Martin Bednář

Uživatel
  • Počet příspěvků

    965
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

182 Výborná

O uživateli Martin Bednář

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

1 192 zobrazení profilu
  1. Myslím, ze nebude. V Cine to maji Oktavky uz nekolik let a u nas stále nic.... Leda jako individuální dovoz.
  2. To vypadá nadějně
  3. Ferda: jako, že kodovanim se pak bude zobrazovat to menu s moznostmi nastaveni?
  4. Tak údajně beta Waze už je puštěná na AA. Osobně jsem ale nezkoušel...
  5. ?? Tak předpokládám, že když se někdo zajímá o výkon, tak má nějaké povědomí i o krouťáku. Co bych na tom neměl myslet vážně? Nenapsal jsem výkonově podobná, ale jízdně podobná. To je dost velký rozdíl. Konkrétně u Oktávky se ty motory liší právě tím výkonem - 22kW není úplně malý rozdíl. Krouťák je ale bohužel díky použité převodovce u 1.8 tsi vždy seškrcen právě na těch 250Nm a obecně je ten motor přidušený. Vlastně se pořádně rozjede až ve vyšších otáčkách, na rozdíl od 1.4 tsi. Btw. do Audi 1.8 tsi dávali se 140kW a 320Nm standardně. Nicméně ten motor pomalu končí (dávají ho aktuálně jako základ do A6 a prodeje jsou v řádech kusů). U Audi A4 1.8 tsi vypadla úplně, základ je 1.4 tsi a pak je už 2.0 tsi. U Kodiaqu už taky 1.8 tsi není a nahradili ho upraveným 2.0 tsi. Jak vidno sám koncern preferuje 1.4 před 1.8. Což možná opravdu může o její kvalitě něco napovídat. Byť se teď i 1.4 tsi začne nahrazovat 1.5 tsi.
  6. Je zajímavé, jak 1.8 opustila svoje drive takřka ikonické postavení. V O1 a S1 hrála 1.8T 110kW (O1 RS 132kW), roli luxusnější motorizace s bohatým dostatkem vykonu pro běžné jízdy. Podobně to platilo u O2 a S2 s 1.8 tsi 118 kW. Kupovali to fandové benzinu a příjemného svezeni. Ale překvapivě v O3 a S3 šla 1.8 tsi 132kW do ústraní. Určitě to neni špatný motor, nicméně jízdním projevem se mu 1.4 tsi hodně vyrovnává. Takže u O3 řada zájemců sáhla bud po 1.4 tsi, nebo šli rovnou do benzínového 2.0 tsi RS. A podobna situace je u S3. Nejvíc se z benzinu prodávají 2.0 tsi a pak 1.4 tsi. 1.8 hraje pouze okrajovou roli a jak pise Pawouk, moc zkušeností s ni k dispozici nebude. Za ústupem ze své dřívější pozice bych u 1.8 tsi osobně viděl kombinaci ceny a sníženého krouťáku u některých verzi na úroveň 250Nm, které dává i 1.4 tsi.
  7. Android Auto je aplikace, kterou bohužel zatim stale Google neuvolnil pro nas trh. Ale nainstaluje se úplně v pohode na jakýkoli Android 5 výše. Ke stazeni zde: http://www.apkmirror.com/?post_type=app_release&searchtype=apk&s=Android+auto
  8. Hlasitost AA nastavis tak​, že v momentě, kdy AA zrovna něco hlasi, tak upravis hlasitost.
  9. https://www.svetandroida.cz/waze-pro-android-auto-2-201705/#comments
  10. sk0d@: ještě jednou děkuji :-) Tuší někdo, co obnáší "Přídavné práce k inspekčnímu servisu" ? Jinak to je brutus - kontrola rozvodového řemene po 240000tkm - to si tedy věří :-)
  11. sk0d@: aha - v tom případě poprosím o 1.4 tsi - díky :-) Plzeňáček: vzduchový 90tkm mi fakt přijde hodně - měnil bych ho jako kabinovej, tj. po 60tkm, nebo 2 letech....
  12. Motorizace celkem nerozhoduje - náplně, filtry, atp. se mění bez ohledu na motorizaci. Nebo se nově určují servisní úkony dle motorizace?
  13. Btw. nepodařilo se už někomu sehnat, co obnášejí jednotlivé servisní úkony pro S3, tj. kdy je potřeba co měnit, atp.?
  14. Nejde. A kdyz nakopiruji link primo do Youtube, tak to pise Toto video nejde prehrat. Zkousim to tedy z telefonu a tabletu. Nejsem u pc.
  15. Pise mi to, ze prehrani je vlastnikem videa zakazano.