Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tady je moc otázek najednou.

Ty vedra dělají svoje.

Určitě všem radím udělat diagnotiku. Na klimě se dá opravdu hodně poznat, klimatronik je docela vychytanej.

Sledovat i členy teplot

U Štěpána bych se zaměřil na množství chladiva nebo tlakový spínač. A to co, slyšíš pod palubkou to cvakanání je spínací relé klimaspojky.

To přerušování většinou dělá:

1.málo chadiva

2.vadné teplotní čidlo

3.vadná sahara (většinou vypadává na volnoběh)

4.vadný tlakový spínač

U všech většinou VAGína napíše chybu tlaku. U  teplotního čidla je nutno sledovat hodnoty.

Většinou to bývá málo chladiva nebo nefukční sahara

Vloženo

Jo a dále doporučuji na vapce pořádně prostříkat chladiče.

Klima a chladič motoru jsou blízko u sebe a po čase se tam umí udělat takové to blátíčko a razatně se snižuje chladící účinek

Pak to samozřejmě přestane chladit také

TÍM ZAČÍT !!!!

  • o 9 měsíců později...
Vloženo (editace)

dobry den mam problem nechal jsem naplnit klimu a zjistili mi ze mi nejde proud ke komresoru nevite kde by mohl byt problem? v Diag. zadna zavada

Editováno: , autor: Handou
Vloženo

Stalo se ale do toho zeleneho dratu co je jednopolovej konektor ke kompresoru mi nejde proud takze kompresor nesepne. pokud se nepletu tak by tam mel jit proud hned jak zapnu klimu ne?

Vloženo (editace)

A nevis prosim te zda to nevede k nejakemu rele ci nekam co by mohlo byt jeste spatne? Pac climatronic je pry bez zavad ten testovali,diag take zadne zavady tak uz fakt nevim 

Editováno: , autor: Handou
Vloženo

Ano, spíná to relé pod volantem. Zkus zapnout klimu a poslouchat, jestli zvakne.

Mělo by to být relé, které bude označeno J44 (klimatronic) nebo J314 (obyč klima)

Vloženo (editace)

Tak rele jsem nasel,proud do rele jde mam tam tohle http://handou.rajce.idnes.cz/nastenka#DSC_0379.jpg Pokud otocim klickem tak mi jde proud na kontakt 85 a na 30 stale a to at mam klimu vyplou ci zaplou na 87 nejde zadny to je vyvod na kabel ke klime pac kdyz jsem kontakt 30 propojil na 87 dratkem tak kompresor sepnul normalne a na kontakt 86 nejde nic pokud je klima zapla a kdyz ji vypnu tak tam je cca 4.2V  takze rele nespina coz znamena bud spatne rele nebo problem jinde jeste je tam jeste neco co ovlivnuje zda rele sepne ci ne?

 

jeste kdyz zapnu klimu tak ten druhy ventilator se ma hned tocit take ,ten dochlazovaci?  mam spatny predradny odpor a nespina mi na prvni stupen ale na druhy ano tak zda by to mohlo delat jeste tohle?

Editováno: , autor: Handou
Vloženo

Dekuji moc za radu bylo to rele vymenil jsem a klima jede, jen ten dochlazovaci ventilator spousti az na drzhy stupen ale to snad nicemu zatim nevadi. Pokud by jsi vedel cislo toho predradneho odporu byl by jsem rad. Mel by to byt ten pod levim nosnikem

Vloženo (editace)

Dobre jeste jednou moc diky. A kdyz vidim ze se v tom vyznas muzu se jeste zeptat (pardon nepatri to uplne sem) porad se mi rozsveci chyba motoru ta ponorka zluta, v giag to pise cidlo teploty chladici kap. No tak jsem cidlo vymenil a delalo to stale tak jsem koupil cidlo opet nove tentokrat presne dle cisla na originalu znacka meyle. No ale bohuzel zadna zmena kdyz se to vymaze pres diag. tak to nekdy vydrzi 1-2 nekdy tyden a nekdy jen par km.obcas nastartuju a samo to zhasne a pak se zase rozsviti uz fakt nevim co stim kde by mohla byt chyba. 3 cidla a vsechny delaji to same Jinak teda rucicka teplotu normalne ukazuje motor 1.9 96kw

Editováno: , autor: Handou
Vloženo

Hoď sem přesné číslo chyby. Já 1,9 moc nedělám, ale myslím, že čidla jsou tam dvě jako u 2,5

Možná by tam mohla být souvislost i se saharou, která Ti blbne, jak píšeš...

Vloženo (editace)

precne cislo napisu jak budu zas na diag snad vecer. se saharou nevim vetrak chladice mi jede normalne jen ten v pravo od klimatizace jede jen na druhej stupen tam to asi nebu si myslim. a zda tam jsou dve cidla netusim teda vim jen o tom ve predu za chladicem na leve strane

 

Tak jsi mel pravdu jsou tam dve druhe je pod EGR ventilem tak vymenim a uvidim. jinak to za chladicem by mel byt pry spinac pro ventylator

Editováno: , autor: Handou
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Ahoj,tak bych poprosil take o radu,dnes sednu do auta venku krasnych 35 tak si pustim klimu a hle fouka jak ma ale problem je ze jen teply vzduch nechladi tak jsem koukal co stim je pustim klimu otacky klesnou kompresor jede,tak chvilku koukam na vetrak klimi a ten se ani nehnul takze to bude asi problem ze? Kde by mohla byt chyba? udelal jsem diag klimy a vyhodilo mi to toto 

4F7 00

4F8 00

513 00

000 00

Nemáte prosim někdo schéma pojistek na Supa?

Editováno: , autor: Handou
Vloženo
V 25. 7. 2016 at 7:46, SUP1 napsal:

Vyměň ventilátor sahary - častý problém. Tím začni

Ty chybové jsou z jaké diagnotiky? Neznám je

Ty jsou primo z displeje klimi

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...