rennesis Vloženo 7. Květen 2015 Vloženo 7. Květen 2015 Ahoj, mám 1.4 TSI (103). Když zaparkuju na kopci, nechám jedničku bez ruční brzdy, auto zhruba po 10s vždy popojede (asi se protočí válce) a zase 10s stojí.. Má s tím někdo zkušenost, případně může to někdo třeba ověřit po cestě z práce? :-) .. Do servisu jsem objednanej na příští týden, ale nerad bych, aby mě jako tradičně odbili, že je vše v pořádku. Nechci zakládat další téma, ale mám ještě jeden dotaz k turbu - při nastartování studenýho motoru a vytočení plynu do cca 2000-2500 otáček je slyšet silně svištění turba jako ze stíhačky.. Zvuk se pak projevuje i při poklesu otáček jako bych měl namontovanej blow-of-ventil.. Motor v týhle situaci přidává dost plyn, na dvojku to táhne víc než obvykle. Nejedená se ale o extrémní mrazy - při stání v cca 18°C na sluníčku.. Ujedu 500m a zvláštní zvuk se vytratí. V servisu se to tak špatně bude dohledávat, protože když už tam přijedu, zvuk bude pryč (řešit to budu parkováním přes noc). Chtěl jsem slyšet váš názor.. Díky Citovat
bicista Vloženo 12. Květen 2015 Vloženo 12. Květen 2015 jj to znam, to jsem mel taky, bez rucky ani ranu, bych taky nemusel auto najit a nebo vozit klín )) hold myslim nizka komprese ve valcich. S piskanim turba jsem problem nemel. Citovat
McMatej Vloženo 12. Květen 2015 Vloženo 12. Květen 2015 Při vypnutém motoru a zařazené rychlosti nedrží auto "zabrzděné" komprese, ale tření v motoru. Komprese respektive tlak ve válcích žádný není - neudrží se tam. To je na velkém kopci normální. Zpátečka není víc do pomala než 1. (na Fábiích 1. 3,455, zpátečka 3,182) Při pootáčení se vypnutého motoru může přeskočit rozvodový řetěz, obzvlášť když se motor pootočí v proti směru správného směru otáčení. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.