Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

co vím tak to jsou legálně koupená auta a rozebraná na díly.Jedná se o mustery,předváděčky,testovací vozy,atd.Určitě na tím vydělají víc než za auto v celku.

Vloženo

co vím tak to jsou legálně koupená auta a rozebraná na díly.Jedná se o mustery,předváděčky,testovací vozy,atd.Určitě na tím vydělají víc než za auto v celku.

 

Tak to je  :kol-47:

Vloženo

Ano , je jich hodně, osobně navštěvuju takove vrakoviště , kousek od Bielska-Białej, Ti vicemene kupujou prave predvadecky, jeta auta rekneme z  otorem na odpis, firemni vozidla, testove vozy, dokonce i nektere prototypy, ty pak rozebiraj , rozprodavaj na dily. S tim že akorat Ti se orientujou spiše na Fiat a Opel, ovšem to nic neměni na tom že k autum přichazeji legalni cestou.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dneska jsem jel kolem vyškova jak je tam tam odstavná plocha kde trenují policajti zastavovaní vozidel. Tolik obouchaných aut jsem snad nikdy neviděl. Takže bych se nedivili kdyby vzali služební auta s nulovou hodnotou, tam si na nich nacvičí zastavování vozidel a obouchaný to pak jde do aukce. Tihle to koupí, rozeberou a nepoužitelné zlikvidují, použitelné nabídnou k prodeji. opět vše legálně...

Vloženo

Tihle ale nic obouchanýho neprodávaj - na fotkách je vidět, že všechny plechy jsou netknutý.

Ptal jsem jsem se na to známýho, zdrojem jsou skutečně ověřovací a propagační série, jsou to kvanta aut, která prý nelze přihlásit do provozu.

Vloženo (editace)

Z ověřovací série by mělo všechno jít do šrotu a né do provozu. Zajímalo by mě kdo na svá bedra ze zákona bere odpovědnost za výrobek, když se něco stane, tož asi tak ! (Ten pojem pro neznalé není o reklamaci výrobku, ale když dojde vlivem jeho používání např. k újmě na zdraví, smrti atd. každá firma s ISO certifikátem se musí těchto zásad držet)

Editováno: , autor: dick
Vloženo

těžko říct, to že certifikaci nemá celek, ještě nutně neznamená, že ho nemá konkrétní díl. Také nevím jaká je přesná terminologie, ale těch předsérií je několik. Jednak se produkují vozy pro testování, jednak se testuje samotný výrobní proces, pak se dělá série vozů pro propagaci....- údajně se jedná o minimálně stovku.

Vloženo (editace)

neznamená,že firma co likviduje odpad taky má ISO a pokud odpad přeprodá dál a ten to pošle dál a pak se to objeví na netu na náhradní díly? a ten člověk se nemusí řídit ISO, ten prodává dveře ,ne celé auto s homologací

Editováno: , autor: azriel
Vloženo (editace)

Neslovíčkařit prosím. Bud ty díly mají jít, a také jdou kontrolovaně do šrotu. Nebo jsou nějakým způsobem vráceny zpět do provozu, což je pro mě z hlediska bezpečnosti naprosto nepřijatelné a z ověřovací, testovací série naprosto vyloučené. Je jasné, že se zase najde argumentista např. s tím, co mohou způsobit dveře. I ty mají vyztuhy-prvek bezpečnosti, a o věcech do motoru, náprav, řízení ani nemluvě.

Editováno: , autor: dick

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...