Jump to content

PistaTT

Uživatel
  • Content Count

    677
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

106 Excellent

2 Followers

About PistaTT

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,894 profile views
  1. PistaTT

    Tlačidlo Štart/Stop

    zopnutie startovacieho buttonu az na druhy pokus sa zacina objavovat aj u mna a uz celkom casto. hadam sa to nezacne prudko zhorsovat a nejako to prezijem do najblizsieho servisu (tak 3 mesiace). davat auto do servisu len kvoli takej prkotine sa mi nechce.
  2. PistaTT

    Vaše spotřeba

    s O3 RS combi TDI 184k 6° DSG som mal dlhodobu spotrebu 6,7 za cca 171 000 km. pred necelym rokom som presedlal na S3 sedan TDI 190k 7° DSG 4x4. dlhodobu spotrebu za prvych zhruba 45 000 km mam 7,0. detaily spotreby za obe auta mam linkovanu v obrazku v podpise
  3. PistaTT

    Canton sound system

    Musím vyskúšať
  4. PistaTT

    Vaše spotřeba

    navigacia (google ale aj ine) uz davno nepocita dojazdovy cas primarne podla maximalnych povolenych rychlosti. len teda tak naokraj. na trase s ETA 4:44 si ju predbehol o 6 minut... teda o zhruba 2%... statisticka odchylka... siel si proste normalne tempo, ziadne flakanie a zavadzanie. spotrebu mas brutalne dobru, takze to len tazko mohla byt nejaka razantnejsia jazda. (ked som RSe stupal na krk tak sa spotreba hocijako dostavala nad 8, pri razantnej jazde v horskych priesmykoch aj na dvojciferne cisla)
  5. PistaTT

    Vaše spotřeba

    sviznejsie tempo v horskych okreskach a serpentinach za 4.3??? to je oxymoron. aj ked pod sviznejsim tempom si kazdy predstavi nieco ine...
  6. PistaTT

    Android Auto

    Ja som Waze pre AA testoval par týždňov minulý rok, no potom už prišlo na Carplay. Mam však pocit, že ak to náhodou Waze už nemá, tak v dohľadnej dobe by malo mať.
  7. PistaTT

    KESSY a bezpecnost

    S kessy nosím kľúč pri sebe, no nevytahujem ho. V lete v taštičke, ktorá skončí v laktovke, keď je chladno v bunde. Tu mam 95% na sebe, no napr. na dlhé trasy v kufri. Kľúč je v dosahu auto naštartuje. Ak by však kľúč odpojil chip od napájania, tak sa môže stať popisovana situácia napr. na železničnom priecestí. Mne osobne sa odpaja ie batérie v kľúči nepáči. Sympatickejsie mi je riešenie Jaguaru - meria čas odozvy. Preposlaný signál sa nezmestí do časového limitu. Jednoduché a elegantné riešenie. Edit. bez zapnutých pásov sa neaktivuje start-stop
  8. PistaTT

    KESSY a bezpecnost

    Mne sa asi dva krát stalo, že mi start/stop vypol motor a následne nenastartoval a musel som štartovať ručne. Tzn. Zaradiť P, stlačiť brzdu a potom gombík. V tej situácii by som nechcel ešte hľadať kde mám kľúč (napr. v bunde v kufri). Asi nehrozí bezprostredné nebezpečenstvo, no niekde na frekventovanej križovatke nič príjemné.
  9. PistaTT

    Android Auto

    vsadil by som na CarPlay/Android Auto pre Waze. CarPlay urcite pouziva polohu z auta a mam pocit, ze uz aj AA to ma alebo bude mat v dohladnom case.
  10. PistaTT

    Výběr motoru

    Moja vlastná skúsenosť je, že s TSI proste nemôžeš radiť ako s TDI, lebo v nízkych otáčkach TSI proste nemá ťah. S 1.5 TSI skúsenosť nemám, no mal som niekoľko krát možnosť použiť Leona 1.4 TSI 125k s manuálom. Keď ho človek točil, tak to nakoniec nebol až taký lemroch. Ale potom to zas žralo. Za mňa 2.0 TDI 150k ideálny motor do oktavie, ak človek jazdí viac ako 20000 ročne a nejazdí prevažne krátke trasy.
  11. PistaTT

    Kódování funkcí na Superba III (VCDS)

    Predpokladám, že to umožní ACC ignorovať pomalšie auta v ľavom pruhu (defaultne ACC spomalí na rýchlosť auta idúceho pomalšie v ľavom pruhu)
  12. PistaTT

    Škoda Connect

    zemegula cervene svieti ak nema auto pripojenie k internetu (sim/wifi), pricom vsak niektore funkcie Skoda Connect ocividne vyuzivaju konektivitu cez eCall SIM. lebo v Skoda Connect vidim info o aute aj bez toho aby som mu daval extra konektivitu (ta je vsak potrebna pre infotainment online a mozno dalsie moduly) mozno blba otaszka. ako stare mas auto? neuplynul rok? (prvy rok je Skoda Connect aktivne, no potom je potrebne si zan platit)
  13. PistaTT

    Spotřeba Škoda Superb III 140kw

    Dlhodobá 7 l za 40 000 km. Sedan 4x4 7-DSG Málokedy som v aute sám. Väčšinou mám 2-3 ďalších ľudí v aute. Jazdný štýl skôr dynamický., režim DSG prevažne D. Rýchlosť bežnej jazdy - limit+20. http://www.fuelly.com/car/skoda/superb/2018/porubcan/808419
  14. PistaTT

    Kódování funkcí na Superba III (VCDS)

    Dobrý nápad... Keď už vie Ferda zacvičiť s ACC, tak mám otázku. Na S3 sa mi zdá rozostup príliš dlhý (odhadom 1,5 sekundy) pri nastavení najkratšej vzdialenosti. Mal som na pár dní možnosť vyskúšať Kodiaq RS a tam mi prišla vzdialenosť o trochu kratšia (subjektívny pocit). Dá sa nejako skrátiť tú vzdialenosť na S3?
×