Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,

Jsem už docela zoufalý ohledně mého auta: superb 1,8T, rok výroby 2008, stav KM 150.000, servisovaný u škody.

Tento broblém jsem řešil i v servisu, bohužel mi nikdo nedokázal poradit i při načtení na pc.

 

-můj problém spočívá v nemožnosti nastartovat při ořátém motoru. Abych to blíže specifikoval: při bežné jízdě vše funguje jak má. Jakmile zastavím a Motor vypnu. Chci auto nastartovat chytne, ale plyn nereaguje a po cca 2 sec. zase chcípne. Po vychladnutí motoru lze zase nastartovat a vše reaguje. Zkoušel jsem Motor schladit pomocí vody a zase nebyl problém jej nastartovat. Tato zavada se mi přivodila letos a to až při vyšších venkovních teplotách. V chlladném počasí tento problém nemám. Když jsem hledal příčinu na internetu narazil jsem na možnost špatného čidla váhy vzduchu, které nelze na servisu pomocí pc diagnostikovat jako chybné, proto jsem váhu vzduchu odpojil. Na již zmiňovaný problém to bohužel nemělo vliv. Po ujetí 15km jsem zase po vypnutí motoru nemohl nastartovat(tedy nastartoval, ale hned to chcíplo).

 

Prosím o pomoc s daným problémem.

  • 2 měsíce později...

Ahoj, pokud problém stále přetrvává zkusil bych jako první metodu změřit kompresi ve válcích za studena a ve chvíli, kdy už nejsi motor schopen natočit (předpokládám provozní teplota). Pravděpodobně se Ti po ohřátí motoru někde vytvoří vůle. Něco obdobného mě potkalo u Mondea r.v. 1993, kde byla podpálená  sedla výfukových ventilů, tam to ale bylo způsobeno provozem na LPG. Chování motoru pak bylo velmi obdobné i na horách v -20°C chytlo na první otočení, ale po zahřátí už byl velký problém motor natočit, chytl třeba jen na 2-3 válce, kde komprese ještě byla dostatečná. Třeba to ale nebude tvůj problém, jen mě to po přečtení napadla jako první možná příčina ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.