jara10 Vloženo 14. Květen 2015 Vloženo 14. Květen 2015 Zdravím obracím se s dotazem. Zhruba před půl rokem mi lehl startér byl poslán na repas a pak byl na delší dobu klid. Asi měsíc zpět jsem chtěl nastartovat a startér nesepl. Po druhém pokusu auto normálně nastartovalo a až do včerejška vše ok. Včera byl to cca 3 start ten den opět nešlo nastartovat. Tentokrát pomohlo až roztlaceni. Netuším čím by to mohlo být. Auto je 1.9 TDI a po repasi startéru najeto zhruba 10ts. Díky za rady Citovat
obrbaz Vloženo 14. Květen 2015 Vloženo 14. Květen 2015 Pokud ve startéru cvakne ale neroztočí se tak je nejspíš vadná vysunovací cívka, je v ní spínač hlavního proudu do startéru, kontakty se rády opalují Citovat
jara10 Vloženo 15. Květen 2015 Autor Vloženo 15. Květen 2015 Díky, ale proč 100 krát nastartuje a pak jednou ne, případně jednou neotoci a na další pokus jo. Je mi to divný Citovat
MarkusDelRey Vloženo 21. Červen 2015 Vloženo 21. Červen 2015 Starter nieje az tak zlozity drzia ho dve dlhe skrutky, pred mesiacom sme rozobrali ten nas bol tam pekny bordel z uhlikov a bol suchy bez maziva cize pekne chrapotal a cievka nevysuvala valcek, ako bonus ten mosadzny vodic bol tak zaoxidovany doslova odhnil tak som splietol dva vodice z velkych uhlikov ktore sme doma nasli a pekne naletoval na velkej sticnej ploche koli prudu Citovat
obrbaz Vloženo 21. Červen 2015 Vloženo 21. Červen 2015 Na tom není nic divnýho, jen se prostě jednou ten spínač spojí a podruhé ne. Pájení rozhodně nedoporučuji, cín se na zátěžové spoje používat nemá protože při větších proudech se rád vyhřeje. Používá se buď mechanické spojení nebo se boduje. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.