tomi737 Vloženo 2. Červen 2015 Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 (editace) Zdravim vsetkych, po roku som som sa rozhodol, ze si zfunkcnim klimatizaciu v aute (Fabia I, r.v.2004, 1.2HTP, 47kW), teda vytiekla mi zo systemu napln cez poskodeny klimakompresor. Objednal som si novy vratane vysusaca, len niesom si celkom isty v niektorych krokoch pri jeho vymene a to: 1. Novy kompresor by mal obsahovat aj novy olej, ktory je treba pred jeho nainstalovanim vypustit? 2. Mozem na aute jazdit, aj bez chladiacej naplne (len s olejom v kompresore)? (do servisu, kde to plnia je to niekolko 10 km... ) 3. Vysusac menit az tesne pred naplnenim naplne? Vopred dakujem za rady Editováno: 2. Červen 2015, autor: tomi737 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Červen 2015 Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 1) ten olej tam určitě nech. Pokud by tam náhodou nebyl (pokud je nový, tak by ale měl být), naplnit 2) můžeš 3) vysoušeč můžeš dát rovnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomi737 Vloženo 2. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 Vdaka za rychlu odpoved , cez vikend sa pustim do vymeny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomi737 Vloženo 5. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 5. Červen 2015 Kompresor mi prave dosiel domov a zistil som, ze je mozne povolit 3 skrutky na jeho remenici a tym padom nedojde k rozkruteniu unasacej spojky a nasledne pohybu piestov vo vnutri. Tie dam na svoje miesto az pri vycisteni/naplneni klimy, aby bol novy kompresor zatial co najmenej zatazovany... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomi737 Vloženo 16. Červen 2015 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2015 Cez vikend som sa konecne dostal ku vymene kompresora a samotna demontaz a montaz noveho nebolo nic tazke. Lepsi pristup bol odspodu a nebolo treba demontovat alternator. Horse to bolo so samotnym vysusacom, lebo na jeho demontaz je treba rozobrat pomaly pol predku auta. Ja som to spravil trosku drastickejsim no rychlejsim sposobom, teda vyrezal som do plastu nad kondenzatorom otvor, aby tam bol pristup. Kedze nosnik zamku kapoty je zosrubovany s plastovym drziakom chladica, myslim ze mala kozmeticka uprava plastu nemoze vadit. Problem ale nastal s tym, ze pri pokuse o namontovanie noveho vysusaca sa tam nevosiel (asi bol navrhovany pre novsi typ kondenzatora s vacsim priemerom nadrzky). Kedze vysusac obsahuje gulicky, ktore pohlcuju vlhkost a stary aj novy nebolo problem rozobrat, tak som ich presypal do stareho... ved by to malo fungovat Dnes som dal vycistit a naplnit klimu. Vakuovy test nezistil ziadnu netesnost a po nastartovani a zapnuti AC, to krasne chladi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.