Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

První musí přijít pryč sací potrubí je na imbusech potom svody se samotrnám turbem ty jsou na šteftech s matkou se šestihrannou hlavou.

Samo mít také odpojené mazání a hadičky od N75.

Hodně zdaru.

Vloženo
2GeOrGe: Davas vetsi turbo? ;)

Neee jen mi blbne a nez kupovat nove ,tak posledni moznost= vycistit ho..pak uvidime mozna z RS a taky vstriky + chip to by bylo goood.. :p .a kdyz ho pak dam zpet-nemusim nic nastavovat,ze?

Vloženo (editace)
2GeOrGe: Davas vetsi turbo? ;)

Neee jen mi blbne a nez kupovat nove ,tak posledni moznost= vycistit ho..pak uvidime mozna z RS a taky vstriky + chip to by bylo goood.. :p .a kdyz ho pak dam zpet-nemusim nic nastavovat,ze?

Koukam že máš autí ideálně stavěné na chip - jak už bylo řečeno - di do toho, ať turbo víc fouká ;)lol

Já mít fábii z tak nařachlym motorem tak du do toho bez váhání!

Většinu Fabií máš jen 1.2HTP, 14.MPi, 1.4Tdi(hrozný motory fuck ), nebo 1.4 16V - to sem měl v 3 dvéřový 106ce a eště to bylo íčko, i přes tak lehký auto to víc žralo než táhnulo :angry:

jinak turbo sem nikdy nevyndaval (na to mam lidi :D ) takže ti bohužel neporadim..

Ale o tom zvýšení "foukání" turba uvažuj!!! :palec2:lolB):);)B):D:t-_-

K tomu nastavování - pokud je to turbo sériové tak nic samozřejmě nastavovat nemusíš :palec2:

Editováno: , autor: The Driver
Vloženo (editace)
2GeOrGe: Davas vetsi turbo? ;)

Neee jen mi blbne a nez kupovat nove ,tak posledni moznost= vycistit ho..pak uvidime mozna z RS a taky vstriky + chip to by bylo goood.. :p .a kdyz ho pak dam zpet-nemusim nic nastavovat,ze?

K tomu čištění dílů - v 90% případů je to ztráta času! většinou si stejně v ničem nepomůžeš, jen se umažeš a zjistíš že to bylo k ničemu.

Kolik máš mimochodem najeto?

Editováno: , autor: The Driver
Vloženo

A jeste jedno varovani.... Bacha na kroutak. Spojka nedrzi a prevodovka taky ne.... Pocitej s tim, ze to pujde do p*dele.... Udelal jsem si chip a pak teprv jsem zacal myslet na nasledky.... takze to jeste uvaz.

Vloženo (editace)

Zas tak strasne bych to nevidel... Komercni chipy se delaji na unosnou hranici, advanced ;) ladeni jde vys ale jak rikaji majitele, zalezi jaxe s tim jezdi. Maji nekolik 10t km a v pohode. Vetsi ci oblozena spojka je samo nejlepsi.

2Driver: Zatim jsem nic necistil ale, ze by to bylo uplne na nic si nemyslim. Nepocitam-li cisteni vahy...

2Bowie: Ty mas prave ten komercni chip. Tzn. neco pod 320Nm, to je jeste v norme.

Editováno: , autor: thomasino
Vloženo
2GeOrGe: Davas vetsi turbo? ;)

Neee jen mi blbne a nez kupovat nove ,tak posledni moznost= vycistit ho..pak uvidime mozna z RS a taky vstriky + chip to by bylo goood.. :p .a kdyz ho pak dam zpet-nemusim nic nastavovat,ze?

K tomu čištění dílů - v 90% případů je to ztráta času! většinou si stejně v ničem nepomůžeš, jen se umažeš a zjistíš že to bylo k ničemu.

Kolik máš mimochodem najeto?

Fabka ma nejeto 60 000 Km..Poradne to musim promyslet a pak uvidim co a jak. ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...