Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

viem, že tento ventil sa stará o takzvané "komfortné zdochínanie motora".

menil som si hadičky okolo toho ventilu (N75?) čo reguluje turbo. okolo ventilu pre EGR som nemenil, nakoľko EGR mám odstavený.

 

bohužiaľ, nejako sa mi podarilo vytrhnúť hadičku z EGR ventilu, ktorá šla do N239. teraz ju neviem nastoknúť na EGR ventil.

nemám teraz prachy na nový EGR ventil, odpojil som N239, hadičku od ventilu pre EGR som upchal, konektor je odpojený.

 

motor vydáva čudesné zvuky a dosť trasie pri vypnínaní. ja len, či je tento ventil kritický, alebo motoru takéto vypínanie nevadí?

 

za odpoveď ďakujem

je to ventil na zdochinaciu klapku ked je odpojena tak motorom po vypnuti zatrasie.docasne ho mozes mat odpojeny

Upraveno od sparco gti

  • Autor

zdochínacia klapka = škrtiaca klapka? lebo nejaká klapka je aj v EGR ventile ...

 

odkedy som odpojil EGR ventil, tak to tiaslo pri vypínaní trochu viac ako predtým, no teraz je to už trasie dosť.

musím rýchlo zohnať nový ventil a asi kúpim aj nový N239, predsa len, auto má už cez desať rokov ...

 

díky

Ta zdechací klapka je součástí egr ventilu. Když auto čipuješ/upravuješ zaslepuje se - a softwarově vypíná. Zdechací klapka je ale pořád funkční. Někteří v domnění, že to ještě víc vytuní, místo egr dají trubku (za 2000kč..), a pak se to při vypínání třepe jak drozdovy řit.  Nicméně znám nějaké takové lidi, a ještě se jim motor nevysypal. Z toho vyplývá, že na tu výměnu nemusíš extra spěchat. Nicméně bych ho časem vyměnil, už jen z důvodu komfortu...

  • Autor

aha, už rozumiem, prečo mi aj predtým viac triaslo motor pri vypínaní.

už keď som kúpil auto, na tom EGR (na tej plastovej časti, čo sa hýbe) som si všimol sťahovací pásik.

po odstavení EGR som skúšal, či sa tá plastová časť hýbe. pri štarte ani vypnutí motora sa ani nehla.

hadička prepájajúca N239 a EGR bola cca. v strede natrhnutá. zrejme preto to začalo klepať.

asi som tú hadičku nechtiac odfajčil, keď som zaslepoval EGR ventil ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.