany, alebo sjety, asi ho uz niekto menil...) prevodovka nemusi ist dole, nakolko to gufero je vraj fajn, problem bol vraj vo vani, chybali tam 2 sruby a tieklo to niekde tam, asi nejaky lenivec to tam nedal nas5 ked sa v tom uz sparal (mozno prave pri vymene sesthranu), co sa tyka tej hlavy a tych zvukov, vraj na tlakovanie hlavy musia proste dat cele dole a poslat do specializovaneho servisu kde to natlakuju a porentgenuju aby zistili nejaku vadu, to dychanie vraj skontroluju, ale ze si s tym nemam robit tazku hlavu a ani z tych zvukov, tie motory su vraj proste hlucne... tak neviem no, mozno prilis stresujem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...