kajšmentke Vloženo 19. Duben 2015 Sdílet Vloženo 19. Duben 2015 viem, že tento ventil sa stará o takzvané "komfortné zdochínanie motora". menil som si hadičky okolo toho ventilu (N75?) čo reguluje turbo. okolo ventilu pre EGR som nemenil, nakoľko EGR mám odstavený. bohužiaľ, nejako sa mi podarilo vytrhnúť hadičku z EGR ventilu, ktorá šla do N239. teraz ju neviem nastoknúť na EGR ventil. nemám teraz prachy na nový EGR ventil, odpojil som N239, hadičku od ventilu pre EGR som upchal, konektor je odpojený. motor vydáva čudesné zvuky a dosť trasie pri vypnínaní. ja len, či je tento ventil kritický, alebo motoru takéto vypínanie nevadí? za odpoveď ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 20. Duben 2015 Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 (editace) je to ventil na zdochinaciu klapku ked je odpojena tak motorom po vypnuti zatrasie.docasne ho mozes mat odpojeny Editováno: 20. Duben 2015, autor: sparco gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajšmentke Vloženo 20. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 zdochínacia klapka = škrtiaca klapka? lebo nejaká klapka je aj v EGR ventile ... odkedy som odpojil EGR ventil, tak to tiaslo pri vypínaní trochu viac ako predtým, no teraz je to už trasie dosť. musím rýchlo zohnať nový ventil a asi kúpim aj nový N239, predsa len, auto má už cez desať rokov ... díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Paulie_cz Vloženo 20. Duben 2015 Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 Ta zdechací klapka je součástí egr ventilu. Když auto čipuješ/upravuješ zaslepuje se - a softwarově vypíná. Zdechací klapka je ale pořád funkční. Někteří v domnění, že to ještě víc vytuní, místo egr dají trubku (za 2000kč..), a pak se to při vypínání třepe jak drozdovy řit. Nicméně znám nějaké takové lidi, a ještě se jim motor nevysypal. Z toho vyplývá, že na tu výměnu nemusíš extra spěchat. Nicméně bych ho časem vyměnil, už jen z důvodu komfortu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajšmentke Vloženo 20. Duben 2015 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 aha, už rozumiem, prečo mi aj predtým viac triaslo motor pri vypínaní. už keď som kúpil auto, na tom EGR (na tej plastovej časti, čo sa hýbe) som si všimol sťahovací pásik. po odstavení EGR som skúšal, či sa tá plastová časť hýbe. pri štarte ani vypnutí motora sa ani nehla. hadička prepájajúca N239 a EGR bola cca. v strede natrhnutá. zrejme preto to začalo klepať. asi som tú hadičku nechtiac odfajčil, keď som zaslepoval EGR ventil ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.