Říjen 11, 20222 r Autor Tohle mě vždycky bavilo, názory rozumbradů, jak do Superba 2.0TDI 110Kw je super motor a 1.4TSI 110Kw je slabej motor...
Říjen 11, 20222 r Náhodou ta 1,4 je super. Ale určite to nejde ako nafta, ma to slabucky krútiaci moment, vždy to treba točiť, a DSG je suché. Ale na bežné jazdenie bez zataze fajn. Keď to nalozis musíš to točiť a spotreba je ako na 2.0 TSI 206kW.
Říjen 11, 20222 r Hele, me ta 1.4 taky vyrazne pozitivne prekvapila. Mel jsem pred ni 3l atmosfericky 170kW sestivalec, a zadny velky pruser se proti nemu nekona. Superb je asi o 150 kg lehci, jak predchozi auto, takze i kdyz ma mensi vykon, tak pocitove pri beznem jezdeni zadny velky rozdil. V extremech ano, tam je slabsi, ale zase je tissi, a zere minimalne o tretinu az polovinu mene :-) Jedine, co me na te 1.4 negativne prekvapilo je, ze z kopce nejde brzdit motorem. Proste to nebrzdi, rve, a jede dal …
Říjen 11, 20222 r před 9 hodinami, dfga napsal: Náhodou ta 1,4 je super. Ale určite to nejde ako nafta, ma to slabucky krútiaci moment, vždy to treba točiť, a DSG je suché. Ale na bežné jazdenie bez zataze fajn. Keď to nalozis musíš to točiť a spotreba je ako na 2.0 TSI 206kW. Hele trasa Kladno - Piestany cca 400km plnej kufr cajku, 2 dospeli, 1 dite a detske kolo na zadni sedacce 😀 za 5,6 L/100km jizda podle predpisu, povetsinou na tempomat
Říjen 12, 20222 r V 11. 10. 2022 na 8:40, Martin Bednář napsal: Tohle mě vždycky bavilo, názory rozumbradů, jak do Superba 2.0TDI 110Kw je super motor a 1.4TSI 110Kw je slabej motor... Myslis ze obdobne sa to tyka aj nastupcu s rovnakymi parametrami,len 1,5TSI.....ja som do nej presadal z "modly! dizlovej 140kw stvorkolky a teda som pri nej ziadny nedostatok doteraz nenasiel....dokonca aj dlhodobou spotrebou som na tom velmi obdobne,resp rozdiel 0,3l v prospech dizlu za rozdiel ani nepovazujem.To ticho,ziadne vybracie,ovela nizsia vaha a s tym spojena lahkost na predok a lepsia manevrovatelnost mna osobne za volbu tohto motora stale presviedcaju.
Červenec 16Čvc 16 ahojte chcem ozivit temu trosku o postreh a skusenost .ja mam 200000 km a myslim si ze este dalsich 200 da. ziaden problem ziadna leniva krabica .mam moznost porovnat s 1.5 ale tou86kw tam je to horsie.oproti mojej 110kw. no aj auta su ine ja mam sup III kamos golf sportsvan .oba manual .na kamosovom tie 2 valce viac citim ako na mojom aute a aj pocit mozno je to odhlucnenim neviem.mne osobne vyp 2 valcou nevadi ked chcem a zameram sa viem ze ich odpaja ked si uzivam jazdu nereagujem na to a idem si.jeden postreh by som mal a chcem sa opytat a hodit do placu. zmena uprava riadacej jednotky na otacky? da sa to? nebude to hadzat pri 1500 ale od 1600/1700? ze na 1.5 sa da dokonca kablom aj natvrdo odpojit.no zvastom o karbonizacii a pod neverim lebo ja som skusal pri 180tis auto na tlak skusku na piesty a vsetko bolo v norme dokonca cez kameru sme kukali steny na valcoch a vsetko uplne v poriedku ziana karbonizacia. tu uvidim uz na vicku na dolievanie na olej ak by bola.vela mudrich hlav tu asi je . nechcem vyp odpajat tie 2 valce ale len ma zaujima ci sa to upravit na motore a cez co to ide odys?alebo vcds vdaka
Červenec 18Čvc 18 čo mam ja info tak či a kedy sa vypínajú valce je dane od požiadavky koľko auto pravé potrebuje Nm. čiže spojenie: ABS Motorovky ACC RJ prevodovky. Nepamätám si tie čísla ale je to okolo 75Nm a 1,5 DADA to ma nižšia a EVO ešte nižšie. https://www.topspeed.sk/novinky/motor-pride-valce/3009 takže je to na upravu motorovej jednotky, ale odisom ani VCDS to nepôjde na priamo. treba upravit FLASH. na 100%ti pomôžu rôzne Tuning firmy ktoré sa zaoberajú úpravou RJ. Úplne vypnutie by bolo asi najideálnejšie ale zase my si prišiel aj o brzdenie motorov v režime 2ch valcov. Daj info ak by si stým niečo podnikol a aký je výsledok.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.