Publikováno Květen 31, 201510 r Zvažujem vymenu gum 225/40 R18 (Conti SportContact 2) za Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, Pirelli P Zero alebo Michelin Pilot Sport... Mate niekto skúsenosti s nimi? Upraveno Červen 1, 201510 r od PistaTT
Květen 31, 201510 r jestli neplánuješ ject na okruh, tak klidně vem ty goodyeary. pirelli a michelini neznám. ještě se mrkni na dunlop maxx RT nebo bridgestone potenza S001. Upraveno Květen 31, 201510 r od kokta7
Květen 31, 201510 r Autor Potenzy ma kolega. Je na tom zhruba rovnako ako ja s conti sc2... Pozerám, ze som to dal do ineho vlakna ako som chcel... Pawouk, presunies to prosim do vlakna "Original RS III pneu z vyroby"? Upraveno Květen 31, 201510 r od PistaTT
Květen 31, 201510 r Muzu jednoznacne doporucit Dunlop SportMaxx RT, presel jsem na ne z letnich Continental Sport Contact 5 a byl jsem unesenej. Jsou krasne tiche, nizsi spotreba a vyborne drzi v zatackach! Ty Michelin bych nedaval, pokud to opravdu nechces brat na okruh, protoze se rychleji sjizdi... Na ty GoodYear jsem taky koukal, ale nakonec jsem vzal Dunlop a naprosta spokojenost.
Květen 31, 201510 r Pozerám, ze som to dal do ineho vlakna ako som chcel... Pawouk, presunies to prosim do vlakna "Original RS III pneu z vyroby"? Tohle si zaslouží samostatné vlákno. Takže...je založeno.
Červen 2, 201510 r Můj otec je měl a celkem děs a bída .... najeto na nich cca 20tkm a jsou na minimu. Říkal že už je nekoupí.
Červen 2, 201510 r Tohle nemuzu uplne soudit. Gumy mam na aute 3 mesice a dokud jsem je nevzal na okruh, tak nic neubylo a byly porad jako nove. Nedavno jsem ale byl cely den na okruhu a to si vyzadalo -2mm, coz mi neprijde nic tak hrozneho. Kamarad mel na BMW m135i ty Michelin a skoncil -3mm. V beznem provozu bude opotrebeni urcite nad prumerem
Červen 2, 201510 r Kokta vím že asi trošku mimo mísu ale má to na 1.6 TDI 77kW. Nicméně gumy to jsou furt stejné a na RS bych předpokládal menší výdrž při ostřejší jízdě na coz je RS ,,předurčeno". Jinač teda otec není žádný divočák víceméně předpisová jízda, občas rychlejší přesuny,80% jízda po okreskách a v městě, zbytek dálnice.
Červen 2, 201510 r Autor tu sa mi podarilo vygooglit tohtorocny test AutoZeitungu prave pre ten rozmer http://www.autozeitung.de/sites/default/files/pdf/2015/03/sommerreifen-test-2015-vergleich-tabelle.pdf a este celkom pekna stranka s aktualnymi testmi letnych gum v prehladnej grafike: http://www.motor-talk.de/news/alle-sommerreifentests-in-der-grossen-uebersicht-t5252025.html zial co sa tyka zivotnosti, tak pre R18 ju nejako neriesia... Upraveno Červen 2, 201510 r od PistaTT
Červen 2, 201510 r Autor Za letnú sezonu najazdim cca 30k. Rad by som aby sada vydržala aspon sezonu...Na okruh autom nechodím. Par krat som auto prevetral v klukatych kopcoch, kde gumy dostali trochu zabrať...No to je max par stoviek km...S conti sc2 som nemal dobre skusenosti so zivotnostou ani na 16" conti pc5 boli na tom este horšie. Asi skúsim tie Goodyearky. Upraveno Červen 2, 201510 r od PistaTT
Červen 3, 201510 r Já mám ještě originálni pneu z výroby (tuším Continentaly), ale jak je dojezdím, půjdu na 90 procent do Pirelli. Jsem na ně zvyklý a vyhovují mi (plus se podívejte na brzdnou dráhu v tom testu). Zkušenosti mám z předchozí verze RS a šestkového GTI. Upraveno Červen 3, 201510 r od ELXEL
Červen 3, 201510 r Ja přítě dám Matador Hektora jsou za 1888,- za kus tak je lehko po 20ti km vyměním!!! Znám lidičky co je jezdí na BMW a Audine a jsou spokojeni a vydrží stejně jako premiové pneu. http://shop.bestdrive.cz/polozky/matador-mp47-hectorra-3-225-40-r18-92y-tl-xl-fr-letni
Červen 3, 201510 r Autor Životnosť nie je zďaleka jedine kriterium. Pneumatiky su to jedine co spaja auto s povrchom vozovky. Niekto mozno pri svojej jazde nespozná rozdiely v jazde s Matadorom a Continentalom... Niekto to pozna... Rozdiel sa urcite prejavi v hraničnej situácii... A mozno bude znamenať rodiel medzi "uff" a "bum". Nehovorím, ze treba ist a kupit tu najdrahsiu gumu. Z lacnejších modelov sa asi da rozmýšľať hankook ventus s1 evo2... Aj ked tam je životnosť asi dost otazna...
Červen 4, 201510 r Ja mám na aute z výroby Dunlop SP Sport MAXX GT (225/40R18).... zatiaľ mám nabehaných 47 tis., na letných cca. 27tis.... a pneu ako nová. Dezén som meral pri prezúvaní a na každej pneumatike mám 6-7 mm. Je to výborná pneumatika, drží aj pri extrémnych situaciach....doteraz som bol veľký michelin - ista, a teraz vidím že sú aj iné podobne dobré pneumatiky! Vrelo odporúčam....
Červen 4, 201510 r ako su na tom so zivotnostou tie pirelli (predpokladam, ze ide o P Zero)? JJ. Vydržely mi vždycky dvě sezony, což je v mém případě 20 - 25 tisíc kilometrů (odhadem, neměřil jsem přesně, kolik dám na letních a kolik na zimních). Nutno podotknout, že gumy měním, když uznám za vhodné a ne až když se začnou blížit k zákonnému limitu, někdo by na nich třeba ještě jezdil.
Červen 4, 201510 r Ještě bych podotknul, že hrozně záleží, kde člověk jezdí. Pokud je to po dálnici, tak vydrží mnohem víc. A samozřejmě záleží taky na stylu jízdy každého soudruha :-D Jinak gumy jsou jedna z věcí, na kterých odmítám šetřit, chci to nejlepší, protože nic jiného mně na silnici nedrží.
Červen 4, 201510 r Každá guma (neberu čínu) musí splňovat učitej standart normu jinak by ji neschválili do prodeje!!! A potom už nejvíc záleží na tom co sedí za volantem a pokud je to bezmozek tak mu nepomůže ani ta nejlepší guma!!! Nemluvím o nikom konkrétním pouze všeobecně! Takž mě nelynčujte!!! A osobně jsem již vyzkoušel gumy v celém cenovém spektru a největší rozdíl jsem vždy poznal v hlučnosti! Upraveno Červen 4, 201510 r od kačer
Červen 4, 201510 r Autor Takze sa spoliehas na plnenie ktovieako starej normy, ktoru stanovili nejakí úradníci...Odporúčam pozriet si výsledky testov v základných disciplinach - brzdenie na suchu a mokre. Tam kde špičkové gumy uz zastavili, tak lacne gumy este idú 20+ km/h. Myslim, ze nemecky autobild mal minuly rok takto v jednom teste 50 rôznych modelov letných pneumatik. Ak to niekde nájdem, zavesim to sem...
Červen 4, 201510 r Autor takze tie vysledky asi losuju? Netvrdim, ze tie testy su 100% objektivne, no brzdnu drahu proste neoklames... ano mozu s apokusit s "preferovanou" gumou urobit meter k dobru aby ziskala o 2 body viac... ale to je tak asi vsetko. OK, asi trpim placebo efektom, lebo mna auto na kleberoch, savach alebo matadoroch proste neposlucha tak ako auto na pirelli, conti alebo michelin. (pri michelinoch sa zastavim, mal som davno na OIIFL na 15" diskoch michelin energy saver, po 70 000km som vyhodil 2 a tie dalsie 2 vydrzali na zadnej naprave este vyse 25 000... zivotnost bombova... no boli tvrde a hlavne na mokre bolo treba vyrazne opatrnejsie) prikladam teda este tych 50 vysledkov (r. 2011, rozmer 205/55 R16) EDIT - nasiel som este dalsi rozsiahly test brzdnej drahy 50 roznych modelov na suchu a mokre - r. 2014, rozmer 225/50 R17: http://www.autobild.de/artikel/sommerreifen-test-2014-225-50-r-17-4946593.html Upraveno Červen 11, 201510 r od PistaTT
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.